2013-10-06, 18:53
Medlem
Gravers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kongo112
Helvete. Min Gubbe Och Mina Cash Har Försvunnit, Finns Det Något Trick Som åtgärdar Felet???
Ja, att vänta och att hålla tummarna.
Citera
2013-10-06, 18:54
Medlem
Verkar som det är väldigt många just nu som förlorat allt. Får hoppas det bara är något som är temporärt när dem fixar diverse problem. Och allt är tillbaka inom kort.

Får en känsla att jag också tappat allt, vågar inte starta spelet
Citera
2013-10-06, 18:54
Medlem
PUSClFERs avatar
Allvarligt, läs tråden innan ni frågar om er karaktär kommer att komma tillbaka eller inte.

Nej, ni är inte ensamma om att bli av med en karaktär.

Rockstar är medvetna om problemet, och jobbar på att lösa det så snart som möjligt.
De har sagt att de försöker lista ut hur bäst de kan återställa karaktärerna. Att skapa en ny karaktär i samma "Character Slot" som den försvunne karaktären kan försvåra/förhindra för återskapandet av den försvunne karaktären, så det bästa vore att skapa en ny karaktär i en annan Character Slot.

Källa: http://support.rockstargames.com/hc/en-us/articles/200435267-Loss-of-characters-rank-items-apartments-and-or-in-game-money-in-GTA-Online
Logga in och prenumera på ämnet om ni vill bli uppdaterade så fort som möjligt när Rockstar kommer med något nytt gällande det ämnet.
Citera
2013-10-06, 18:55
Medlem
Hur mycket $ har ni fått som mest för ett uppdrag??
Citera
2013-10-06, 18:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kongo112
Helvete. Min Gubbe Och Mina Cash Har Försvunnit, Finns Det Något Trick Som åtgärdar Felet???

Samma för mig, nu när jag skulle köra för 10 min sedan. Orkar inte börja på en 5e gubbe, hade garage o lvl 15. Jag väntar o hoppas på den dyker upp igen.
Citera
2013-10-06, 18:57
Medlem
kongo112s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PUSClFER
Allvarligt, läs tråden innan ni frågar om er karaktär kommer att komma tillbaka eller inte.

Nej, ni är inte ensamma om att bli av med en karaktär.

Rockstar är medvetna om problemet, och jobbar på att lösa det så snart som möjligt.
De har sagt att de försöker lista ut hur bäst de kan återställa karaktärerna. Att skapa en ny karaktär i samma "Character Slot" som den försvunne karaktären kan försvåra/förhindra för återskapandet av den försvunne karaktären, så det bästa vore att skapa en ny karaktär i en annan Character Slot.

Källa: http://support.rockstargames.com/hc/en-us/articles/200435267-Loss-of-characters-rank-items-apartments-and-or-in-game-money-in-GTA-Online
Logga in och prenumera på ämnet om ni vill bli uppdaterade så fort som möjligt när Rockstar kommer med något nytt gällande det ämnet.

Jag gjorde en karaktär i "slot2 2" men den har nu försvunnit den med, tack för ditt svar iaf
Citera
2013-10-06, 18:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Alboz
Ja. Jag har också sett ett flertal stora flygplan (Jumbojets) på flygplatsen men ingen av dom går att flyga. Vanliga Jets kan man hitta på militärbasen, men jag vill hitta civila flygplan.
Jag syftar inte på jumbojets, det fanns små flygbara plan en bit bort på flygplatsen.
Citera
2013-10-06, 19:00
Medlem
Ratis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gs94

5000$ när jag hämtade ett par bilar åt Simon.
Citera
2013-10-06, 19:02
Medlem
Bohelmers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gs94

Inte spelat länge, har lvl 11. Men 5000 är det jag fått som mest på ett uppdrag.
Citera
Medlem
Funkar alldeles utmärkt för mig... Men vad heter det när man kör race 2 vs 2
Citera
Medlem
så sjukt dåligt spel haft en vecka på sig nu och fixa skiten.. ändå klarar dem inte av det. min gubbe har försvunnit 3 gånger nu lvl 7, lvl 8 och lvl 16 med 200 dollar på banken.. fixar dem inte tillbaka den snarast så vetifan..
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av RangBiskit
Nej ni har inte förlorat eran gubbe utan ni kör som det var i början "provisorisk gubbe" som ej sparas! Därför blir det så.. Hur jag vet detta? R* VD ringde mig precis och sa det

Fast jag har ju kunnat sparat gubben säkert 10 gånger minst under dessa 4 dagar som jag spelat. Vet dock inte om du var ironisk med hela ditt inlägg eller bara halva..
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in