2013-10-07, 01:41
Medlem
ft.s avatar
Har fan aldrig haft såhär kul! PLS RIOT patcha inte detta på ett par timmar. Ska sitta uppe inatt med polarna och garva ihjäl mig.
Citera
2013-10-07, 01:56
Medlem
Satt tillsammans med 4 polare och alla lirade nidalee, oj vad motståndarna som var veigar måste ha gråtit.
Citera
2013-10-07, 07:39
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av ft.
Har fan aldrig haft såhär kul! PLS RIOT patcha inte detta på ett par timmar. Ska sitta uppe inatt med polarna och garva ihjäl mig.
Dom kommer Patcha det men rätt säker på att det är ett nytt gamemode.
Citera
2013-10-07, 09:26
Medlem
Repliques avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Wallyman
Skrattar så jag gråter. Lee Sins 5v5 är det roligaste so far. Clusterfucks av Lees överallt. Sonic Waves skjuts till höger och vänster och ults som får resonating strikes att bli helt galna. Om ni får möjligheten så kör Lee Sin hahaha.

Hahah 10 Alistars är helt fruktansvärt kul, du kan inte röra dig nånsin, försöker du så åker du bara nån annanstans
Citera
2013-10-07, 09:53
Medlem
Hoppas, men tvivlar den här buggen är kvar tills Jinx släpps. Skulle vara oerhört underhållande med 5st ultis.
Citera
2013-10-07, 09:57
Medlem
Repliques avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Amaxophobia
Hoppas, men tvivlar den här buggen är kvar tills Jinx släpps. Skulle vara oerhört underhållande med 5st ultis.

Ganska stor chans att det blir ett game mode till s4 eftersom att det redan ligger i klienten, det skulle inte göra det utan anledning tror jag
Citera
2013-10-07, 10:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Replique
Ganska stor chans att det blir ett game mode till s4 eftersom att det redan ligger i klienten, det skulle inte göra det utan anledning tror jag
Mjo, möjligt! Dock så känns det endå som att det kommer ta vääääldans lång tid isåfall.
Tänker på dels att denna "bug" kan också vara något i stil med nått som Riot använder för att testa nya Champs osv, som råkat slingra sig in i filerna på något sätt. Och också att det skrikits efter ett 1v1 gamemode/map som fanns i allstar tournament, vilket dem sa att det kommer inte komma till oss.

Så om dem inte ens släpper det, så känns det lite konstigt att dem skulle släppa ett sådant här gamemode.
Men endå, det är så jag tänker, håller fortfarande tummarna för att jag ska ha fel.
Citera
2013-10-07, 11:46
Bannlyst
Citat:
Mjo, möjligt! Dock så känns det endå som att det kommer ta vääääldans lång tid isåfall.
Tänker på dels att denna "bug" kan också vara något i stil med nått som Riot använder för att testa nya Champs osv, som råkat slingra sig in i filerna på något sätt. Och också att det skrikits efter ett 1v1 gamemode/map som fanns i allstar tournament, vilket dem sa att det kommer inte komma till oss.

Så om dem inte ens släpper det, så känns det lite konstigt att dem skulle släppa ett sådant här gamemode.
Men endå, det är så jag tänker, håller fortfarande tummarna för att jag ska ha fel.
Det är ingen bugg...
Citera
2013-10-07, 11:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Adava
Det är ingen bugg...
Tvivlar på att riot menade att släppa ett nytt gamemode, som endast går att spela om någon laddar ner någon skit(som jag förstått det) och gör en lobby, sedan säger dem att man kan bli bannade för det..
Citera
2013-10-07, 11:53
Medlem
AIKDaniels avatar
Körde precis 5v5 blitz, fyfan va roligt det var, kaos hela tiden! Bara massa hooks överallt o när det var teamfights så kan vi ju säga att det smällde på ganska bra med ults.

Hoppas de inte tar bort det här!
Citera
2013-10-07, 11:54
Bannlyst
Citat:
Tvivlar på att riot menade att släppa ett nytt gamemode, som endast går att spela om någon laddar ner någon skit(som jag förstått det) och gör en lobby, sedan säger dem att man kan bli bannade för det..
Vet du hur du hostar ett sånt här game? När du har tagit reda på det kan du komma tillbaka här i tråden och be om ursäkt till mig hur dum du verkligen är.
Citat:
Ursprungligen postat av AIKDaniel
Körde precis 5v5 blitz, fyfan va roligt det var, kaos hela tiden! Bara massa hooks överallt o när det var teamfights så kan vi ju säga att det smällde på ganska bra med ults.

Hoppas de inte tar bort det här!
Det kommer/har stängts ner för att undvika serverkrash.
Citera
2013-10-07, 12:05
Medlem
AIKDaniels avatar
[quote=Adava|45569245Det kommer/har stängts ner för att undvika serverkrash.[/QUOTE]

Mjo du har nog rätt men jag får hoppas att du har fel!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in