Citat:
Ursprungligen postat av
hoodog
Jag misstänkte att det var det du menade. Precis som du säger är det ju rätt vanskligt att avgöra från de bilderna. Det är ju trots allt en del som skiljer bilderna åt. Tex ser skorna ut att vara i olika färg, trots att båda paren är i dark oak. Dessutom tycker jag att det hade varit ganska lätt för MOL att se den skillnaden, om nu tom vi kan göra det på en bild på nätet. Och mer än så tror jag ändå om en så pass välrenommerad säljare som MOL. Så det kanske också beror på ljusförhållandena på bilden.
Nåväl - vem vet. Det kommer hursomhelst bli intressant att undersöka dem närmare när de kommer hem.
Alltså den andra bilden är egentligen ointressant i sammanhanget, det var mest för att visa ev lite tydligare. Att MOL har bra koll vet jag, men han och många andra som säljer subs skriver "hittar inte felet" när det inte är missar som märken, rispor, snesömmar eller dylikt. Läderkvalitet är svårare att avgöra, troligtvis är det därför. Och som sagt, det är inte så att det överhuvudtaget är ett stort problem, handlar bara om mindre brister. Det är aldrig så att EG skulle välja ut, clicka och sedan låta en sko gå genom hela tillverkningen med en dålig bit läder.