2013-10-05, 17:30
Bannlyst
Någon som vet ifall det är sant att man kan köpa GTA spelpengar för riktiga pengar?
Isåfall när kan man börja göra det?
Citera
2013-10-05, 17:33
Medlem
epiks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BombingTheStreets
Någon som vet ifall det är sant att man kan köpa GTA spelpengar för riktiga pengar?
Isåfall när kan man börja göra det?
Ja. Så fort det är stabilt att spela
Citera
2013-10-05, 17:37
Medlem
Fooulzs avatar
Frågan är ju då hur mycket det kostar..

Jag är dock endast level 6, det har knasat så mycket med R* så jag har inte orkat spendera tid Online om det sedan skulle inträffa en rollback.

Men hur det ut med Flashback Crewet? fullt eller ?
Citera
2013-10-05, 17:43
Medlem
Hummlers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Skez
Någon mer som tycker online-uppdraget Crooked Cop är lite överdrivet?

Dödar man snuten med väskan men om inget av lagen lyckas ta den på ~1 minut har det plötsligt samlats säkert 15 polisbilar runt väskan och man har knappt en chans att lyckas ta den.

Annars gillar jag Online som fan Är med i ett litet Flashback crew och stötte på en därifrån innan, visste inte riktigt om det var från samma crew men det var det tydligen, röd ring runt sin prick!

Gillar race som fan också men lyckas nästan alltid välja fel fordon.

Flashbacks ring grön?
Citera
2013-10-05, 17:46
Medlem
Man köper lägenheter i free room vart hittar man dom? och kan de andra gå in i den? och sparas den på samma servern endast? och hur samlar man på sig pengar bäst, uppdrag? Bara Lvl 5 typ 2 olika karaktärer spelet frös hela tiden någon dag sedan när jag försökte göra min andra..
Citera
2013-10-05, 17:50
Medlem
PUSClFERs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ufc123
Man köper lägenheter i free room vart hittar man dom? och kan de andra gå in i den? och sparas den på samma servern endast? och hur samlar man på sig pengar bäst, uppdrag? Bara Lvl 5 typ 2 olika karaktärer spelet frös hela tiden någon dag sedan när jag försökte göra min andra..
1. Gå in på mobilen -> internet -> Money and Services -> Dynasty 8. Där finner du alla tillgängliga boenden och garage. Utanför varje egendom finns en vit skyld med deras logga på. Gå till skylten för att köpa loss egendomen.

2. Andra kan gå in i den genom att gå till dörren och ringa på. Du kan därefter välja att låta de stå kvar eller att släppa in dem.

3. Den sparas på din karaktär, så det spelar ingen roll vilken server du går in på.

4. Det finns olika sätt. Vissa kör enbart Race, andra säljer bilar hos Los Santos Customs, medan somliga gör uppdrag åt uppdragsgivarna.
Citera
2013-10-05, 17:51
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Ufc123
Finns lägenheter lite överallt. På kartan markeras det som ett hus och om man kör förbi ett hur så ser man en "FOR SALE"-skylt. Sen kan man gå fram till skylten och kolla vad som sägs om stället. En del har garage för upp till tio bilar. Pengar får man genom uppdrag och att råna butiker. Man kan även sälja bilar som inte är exklusiva. de tar nämligen inte emot high-end cars.
Citera
2013-10-05, 17:56
Medlem
Om man spelar Solo online sparas det automatiskt eller kan man spara själv när man vill också ? .. Vill inte att det ska försvinna efter att det hänger sig.
Citera
2013-10-05, 17:58
Medlem
epiks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fooulz
whats up.. Någon som kommer in?
Nej, till och med PSN är nere för mig
Citera
2013-10-05, 17:58
Medlem
Börjar bli lite tjatigt det här nu... . hoppas vid min gud att det kommer vara klockrent när som helst nu...
Citera
2013-10-05, 17:59
Medlem
PUSClFERs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kazim
Om man spelar Solo online sparas det automatiskt eller kan man spara själv när man vill också ? .. Vill inte att det ska försvinna efter att det hänger sig.
Spara manuellt genom att gå tillbaka till Singleplayer.

Jag testade precis att gå in i Solo Session, köpa nya kläder och gå tillbaka till Singleplayer. Därefter startade jag om min konsol, och när jag kom tillbaka till Solo Session var mina pengar fortfarande spenderade, och min karaktär bar fortfarande de nya kläderna.
Så ja, det sparas.
Citera
2013-10-05, 18:00
Medlem
Funkat klockrent för mig tidigare idag, tänkte in och köra lite med er igen i FB Crew senare idag, hoppas det funkar då än
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in