2013-10-06, 18:20
Medlem
Rivals avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AntzPantz
Varför gör du inte det? Skyll dig själv om du gör en ny gubbe isåfall.

För att vissa har tillgång till sina karaktärer även när det är nere och det verkar skumt, antingen försvinner alla eller ingen känns mer logiskt om servern går ner . .
Självklart riskerar jag inte att göra en ny gubbe!
Får jag inte tillbaka den här lägger jag spelet på hyllan ett bra tag och kommer tillbaka när motivationen tillåter
Citera
2013-10-06, 18:22
Medlem
Autoziones avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PUSClFER
Fast det känns ju ganska självklart att de dyrare lägenheterna har tillgång till en "Kupplanerare" med tanke på priserna. Frågan är om även de billigare lägenheterna har tillgång till den.
Det vore fräckt ifall Rockstar gjorde så att man kan göra olika typer av heists i olika lägenheter. I de billigare lägenheterna får man göra mindre rån som är enklare att utföra, typ juvelkuppen i SP, och i de dyrare kan man göra riktigt stora uppdrag som Maze Bank i SP fast de är mycket svårare att klara: kräver mycket planering, mer folk och bra koordination mellan olika spelare. Önskedrömmar kanske, men det vore häftigt.
Citat:
Ursprungligen postat av Wertym
Nu när ni säger att man kan planera heists från vissa hus, är det något man kan göra bara man har huset, eller måste det vara i anslutning till nåt uppdrag?
Det vet vi inte än, Rockstar har inte lagt till funktionen att kunna göra heists än Förhoppningsvis kommer det om två veckor.
Senast redigerad av Autozione 2013-10-06 kl. 18:26.
Citera
2013-10-06, 18:24
Medlem
RickyFTWs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jasonlives
Skulle aldrig orka. Visst, man skulle spela lite. Men aldrig köra på som man gör nu.

Fan, man ska vara nervös varje gång man stänger av spelet

haha vad fan har man för val. Verkar som att det finns möjlighet att karaktären återställs trots allt, vi får avakta o se.
Citera
2013-10-06, 18:25
Medlem
Jag skulle logga in nyss.... och min karaktär är borta... hann komma till lvl 13 någonting...
kul... verkligen....
Citera
2013-10-06, 18:26
Medlem
Ni som förlorar karaktärer, är det på båda konsoler eller bara PS3? Blir lite orolig nu..
Citera
2013-10-06, 18:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kassadin
Ni som förlorar karaktärer, är det på båda konsoler eller bara PS3? Blir lite orolig nu..

Jag lirar PS3....
Citera
2013-10-06, 18:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kassadin

Jag förlorade nyss min på Xbox 360..

Kul som FAN rockstar!
Citera
2013-10-06, 18:29
Medlem
Thornhills avatar
Jag spelar inte en minut till förrän Rockstar fixat skiten.
Citera
Medlem
mada1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Morlly
Jag är på när det fungerar igen.
Vad har du för namn? Några mer som är på Violent duct farm?
Citera
Medlem
Ratis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av The Butcher
Jag skulle logga in nyss.... och min karaktär är borta... hann komma till lvl 13 någonting...
kul... verkligen....

Det går rykten om att man inte ska skapa en ny karaktär, eftersom Rockstar kan lyckas återskapa alla karaktärer som försvunnit.
Jag är dock skeptiskt.
Citera
2013-10-06, 18:31
Medlem
ccoonnyys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rati
Det går rykten om att man inte ska skapa en ny karaktär, eftersom Rockstar kan lyckas återskapa alla karaktärer som försvunnit.
Jag är dock skeptiskt.

Allltså grejen är ju att det här är min tredje karaktär som försvinner. Har inte sett röken av någon av mina gamla karaktärer. När i helvete ska de komma tillbaka då? Sånt jävla slöseri med tid och energi att sitta o levla o grinda pengar när jag får tillbaka min gubbe nästa år?
Senast redigerad av ccoonnyy 2013-10-06 kl. 18:33.
Citera
2013-10-06, 18:32
Medlem
TheGamers avatar
Lite nyfiken ( inte köpt eller spelat, väntar tills PS4'an kommer eller PC-version ) och om jag köper ett garage + bilar på en server, har jag samma hus/ bilar på vilken server som helst eller just den servern?

M.v.h
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in