2013-10-06, 22:14
Bannlyst
Knulla det här hor spelet, sjätte gubben som är borta och 150k.
Citera
2013-10-06, 22:16
Medlem
kattrumpas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av glensven1
Knulla det här hor spelet, sjätte gubben som är borta och 150k.
Du har inte reflekterat över att när du gör nya gubbar hela tiden så skrivs dom gamla över?
Ingen jävla karaktär försvinner, så länge man har lite tålamod.
Citera
2013-10-06, 22:16
Medlem
PUSClFERs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SylvesterLundgren
Fick 11000 för den hos Simeon.
Fast det är ju del av uppdrag då. Det går att närsomhelst sälja en bil hos Los Santos Customs. Det var de priserna jag utgick från.
Citera
2013-10-06, 22:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SylvesterLundgren
Fick 11000 för den hos Simeon.

Det verkar som om han nöjer sig med 1 bil trots att han bad om ca 5 styckna? Jag gav honom en motorcycle och hans meddelande försvann, kommer den tbx sen?
Citera
2013-10-06, 22:18
Medlem
Jaha nu ligger cloud nere igen... Suck
Citera
2013-10-06, 22:20
Medlem
Kaejkos avatar
Haha.... nu har min bästa gubbe försvunnit också. Lvl 17, garage och 4 bilar.
Kul nu när servrarna är "uppe". Äh fuck this.
Vi hörs om en månad om min gubbe delvis har kommit tillbaks och allt funka felfritt.
Citera
2013-10-06, 22:22
Medlem
What skojar ni, jag fick 14 000 när jag sålde en bil.
Citera
2013-10-06, 22:23
Medlem
CommonKnowledges avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hiitman
Det verkar som om han nöjer sig med 1 bil trots att han bad om ca 5 styckna? Jag gav honom en motorcycle och hans meddelande försvann, kommer den tbx sen?
Ja, han hör av sig igen. Brukar vara bäst att plocka "high priority vehicle" som visas som en grön bil/motorcykel på kartan lite då och då.
Citera
2013-10-06, 22:23
Medlem
therifs avatar
Jag avslutade precis uppdraget "Lost my mind" för Travor med gubben som tidigare försvann, men som nu är tillbaka. Precis efter att jag avslutat det (scenen spelas upp, statistiken från uppdraget dyker upp och jag får välja like/dislike etc. etC.) kommer den numera klassiska rutan om problem med cloud-servrarna upp. Jag antog där och då att det uppdraget var förgäves, men kollar jag min gubbe på socialclub verkar det ha sparats. Bland annat har antalet intjänade pengar och antalet headshouts uppdaterats.

Så, vad ska jag utgå ifrån, att mitt slit inte var till någon nytta eller att det trots allt har sparats?
Citera
2013-10-06, 22:25
Medlem
ccoonnyys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Krukmakarn
Och det vet du?

Citat:
Ursprungligen postat av mrwong
Var den borta innan? Även på Social Club?

Jag var aldrig inne på Social club och kollade. Så det vet jag inte. Men var inne tidigare idag och min gubbe var helt borta. Loggade in på playstationet för 15 min sen, och då var gubben där.
Citera
2013-10-06, 22:29
Medlem
Rivals avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mrwong
Jag är nog beredd att hålla med dig. Om cloud nu är uppe som alla påstår så kan iaf jag bekräfta för min egen del att min main char är borta, endast pengarna på banken återstår.

Och då har jag haft tur i 3 dagar, varje gång jag har spelat på den så sparades den, men inte denna gången. Frågan är om man ens ska lira tills det är R* har åtgärdat detta problemet till 100%.

Det verkar vara lite av ett lotteri ifall man får behålla sin gubbe eller ej.

Precis, ett lotteri... Rockstar har ju snart inte sagt något på snart ett dygn igen, jag tror att folk som spelar nu och har kvar sina karaktärer riskerar att förlora dom ifall servarna går ner igen... För varje gång det hänt har ett antal spelare fått sina karaktärer raderade . . Denna gången drabbade det desto fler.
Källa genom att skumma igenom kommentarsfältet som flödar över på http://www.rockstargames.com/newswire/article/51522/gta-online-new-title-update-available-today-and-more.html
Citera
2013-10-06, 22:31
Medlem
Nateriouss avatar
Så jävla trött på att alla uppdrag ger så äckligt lite pengar.

Skulle någon vänlig själ kunna skriva specifika namn på de uppdrag som genererar mest cash? Är lvl 10.

Körde någon survival förut då man blev attackerad av npc's och teamade ihop med andra spelare, de kom i waves, och max antal var 10 waves. Fick 25k för det missionet men kommer fan inte ihåg vad det hette och ingen aning om i vilken kategori det ligger i (Team deathmatch?)
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in