Resultat: ?
Sverigedemokraterna
70,41%
571 röster
Svenskarnas Parti
29,59%
240 röster
2013-10-07, 10:34
Medlem
ninjutsus avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Askydra
Okej och det SvP vill göra är att gå tillbaka 2000-3000 år då man inte ens hade rinnande vatten i huset... Jag tror jag håller på att stänga av kranen och torka sakta faktiskt :P
SvP vill stänga av kranen, torka upp allt vatten och renovera. SD vill strypa strålen och leva i plasket.
Citera
2013-10-07, 12:40
Medlem
infidels avatar
Citat:
Mycket bra metafor men man får mer se det som att SD låter vattnet dunsta bort och inte att de torkar upp så mycket :P Fast med utvisning/återvandring av kriminella invandrare och återtagande av medborgarskap utgivna på felaktiga grunder och utvisning/återvandring så kan man ju se det som att SD drar några drag med trasan iaf :P

Att "dunsta bort" vattnet lär snarast motsvara ett massivt steriliseringsprogram av utlänningar. Då "dunstar" de bort i takt med att de dör gamla utan barn. Att blanda svenskar och blattar leder inte till att blattarna dunstar bort, det kallas för blandning och ersätter såväl blattar som svenskar med ett nytt mulattmestisfolk.
Citera
2013-10-07, 14:01
Medlem
Askydras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ninjutsu
SvP vill stänga av kranen, torka upp allt vatten och renovera. SD vill strypa strålen och leva i plasket.

Nej SvP vill ta bort hela vattenledningen och se till så att vi inte har rinnande vatten i huset... Eller ens i grannskapet... Men det är lungt för "våra förfäder klarade det"... Snälla vakna... allt var inte bättre förr...
Citera
2013-10-07, 14:20
Medlem
ninjutsus avatar
Citat:
Nej SvP vill ta bort hela vattenledningen och se till så att vi inte har rinnande vatten i huset... Eller ens i grannskapet... Men det är lungt för "våra förfäder klarade det"... Snälla vakna... allt var inte bättre förr...
Men då kan väl du förklara varför vi inte skulle klara oss utan utomeuropeisk invandring och varför den är bra och nödvändig, samt varför det är så viktigt att ha dessa invandrare kvar i landet? Eller blir det för svårt för din nerpundade haschhjärna?
Senast redigerad av ninjutsu 2013-10-07 kl. 14:24.
Citera
2013-10-07, 14:44
Medlem
Askydras avatar
Citat:
Men då kan väl du förklara varför vi inte skulle klara oss utan utomeuropeisk invandring och varför den är bra och nödvändig, samt varför det är så viktigt att ha dessa invandrare kvar i landet? Eller blir det för svårt för din nerpundade haschhjärna?

Det är inte så mycket att vi inte skulle klara oss utan invandring som att det skulle bli för dyrt att slänga ut alla som redan är här och de som har jobb och är väl assimilerade skapar väldigt mycket arbetstillfällen för andra så arbetslösheten hade ökat om vi slängde ut de assimilerade ^^ I övrigt så ser jag och många andra att all invandring som bidrar till vår välfärd är bra ^^ men din "nerpundade haschhjärna" kanske inte förstår att det faktiskt finns invandrare dom gör rätt för sig och bidrar till den svenska välfärden ^^

Sen är det sant som du/ni säger att vi tar in för många och det håller jag med om men drar vi ner på det/stoppar det så vi kan få in de som är här i samhället så kommer alla tjäna på det ^^

Eller ja... Alla utom "det vita pigmentet"
Citera
2013-10-07, 14:53
Medlem
ninjutsus avatar
Citat:
Det är inte så mycket att vi inte skulle klara oss utan invandring som att det skulle bli för dyrt att slänga ut alla som redan är här och de som har jobb och är väl assimilerade skapar väldigt mycket arbetstillfällen för andra så arbetslösheten hade ökat om vi slängde ut de assimilerade ^^ I övrigt så ser jag och många andra att all invandring som bidrar till vår välfärd är bra ^^ men din "nerpundade haschhjärna" kanske inte förstår att det faktiskt finns invandrare dom gör rätt för sig och bidrar till den svenska välfärden ^^

Sen är det sant som du/ni säger att vi tar in för många och det håller jag med om men drar vi ner på det/stoppar det så vi kan få in de som är här i samhället så kommer alla tjäna på det ^^

Eller ja... Alla utom "det vita pigmentet"
Med andra ord hade det varit helt okej att importera 7 miljoner somalier med en nativitet på 8 barn i snitt så länge vi kunde försäkra oss att alla dessa arbetar och bidrar till välfärden samt assimilerar sig? För enligt dig verkar det ju enbart vara den ekonomiska och kulturella faktorn som är väsentlig. Visst, det är väl helt okej, men då kan du också säga det rakt ut istället för att leka nationalist.

För mig och andra nationalister så är svenskarnas överlevnad det viktigaste, alla andra frågor är skit värda om svenskarna upphör att existera. Fast om Sverige beboddes av 100% etniska somalier som arbetar, firar midsommar och kallar sig för svenskar så är de ju svenskar enligt dig och SD så det är väl inte av intresse att prata om "etniska svenskar" eller självbevarelsedrift ur det perspektivet.
Senast redigerad av ninjutsu 2013-10-07 kl. 14:57.
Citera
2013-10-07, 15:01
Medlem
Askydras avatar
Citat:
Med andra ord hade det varit helt okej att importera 7 miljoner somalier med en nativitet på 8 barn i snitt så länge vi kunde försäkra oss att alla dessa arbetar och bidrar till välfärden samt assimilerar sig? För enligt dig verkar det ju enbart vara den ekonomiska och kulturella faktorn som är väsentlig. Visst, det är väl helt okej, men då kan du också säga det rakt ut istället för att leka nationalist.

För mig och andra nationalister så är svenskarnas överlevnad det viktigaste, alla andra frågor är skit värda om svenskarna upphör att existera. Fast om Sverige beboddes av 100% etniska somalier som arbetar, firar midsommar och kallar sig för svenskar så är dem ju svenskar enligt dig och SD så det är väl inte av intresse att prata om "etniska svenskar" eller självbevarelsedrift ur det perspektivet.

Ännu en gång tar du saker ur tomma intet... Jag har aldrig påstått att jag vill ha in fler... Speciellt inte 7 miljoner... Utan det jag sagt är att vi skulle ha en enorm ekonomisk kris med många dödsfall som följd om vi slänger ut alla invandrare. Det är bättre att sluta ta in fler och hjälpa de som är här så att vi kan tjäna på dem istället för att de tjänar på oss. Men du verkar för trångsynt för att inse det. Jag är ledsen men Sverige skulle inte bli ett bättre land av att slänga ut alla invandrare det hade bara blivit ett vitare land. Anser man att ett pigment är viktigare än sitt folks överlevnad så kan man rösta på SvP men jag anser det vara viktigare att vi överlever än att vi blir vitare ^^
Citera
2013-10-07, 15:15
Medlem
positivitizers avatar
Citat:
Ännu en gång tar du saker ur tomma intet... Jag har aldrig påstått att jag vill ha in fler... Speciellt inte 7 miljoner... Utan det jag sagt är att vi skulle ha en enorm ekonomisk kris med många dödsfall som följd om vi slänger ut alla invandrare. Det är bättre att sluta ta in fler och hjälpa de som är här så att vi kan tjäna på dem istället för att de tjänar på oss. Men du verkar för trångsynt för att inse det. Jag är ledsen men Sverige skulle inte bli ett bättre land av att slänga ut alla invandrare det hade bara blivit ett vitare land. Anser man att ett pigment är viktigare än sitt folks överlevnad så kan man rösta på SvP men jag anser det vara viktigare att vi överlever än att vi blir vitare ^^

Hoppar in lite här och svarar, hoppas det är ok.

För mig är det en så mycket större fråga än bara invandrare och vit hudfärg, sen handlar det inte heller om att "tjäna" något. För mig är det globaliseringen/NWO-agendan som jag inte anser vara en hälsosam utveckling, sen måste den här jävla politiska korrektheten brytas ner, barn ska inte indoktrineras till att tycka rätt, barn ska hitta sina egna vägar och värderingar på egen hand.
Citera
2013-10-07, 15:23
Medlem
ninjutsus avatar
Citat:
Jo men vi utgår ju från att dessa 7 miljoner somalier arbetar och gynnar Sverige och allt vad du nu tycker är viktigt, vad är då problemet? Det är väl inte så att du tycker att det "vita pigmentet" är relevant?
Citera
2013-10-07, 15:32
Medlem
Askydras avatar
Citat:
Jo men vi utgår ju från att dessa 7 miljoner somalier arbetar och gynnar Sverige och allt vad du nu tycker är viktigt, vad är då problemet? Det är väl inte så att du tycker att det "vita pigmentet" är relevant?

Nej men jag vill fortfarande se att det svenska folket överlever och med 7 miljoner utlänningar som gör att svenskar blir en minoritet i Sverige kommer med största sannolikhet svenskarna utplånas...

Jag vill stoppa/dra ner på invandringen till största möjliga mån så vi slipper bli minoritet i vårt eget land. Sen att det redan existerar invandrare här som har assimilerats och knappt märks skiter jag i men "iglarna" som sitter och suger på våra skattepengar är inget jag accepterar. Med assimilering slipper man dessa "iglar" och istället får vi arbetsmyror ^^ Inte mig emot ^^
Citera
2013-10-07, 15:32
Bannlyst
Det finns också andra skäl att stödja SvP framför SD än bara folkets rasliga överlevnad. SD attackerar exempelvis inte bankernas terrorvälde över den vita världen och ser gärna att vi fortsätter vara slavar under en valuta som vi inte själva kontrollerar.

Rent sammanfattningsvis kan man säga att SD vill spackla lite på fasaden där det uppstått sprickor, men att SvP vill riva hela skiten och bygga om det på nytt, fast starkare, vackrare och bättre.
Citera
2013-10-07, 15:37
Medlem
Askydras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av positivitizer
Hoppar in lite här och svarar, hoppas det är ok.

För mig är det en så mycket större fråga än bara invandrare och vit hudfärg, sen handlar det inte heller om att "tjäna" något. För mig är det globaliseringen/NWO-agendan som jag inte anser vara en hälsosam utveckling, sen måste den här jävla politiska korrektheten brytas ner, barn ska inte indoktrineras till att tycka rätt, barn ska hitta sina egna vägar och värderingar på egen hand.

Ber om ursäkt för att jag inte svarade dig först trots att ditt svar kom före..

Anser dig ha rätt med att barn inte bör indoktrineras på det sättet men det har väl egentligen inget med hur många invandrare vi har eller hur många vi tar in? det har väl bara allmänt emot Sveriges ledare och har egentligen inget med invandringen att göra?

Eller har jag missat nåt?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in