Citat:
Ursprungligen postat av
Grytter
Crockett jones Coniston
Carmina har massa snygga boots...
Ska kika lite där, men jag kanske skulle ha specificerat att det är rejäla (men snygga) vinterkängor jag är ute efter. Jag har redan ett par Northcote från C&J, som jag tänkte skulle fungera bra så länge det inte är dödskallt.
Citat:
Ursprungligen postat av
Fixiebike
Dragkedjor har man på funktionsplagg och inte på klassiska herrskor. Dessutom har de den fula ovanan att lättare släppa in väta. Visst, skall du prompt använda dem när temperaturen är nere och nosar runt -30° spelar det väl ingen roll men är det inte smartare att då investera i ett par mer mångsidiga kängor som inte behöver extrema minusgrader för att kunna fungera? I all välmening.
Se ovan. I första hand ska skorna vara funktionsskor, men de ska samtidigt se bra ut när man handlar julklappar. Så länge det inte kryper under -20 tror jag ett par Northcote med bra strumpor fungerar rätt bra.
Citat:
Ursprungligen postat av
Kopparstaden
Med den budget tycker jag att du ska köpa en Vass MTO. Då får du precis det du vill ha med grym kvalitet.
Jag hade ingen aning om vad detta var innan du tipsade mig. Nu behöver jag rymligare kalsonger. Har du något tips?
Jävlar anamma. Fy fan vad köpsugen jag blev. Satan. Bespoke var inte så jäkla farligt heller, och då jag har lite olika storlek på fötterna blir det nog något sådant när jag ska köpa skor inför våren.