2013-10-06, 19:03
Medlem
PUSClFERs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ufc123
Funkar alldeles utmärkt för mig... Men vad heter det när man kör race 2 vs 2
GTA Rally tror jag det heter, d.v.s. med en förare och en kartläsare.
Det finns även GTA Race(?) där en kör och en annan skjuter.
Citera
2013-10-06, 19:03
Medlem
Wertyms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ufc123
Vänta var kan man köra race "rally" 2 vs 2 1 styr och en läser kartan osv vart hittar man det och vad heter det?

När man är host får man välja vilket typ av race man vill ha. Race, Gta race eller Rally. Välj rally.
Citera
2013-10-06, 19:04
Medlem
Helt jävla värdelöst passiv mode är har dött av både blivit skjuten när jag satt i min bil och påkörd.
Citera
2013-10-06, 19:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PUSClFER
Allvarligt, läs tråden innan ni frågar om er karaktär kommer att komma tillbaka eller inte.

Nej, ni är inte ensamma om att bli av med en karaktär.

Rockstar är medvetna om problemet, och jobbar på att lösa det så snart som möjligt.
De har sagt att de försöker lista ut hur bäst de kan återställa karaktärerna. Att skapa en ny karaktär i samma "Character Slot" som den försvunne karaktären kan försvåra/förhindra för återskapandet av den försvunne karaktären, så det bästa vore att skapa en ny karaktär i en annan Character Slot.

Källa: http://support.rockstargames.com/hc/en-us/articles/200435267-Loss-of-characters-rank-items-apartments-and-or-in-game-money-in-GTA-Online
Logga in och prenumera på ämnet om ni vill bli uppdaterade så fort som möjligt när Rockstar kommer med något nytt gällande det ämnet.
Hur skapar man en ny karaktär?
Senast redigerad av Olepeter 2013-10-06 kl. 19:09.
Citera
2013-10-06, 19:08
Medlem
Deferos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SylvesterLundgren
Här har du en lista där du kan se prestanda osv. på alla fordon i spelet: http://www.ign.com/wikis/gta-5/Vehicles

Och hur vet man vilka man kan sno och sedan ha som sina egna i online-läget?
Citera
2013-10-06, 19:10
Medlem
Nateriouss avatar
Varför blev jag kickad från flashback crew ps3?
Citera
2013-10-06, 19:10
Medlem
PUSClFERs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Olepeter
Hur skapar man en ny karaktär?
Start -> Online -> Choose Character. Där kan du välja mellan dina olika karaktärer, samt radera befintliga sådana.
Citera
2013-10-06, 19:17
Medlem
RangBiskits avatar
Citat:
Ursprungligen postat av QlicK
Fast jag har ju kunnat sparat gubben säkert 10 gånger minst under dessa 4 dagar som jag spelat. Vet dock inte om du var ironisk med hela ditt inlägg eller bara halva..

Haha halva..

Såhär ligger det till just nu... Din sparade gubbe är inte tillgänlig och om du vill spela nu så gör du det på en helt ny gubbe som ENDAST är provisorisk.. Fattar ni inte det? PROVISORISK GUBBE alltså den går inte att spara.. NI HAR ALLTSÅ INTE FÖRLORAT NÅGOT UTAN CLOUD SERVERN ÄR NERE FÖR TILLFÄLLET..

Citera
2013-10-06, 19:18
Medlem
Asså nu blir jag tokig, Nu gick fan gränsen asså på riktigt. Gjorde 3st karaktärer först och
alla försvann, Så jag slutade spela. Men efter patchen skrev dom ut att det skulle bli bättre
och att alla va fixat så gjorde en ny och kom upp till rank 34 och NU försvann den. VAD LIDER DOM AV?!

Det här är fan sjukt spelar inte en ända jävla gång till, Sjukt dåligt av Rockstar.
Känner absolut inte för att spela en gång till, Någon annan som tänkt att sluta lira?
Citera
2013-10-06, 19:19
Medlem
Ratis avatar
Jag antar att ingen jobbar på med detta på en söndag kväll, så det är väl bara att vänta tills imorgon.
Citera
2013-10-06, 19:20
Medlem
Verkar som servrarna är nere nu igen?
Hoppas inte min gubbe försvinner bara.
Citera
2013-10-06, 19:23
Medlem
PUSClFERs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Don-Vito-Corleone
Asså nu blir jag tokig, Nu gick fan gränsen asså på riktigt. Gjorde 3st karaktärer först och
alla försvann, Så jag slutade spela. Men efter patchen skrev dom ut att det skulle bli bättre
och att alla va fixat så gjorde en ny och kom upp till rank 34 och NU försvann den. VAD LIDER DOM AV?!

Det här är fan sjukt spelar inte en ända jävla gång till, Sjukt dåligt av Rockstar.
Känner absolut inte för att spela en gång till, Någon annan som tänkt att sluta lira?
Källa på att allting var fixat i.o.m. patchen? Här är alla patch notes från patcherna som har släppts hittils;

Ingenstans står det någonting om att problemet gällande försvinnandet av karaktärer skulle vara åtgärdat.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in