2013-10-05, 16:38
Medlem
Hawxs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 141010
Någon som har tips på första property man ska köpa? Garage för 80k?

Finns lägenhet för 80k med garage, jag hade valt det istället men vad vet jag.

Tänkte att jag delar med mig om vart du kan hitta helikoptrar (brukar finnas 2-3st varje gång)

http://tinypic.com/view.php?pic=5dtcwi&s=5#.UlAj_FC-18E
Jag vet att det inte är den riktiga kartan men ni ser vart jag menar. Bredvid hamnen precis, finns massa helipads där. Bara dra dit och leka
Citera
2013-10-05, 16:38
Medlem
AbsentMindeds avatar
Har skickat request till flashback crew, heter chsogun på socialclub. Skulle va skit kul om man fick vara med
Citera
2013-10-05, 16:39
Medlem
Online verkar vara nere för tillfället, funkar ej för mig
Citera
2013-10-05, 16:44
Medlem
Nått skönt crew man kan få joina? Markkan på xbox
Citera
2013-10-05, 16:45
Medlem
MASSAGATTIs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hummler
Vill bara säga att jag inte har någon mic för tillfället som vissa kanske har märkt. Jag är bara level 4 så just nu drar jag bara runt med en vanlig pistol så jag är inte till så stor hjälp i vissa uppdrag haha! Körde ett uppdrag med Cr4Zy Twin och Nocolus, jag dog direkt sen var jag tvungen att dra. (Det är jag som är Humlaaa på Xbox Live)

Förstod det efter ett tag att du inte hade mic.
Citera
2013-10-05, 16:48
Medlem
TheEvilUnicorns avatar
Någon som vet ett uppdrag som betalar mycket?
Citera
2013-10-05, 16:50
Medlem
SylvesterLundgrens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kickex
Väldigt få ställen man kan "läka" sig vid... Hade ju inte skadat att lägga till någon restaurang eller något.
Du kan köpa godis/choklad och läsk i livsmedelsbutikerna som du sen kan komma åt i Inventory var du än är. Fyller ditt liv! Cigaretter och öl(tror jag) ger omvänd effekt.

Citat:
Ursprungligen postat av Graver
Få? Alla affärer samt i alla ammu-nation.
Klädaffärerna går också bra. Det bästa dock är att snabbt gå in i Passive mode men man får akta sig för folk i bil då dom kan döda en genom att köra på en. Sitter du i bil så kan du bli skjuten till döds även fast du är i Passive mode.
Citera
2013-10-05, 16:53
Medlem
LoveChelseaFCs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 141010
Någon som har tips på första property man ska köpa? Garage för 80k?

Köpte en lägenhet i vinewood igår för 130k som jag är nöjd med, ingick ett garage för 6 bilar.

Nu ska jag börja samla cash till fina bilar att ha i garaget.
Citera
2013-10-05, 16:57
Medlem
Sry, såg nuatt de va socialclub nick som gällde. emarken där, har skicka request
Citera
2013-10-05, 17:09
Medlem
Lars Vinterdäcks avatar
Köpte lägenheten för $80000. Riktig jävla knarkarkvart som inkluderar bong vid vardagsrumsbordet, öl på diskbänken, 80-tals boombox och förtäckta fönster. Garaget har sett bättre dagar.
Citera
2013-10-05, 17:25
Medlem
Kaejkos avatar
Fan frustrerande att servarna är nere och dom har inte lagt ut någon status angående.

Vilken level är ni och hur mycket pengar ni?
Citera
2013-10-05, 17:28
Medlem
Skezs avatar
Någon mer som tycker online-uppdraget Crooked Cop är lite överdrivet?

Dödar man snuten med väskan men om inget av lagen lyckas ta den på ~1 minut har det plötsligt samlats säkert 15 polisbilar runt väskan och man har knappt en chans att lyckas ta den.

Annars gillar jag Online som fan Är med i ett litet Flashback crew och stötte på en därifrån innan, visste inte riktigt om det var från samma crew men det var det tydligen, röd ring runt sin prick!

Gillar race som fan också men lyckas nästan alltid välja fel fordon.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in