2013-10-06, 18:33
Medlem
Albozs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kassadin
Jo, hittade nyss 3st på flygplatsen!

Ja. Jag har också sett ett flertal stora flygplan (Jumbojets) på flygplatsen men ingen av dom går att flyga. Vanliga Jets kan man hitta på militärbasen, men jag vill hitta civila flygplan.
Citera
2013-10-06, 18:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TheGamer
Lite nyfiken ( inte köpt eller spelat, väntar tills PS4'an kommer eller PC-version ) och om jag köper ett garage + bilar på en server, har jag samma hus/ bilar på vilken server som helst eller just den servern?

M.v.h

Alla servrar eftersom att det sparas på Rockstar cloudet
Citera
2013-10-06, 18:34
Medlem
Autoziones avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mada1
Vad har du för namn? Några mer som är på Violent duct farm?
Funkar det för dig eller? Är på men för mig fungerar enbart free-roam på invite-only-server, lite trött på att råna alla butiker med heli
Citera
2013-10-06, 18:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Alboz
Ja. Jag har också sett ett flertal stora flygplan (Jumbojets) på flygplatsen men ingen av dom går att flyga. Vanliga Jets kan man hitta på militärbasen, men jag vill hitta civila flygplan.

Hittar inte heller jumbojets som man kan flyga, kanske för att man inte ska hänga på flygplatsen så mycket?

På GTA IV handlade allt om flygplatsen när man körde freemode :P
Citera
2013-10-06, 18:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rival
Det gick ner runt samma tid igår, jag misstänker att vi inte kommer få spela något mer ikväll . . Men man kan ju hoppas på det bästa!

Ha ha sant, jag prövade knappt igår, man blir så besviken när det inte funkar, men som sagt snart måste det finnas ett ljus i tunneln, jag tvivlar oxå att vi får lira mer ikväll, men man vet aldrig... , hoppet är det sista som lämnar en...
Citera
2013-10-06, 18:37
Medlem
mada1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Autozione
Funkar det för dig eller? Är på men för mig fungerar enbart free-roam på invite-only-server, lite trött på att råna alla butiker med heli

Aa det funkar för mig iallafall. Har invat dig
Citera
2013-10-06, 18:38
Medlem
Link85s avatar
Fixade precis en karaktär på online mode. Ska det vara så att man bara ska döda varandra? Man hinner ju knappt göra uppdrag och skit. Folk kör på en och skjuter hela tiden?
Citera
2013-10-06, 18:39
Medlem
Gergans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mineralvatten1
Hittar inte heller jumbojets som man kan flyga, kanske för att man inte ska hänga på flygplatsen så mycket?

Det är för att de vill att du ska köpa en hangar och egna flygplan
Citera
2013-10-06, 18:40
Medlem
Albozs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mineralvatten1

Grejen är att jag sitter på 83 lax och har inte råd med flygplan och skit. Men ville ba testa flyga omkring lite.
Citera
Medlem
Är det nere för alla eller? Går bara i solo mode nu precis som det var igårkväll
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kassadin
När man är i Free world, kan man endast råna mataffärer eller finns det annat?

Vad är snabbaste sättet att tjäna pengar egentligen?

Violent duct uppdraget, vet dock inte hur man får det.
Hade 0 dollar igår och idag köpte jag lägenheten för 400 000. Gjorde uppdraget själv på 3-4 minuter så antar att man kan farma grymt mycket snabbare om man är fler.
Citera
2013-10-06, 18:41
Medlem
SylvesterLundgrens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Alboz
Grejen är att jag sitter på 83 lax och har inte råd med flygplan och skit. Men ville ba testa flyga omkring lite.
Åk till den större flygplatsen i öknen. I hangaren brukar det spawna ett flygplan.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in