eftersom man ändå blir av med 2k eller vad det nu är varje gång man dör (eller till och med loggar ut i vissa fall) är det inte smartast att köpa upp sina pengar på något hela tiden?
eftersom man ändå blir av med 2k eller vad det nu är varje gång man dör (eller till och med loggar ut i vissa fall) är det inte smartast att köpa upp sina pengar på något hela tiden?
Själv så försöker jag hålla mig borta från andra spelare och använda passiv mode. Kom bara ihåg att du fortfarande kan bli påkörd under passiv mode så du får leta upp ett ställe där ingen kommer åt dig med bil
Alltså om man inte fått tillbaka sin gubbe nu sen igår vid 18.00 kanske, är det bara bita i det sura äpplet och göra en ny gubbe då eller ska jag vänta ett tag till?
Alltså om man inte fått tillbaka sin gubbe nu sen igår vid 18.00 kanske, är det bara bita i det sura äpplet och göra en ny gubbe då eller ska jag vänta ett tag till?
Jag undrar samma! Gjorde iaf en ny nu på slot 1 och min andra var på slot 2, tror nästan de är bara ge upp hoppet och göra en ny
Jag är besviken och förvånad över att Rockstar inte säger ett knyst till oss som sitter i situationen med försvunna karaktärer, samt att folk som spelar nu inte vet ifall dom riskerar att bli av med sina framöver också . . Jag förväntar mig inte att allt ska vara löst och jag förstår att dom jobbar på det, men en liten update om vad som händer och hur dom skall gå tillväga för att lösa det hade inte skadat.
Dom hade sluppit väldigt mycket spam genom att bara prata med sina kunder, många sitter som frågetecken just nu!
Vad fan är det frågan om med kick-systemet egentligen? Har spelat två games och blivit kickad ur onlinevärlden båda gångerna på ca 10 min av spelare så att jag "lämnar" jobbet och kommer då gå mot Bad Sport. Helt efterblivet att bara för att någon inte gillar en så ska dom helt plötsligt kunna kicka ur en helt ur online? Kan man ens göra något åt detta?
Senast redigerad av RedGoose 2013-10-07 kl. 16:49.
Vad fan är det frågan om med kick-systemet egentligen? Har spelat två games och blivit kickad ur onlinevärlden båda gångerna av spelare så att jag "lämnar" jobbet och kommer då gå mot Bad Sport. Helt efterblivet att bara för att någon inte gillar en så ska dom helt plötsligt kunna kicka ur en helt ur online? Kan man ens göra något åt detta?
Har inte blivit utsatt för det ännu, men jag har hört att det inte går göra något åt.. Det kommer nog bli ändring på det i framtiden! Men just nu har dom lite större problem att jobba på.