2013-10-06, 23:05
Medlem
Demandos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av glensven1
Har man väntat till första oktober, förväntar man sig ändå kunna få spela något smartass. Vad är ditt liv sitta på fb och leka smart?

Du var mig en mycket otrevlig typ.

Han har helt rätt. Tålamod är det enda som kan hjälpa dig. Visst är det surt att de inte funkar, men det är sånt man får räkna med. Spelar ingen roll om du väntat, du kommer garanterat vara tvungen att vänta ett tag till.

Mvh
Citera
2013-10-06, 23:08
Medlem
Hawxs avatar
Jag fick tillbaka min karaktär nu!!!! Det kanske finns hopp ändå.
Citera
2013-10-06, 23:09
Medlem
Nateriouss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CommonKnowledge
Waves syns hela tiden på kartan i form av en gravsten(?) med kors på.

Ah okej tack.

Citat:
Ursprungligen postat av PUSClFER
Ju högre rang du är, desto mer kommer uppdragen att generera. Du börjar i botten och jobbar dig uppåt, det är därför du tjänar så lite pengar i början.

Speluppdraget du beskriver heter "Survival". Jag tror man låser upp det runt rang 18.

Jo men 2k på ett mission som kräver 30min/timme.. Blä.. Aja det förklarar saken att jag inte kan se det någonstans, lyckades nog komma in på denna via random job.
Citera
2013-10-06, 23:11
Medlem
Rivals avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hawx

Hur trollade du tillbaka den? Samt har den även varit nollad på Social Club tidigare?
Citera
2013-10-06, 23:12
Medlem
rAppmeisters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hawx
Låter gött, håller tummarna att min kommer tillbaka.

Min data på socialclub buggar ur totalt nu.. Gubben är fortfarande borta där men viss information finns kvar, t.ex. hur många race jag kört, samt cash. Och det som buggar är mina cash
Total earned: 349k
Total spent: 462k

Så förhoppningsvis lyckas min karaktär resa sig ur askan och visa sig ännu en gång.
Citera
2013-10-06, 23:13
Medlem
Yamals avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Naterious
Ah okej tack.

Jo men 2k på ett mission som kräver 30min/timme.. Blä.. Aja det förklarar saken att jag inte kan se det någonstans, lyckades nog komma in på denna via random job.
Tar det dig 30min-1timma att göra missions för fordon/droger så gör du ju garanterat något fel, tror längsta tiden jag spenderat på ett fordon mission är runt 25-30min men det var för att det var 2 bilar jag skulle ta, varav båda körde runt, jagade ena runt hela jävla mapen på motorvägen innan jag lyckades döda honom /;
Citera
Medlem
Någon som har någon vidare koll på när man kan börja göra "Heists" ?
Citera
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Demando
Du var mig en mycket otrevlig typ.

Han har helt rätt. Tålamod är det enda som kan hjälpa dig. Visst är det surt att de inte funkar, men det är sånt man får räkna med. Spelar ingen roll om du väntat, du kommer garanterat vara tvungen att vänta ett tag till.

Mvh

Sug du också. Du repeterar bara vad dom två andra idioterna sa vilket får dig låta som en ännu större idiot.
Citera
2013-10-06, 23:15
Medlem
Hawxs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rival
Hur trollade du tillbaka den? Samt har den även varit nollad på Social Club tidigare?

Inte en aning.. Men det jag gjorde var att jag skapade en ny på slot nr 2. Kanske det som gjorde susen. Detta ska firas med game hela natten!
Citera
2013-10-06, 23:16
Medlem
Varför funkar inte singelplayer ???? Man kan bara vara en karaktär. går inte att byta till någon annan...
Citera
2013-10-06, 23:16
Medlem
Rivals avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nestel
Någon som har någon vidare koll på när man kan börja göra "Heists" ?

Jadu, som det står på varje sida kommer det släppas framöver.. Men först är nog fokus att få ordning på spelet överhuvudtaget, eller vad tycker du själv?
Citera
2013-10-06, 23:27
Medlem
Fooulzs avatar
Hur går det för er i Online?

Jag är level 9 och har väl runt $40000~

Vad är ni för level och hur mycket cash sitter ni inne på? känner ni att det är värt att köpa en lägenhet och så?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in