Citat:
Ursprungligen postat av
Askydra
Det är inte så mycket att vi inte skulle klara oss utan invandring som att det skulle bli för dyrt att slänga ut alla som redan är här och de som har jobb och är väl assimilerade skapar väldigt mycket arbetstillfällen för andra så arbetslösheten hade ökat om vi slängde ut de assimilerade ^^ I övrigt så ser jag och många andra att all invandring som bidrar till vår välfärd är bra ^^ men din "nerpundade haschhjärna" kanske inte förstår att det faktiskt finns invandrare dom gör rätt för sig och bidrar till den svenska välfärden ^^
Sen är det sant som du/ni säger att vi tar in för många och det håller jag med om men drar vi ner på det/stoppar det så vi kan få in de som är här i samhället så kommer alla tjäna på det ^^
Eller ja... Alla utom "det vita pigmentet"
Med andra ord hade det varit helt okej att importera 7 miljoner somalier med en nativitet på 8 barn i snitt så länge vi kunde försäkra oss att alla dessa arbetar och bidrar till välfärden samt assimilerar sig? För enligt dig verkar det ju enbart vara den ekonomiska och kulturella faktorn som är väsentlig. Visst, det är väl helt okej, men då kan du också säga det rakt ut istället för att leka nationalist.
För mig och andra nationalister så är svenskarnas överlevnad det viktigaste, alla andra frågor är skit värda om svenskarna upphör att existera. Fast om Sverige beboddes av 100% etniska somalier som arbetar, firar midsommar och kallar sig för svenskar så är de ju svenskar enligt dig och SD så det är väl inte av intresse att prata om "etniska svenskar" eller självbevarelsedrift ur det perspektivet.