2013-10-07, 12:32
Medlem
rifaps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Wertym
Jag vet inte, men för mig brukar det stå när jag startar upp online att cloudservers inte är tillgänglugt, så får man lira på disc based om man vill.

Gick in för att kontrollera detta, men fick inget sådant meddelande då jag anslöt. Istället blev det som vanligt att ens karaktär står efter vägen, men kan fortfarande inte delta i deathmatch eller liknande. Inte fått samtal om jobb heller för den delen. Som sagt så ser det endast ut som att jag kan göra livet surt för andra spelare just nu.

Någon som vet varför? Bör jag lvla upp något mer, är rank 2 nu. Kanske kan delta då jag når rank3? Har ingen aning
Citera
2013-10-07, 12:37
Medlem
Yamals avatar
Är det värt att logga in & köra nu på xbox? Är bara lvl 18 men ingen större lust att förlora den & börja om <.<
Citera
2013-10-07, 12:38
Medlem
Mikessons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rifap
Gick in för att kontrollera detta, men fick inget sådant meddelande då jag anslöt. Istället blev det som vanligt att ens karaktär står efter vägen, men kan fortfarande inte delta i deathmatch eller liknande. Inte fått samtal om jobb heller för den delen. Som sagt så ser det endast ut som att jag kan göra livet surt för andra spelare just nu.

Någon som vet varför? Bör jag lvla upp något mer, är rank 2 nu. Kanske kan delta då jag når rank3? Har ingen aning

Är du inte på cloudservrarna bör du inte göra så mkt då de inte sparas ändå
Citera
2013-10-07, 12:44
Medlem
rasmusens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Wertym
Någon sa att det var enklare att komma in på militätbasen online, men det var det ju inte. Det finns stora grindar som inte fanns på singeplayer. Jag dog efter att blivit jagad av polisen på 4 stars, försökte komma in på basen men dundrade rätt in i grinden och fick fly,

Flög in med heli en gång, men min idiot till vän som hade hoppat in i min heli snodde planet och jag fick ensam stå kvar och slåss mot 10 vakter... Han kraschade (tror inte han vet hur man svänger planet på marken) och jag dog.

Ska försöka sno ett jetplan igen nån dag

Ett hett tips är att hoppa falskärm ner på basen och sikta mot ungefär mitten, där står planet. Väldigt enkelt faktiskt. Fick ett gäng pansarvagnar mot mig men dom hade rejäla problem att träffa mig i luften.

Plan eller helikopter för att ta sig upp i luften finns på både den stora flygplatsen men också på den i Trevors "hood".

Ps. Se till att flyga iväg fort och göra loopar och svänga mycket, militären skickar upp plan efter en men släpper en ganska fort..

Edit: Upptäckte nu att dom skickade inte alls upp något plan den här gången.. Då är det ju busenkelt!
Senast redigerad av rasmusen 2013-10-07 kl. 12:54.
Citera
2013-10-07, 12:46
Medlem
Gravers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rati
Satans jävla helvete...
Hur går man upp i rank utan att köra race eller göra uppdrag? Racen verkar ju bara gå ut på att preja varandra av vägen verkar det som. Och uppdragen är enformiga och tråkiga.
Det finns hur många sätt att gå upp i rank som helst, men jag har sett i denna tråden att du endast är ute efter att gnälla, är du ens över 18?

Man kan göra uppdrag, TDM, race, råna affärer, få snuten efter sig och ranka upp stjärnor för att sedan försöka gömma sig ifrån farbror blå.

Uppdragen blir, som sagts tusen millioner gånger (givetvis inte så många, det är endast ett uttryck) i den här tråden, bättre ju högre rank man blir, det är väl ganska självklart att om man börjar som en värdelös springpojke när man kommer till LS, så får man inte bara dagen efter, vara med och råna en stor bank.
Citera
2013-10-07, 12:47
Medlem
rifaps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mikesson
Är du inte på cloudservrarna bör du inte göra så mkt då de inte sparas ändå

Gick upp till rank 3 nu och fick då ett uppdrag, deathmatch. Som det var tidigare alltså så nu vet jag att det är på rätt väg. Men då jag anslöt fick jag inte upp någon ruta där det stod att det inte gick att synca med cloudservrarna, vilket jag har för mig att det brukar stå om dom är nere. Så antar det funkar bra nu då -eller?
Citera
2013-10-07, 12:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Donno
Någon som har tips på Simeons uppdrag? Jagar bilar över hela världen, de kör som galningar och stannar inte förrän man fått död på dem vilket inte är så lätt i de låga sportbilarna de kör..

Mitt tips är att absolut inte skjuta på dem eller vara våldsam, utan helt enkelt bara parkera din bil framför och ta deras. Annars kommer du vara tvungen att jaga bilarna i typ 30min.
Citera
2013-10-07, 12:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Donno
Någon som har tips på Simeons uppdrag? Jagar bilar över hela världen, de kör som galningar och stannar inte förrän man fått död på dem vilket inte är så lätt i de låga sportbilarna de kör..

Lättaste sättet är att vara två, i varsin bil, sen ligger du bakom tills ni kommer på en raksträcka, sen åker ni på varsin sida om bilen och ställer er snett framför så han inte kan komma igenom, sen är det bara hoppa ut och plocka bilen. Färdigt.
Citera
2013-10-07, 13:16
Medlem
Fiskmos14s avatar
Funkar online nu eller är cloudet nere?
Citera
2013-10-07, 13:18
Medlem
rifaps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fiskmos14
Funkar online nu eller är cloudet nere?

För mig tycks det funka bra just nu. PS3
Citera
2013-10-07, 13:21
Medlem
PUSClFERs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lebelle
Mitt tips är att absolut inte skjuta på dem eller vara våldsam, utan helt enkelt bara parkera din bil framför och ta deras. Annars kommer du vara tvungen att jaga bilarna i typ 30min.
De gånger jag har försökt detta har föraren i bilen blivit bortskrämd ändå. Han stannar vid ett rödljus, jag glider upp framför honom och kliver ut ur bilen. Då får föraren för sig att jag är ett hot, och slänger gasen i botten.
Citera
2013-10-07, 13:22
Medlem
grillbesticks avatar
Varenda jävla jobbinbjudan jag får använder assisted aiming. Kan inte förstå att det öht. tillåts. Kan någon förklara för mig vad det roliga är med att spela med auto-aim? Verkar som att de flesta gör det.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in