2013-10-07, 16:49
Medlem
Kaejkos avatar
Vart är länken man kan kontakta dom angående raderad Gubbe?
Jag orkar verkligen inte att börja om.
Citera
2013-10-07, 16:51
Medlem
Rivals avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kaejko
Vart är länken man kan kontakta dom angående raderad Gubbe?
Jag orkar verkligen inte att börja om.

http://support.rockstargames.com/hc/en-us/requests/new

There you go, kompis!
Citera
2013-10-07, 16:52
Medlem
Jag förstår inte, mina polare sitter och spelar just nu online och deras cloud server funkar perfekt.
för mig står det direkt när jag trycker att spela online, ( unavailable to join cloud servers bla bla bla ) ?
Varför skulle det vara skillnad på dem och mig lixom? Någon som förstår detta?
Citera
2013-10-07, 16:54
Medlem
Hej_tjos avatar
Vilken jävla skit online är, fattar inte varför de släpper en "beta" till ett så stort spel. Det finns ju så satans många buggar och mycket som inte fungerar. Vad tänkte de egentligen? Min gubbe har farit bort 3 gånger
Citera
2013-10-07, 17:02
Medlem
neqers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pytonormeN
Jag förstår inte, mina polare sitter och spelar just nu online och deras cloud server funkar perfekt.
för mig står det direkt när jag trycker att spela online, ( unavailable to join cloud servers bla bla bla ) ?
Har haft samma problem. Men jag trycker retry hela tiden bara och till slut kommer jag in, ibland...
Citera
2013-10-07, 17:02
Medlem
Rivals avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pytonormeN

Alltså det kan ju vara så att det så omtalande mytomspunna molnet helt enkelt är uppdelat, det kanske finns mer än ett moln? Ingen vet ju egentligen hur det ligger till där, vad jag förstått det som..
Citera
2013-10-07, 17:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av neqer
Har haft samma problem. Men jag trycker retry hela tiden bara och till slut kommer jag in, ibland...
Haha, tack! spammade retry ( även fast ja testat det innan ) och nu är jag inne igen... så jäkla skumt! Testa du med
Citera
2013-10-07, 17:07
Medlem
hollandurens avatar
Jag har gjort ett par emblems för mitt crew nu men inget utav dem verkar funka, man kan inte se emblemet på social club. Har väntat i snart ett dygn. Någon som fått det att fungera?
Citera
2013-10-07, 17:10
Medlem
Yamals avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hollanduren
Jag har gjort ett par emblems för mitt crew nu men inget utav dem verkar funka, man kan inte se emblemet på social club. Har väntat i snart ett dygn. Någon som fått det att fungera?
Har inte gjort senaste dygnen, men gjorde 2st förra veckan utan problem? Ser du bara en liten tom ruta eller vadå?
Citera
2013-10-07, 17:12
Medlem
Kaejkos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rival
http://support.rockstargames.com/hc/en-us/requests/new

There you go, kompis!

Tackar
Jag hoppas att vi får tillbaka våra grymma gubbar och allt.
Jag tänker inte börja om ifrån scratch för 3 gången.
Citera
2013-10-07, 17:14
Medlem
hollandurens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Yamal
Har inte gjort senaste dygnen, men gjorde 2st förra veckan utan problem? Ser du bara en liten tom ruta eller vadå?

http://cdn.sc.rockstargames.com/images/emblems/314x314/broken.jpg

Alla mina blir så
Citera
2013-10-07, 17:15
Medlem
rAppmeisters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Boryan65
Bedrövliga Rockstar. Spelade i 6h igår, sparade genom att återgå till singleplayer och allt. Nu idag är jag rollbackad och de 6 timmar är bortslösade.

Bojkott.
Hade själv >30h spelade, och min gubbe är nu borta.
Lyckades dock få ihop två polare som kunde boosta mig på vad nu uppdraget heter från Gerald. Vi hitta en taktik som gör att uppdraget tar ungefär 2-3minuter och det ger 9k pengar och 1.2k RP.
Så atm, efter 3-4 timmars spelande ligger jag på rank 12 med >200k cash.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in