2013-10-06, 23:12
Medlem
AIKDaniels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nuclearninja456
Hur hanterar ni då ni får en troll pick support i laget då ni kör ADC? Känns nämligen som att jag får det cirka 50% av mina ADC games.

Oftast brukar motståndarna warda lanebushes och därefter freeza lanen så att man inte kan farma alls, brukar då köpa en pink ward för att återfå kontrollen,men blir oftast bara counter pink wardad. Så fort detta händer så hamnar jag väldigt snabbt 30-40 farm bakom motståndaren samtidigt som jag slösat bort 300-400 guld på wards.

Är den enda lösningen att begära hjälp från övriga lanes?

Senaste gamet så låg jag på 0/2/1 och 60 farm bakom motståndarnas varus med 8 kills.(min support lux gick 1/5/0 och cirka 40 last hits efter 20min).

Hotar att spåra honom och slå honom, hänt några gånger kan jag säga och tro det eller ej så har faktiskt många spelat bättre efter det.

Googlat på mångas namn och fått upp deras Facebook och därmed kunnat länka den, hur bra som helst!
Citera
2013-10-06, 23:19
Medlem
Cpt.Obviouss avatar
Måste säga att det här med 5v5 samma champs är lite småroligt. Första gången på länge jag har riktigt njutit av att spela. Synd att det bara är en bugg och kräver att man omprogrammerar klienten för att kunna hosta (som jag förstått det).
Citera
2013-10-06, 23:39
Bannlyst
haha 5 teemo vs 5 teemo. Det här kommer bli kul.
tack cpt för fingervisningen.
Citera
2013-10-07, 00:03
Medlem
Jafan89s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cpt.Obvious
Måste säga att det här med 5v5 samma champs är lite småroligt. Första gången på länge jag har riktigt njutit av att spela. Synd att det bara är en bugg och kräver att man omprogrammerar klienten för att kunna hosta (som jag förstått det).

Hur gör man för att göra det här, verkar lite småkul att alla har samma
Citera
2013-10-07, 00:04
Medlem
ComviqKompiss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AIKDaniel
Hotar att spåra honom och slå honom, hänt några gånger kan jag säga och tro det eller ej så har faktiskt många spelat bättre efter det.

Googlat på mångas namn och fått upp deras Facebook och därmed kunnat länka den, hur bra som helst!

låter lite sjukt.. det är bara ett spel .. så du vet
Citera
2013-10-07, 00:09
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Jafan89
Hur gör man för att göra det här, verkar lite småkul att alla har samma
Gå in o sök i customs. Sortera efter A högst upp så kommer det stå all 5v5 typ.
Citera
2013-10-07, 00:36
Medlem
Repliques avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cpt.Obvious

haha spelade 5v5 ezreals, dem ultis. helt omöjligt att försöka dodgea när det flyger ultis från alla håll ._.
Citera
2013-10-07, 00:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Replique
haha spelade 5v5 ezreals, dem ultis. helt omöjligt att försöka dodgea när det flyger ultis från alla håll ._.

Kört Karthus, Yi och Shaco hittills. Karthus blev sjukt tråkigt i längden. Alla baitade ut zhonyas och lade sen fyra raka ults. Jisses. Lux nu. Kan bli jävligt spännande hahaha.
Citera
2013-10-07, 01:11
Medlem
SpooN.s avatar
vadå går det att lira 5on5 med samma klasser? Låter ju asgött i så fall, karthus bomber eller shroom frenzy.. jaa har man livlig fantasi kan man hitta på det mesta, vore soft med lite laidback games där man bara kan ta nåra bira eller holk med polarna på skype och skratta tills man dör.
Citera
2013-10-07, 01:15
Medlem
AIKDaniels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ComviqKompis
låter lite sjukt.. det är bara ett spel .. så du vet

Jag är inte fullt seriös men det funkar, de ska inte trolla mig!

Citat:
Ursprungligen postat av Mattetatte
Så är det om man hejar på AIK... Då kan man inte kontrollera sig utan måste hota och ställa till.

Alla som håller på malmö är pedofiler och alla som håller på dif kastar päron.

Citat:
Ursprungligen postat av Replique

Vill testa 5v5 rumble, bara massa eld överallt, eller 5v5 brand, måste vara svinkul! Eller Heimer! Eller Garen!

Fan så mycket kul det fanns!
Citera
2013-10-07, 01:28
Medlem
Repliques avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AIKDaniel
Jag är inte fullt seriös men det funkar, de ska inte trolla mig!

Alla som håller på malmö är pedofiler och alla som håller på dif kastar päron.

Vill testa 5v5 rumble, bara massa eld överallt, eller 5v5 brand, måste vara svinkul! Eller Heimer! Eller Garen!

Fan så mycket kul det fanns!

Heimer och garen har varit ganska roligt. Nya ultanimationen på Garen gör det helt fucked, man blir rätt snurrig. Tråkiga med Heimer är att det är cap på 2 turrets så om du sätter upp fler så försvinner gamla :<
Citera
2013-10-07, 01:32
Medlem
Skrattar så jag gråter. Lee Sins 5v5 är det roligaste so far. Clusterfucks av Lees överallt. Sonic Waves skjuts till höger och vänster och ults som får resonating strikes att bli helt galna. Om ni får möjligheten så kör Lee Sin hahaha.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in