• 2
  • 3
2013-10-06, 12:30
Medlem
lagomsmarts avatar
Okej, om det nu är dött på HP vart ska man då söka sig?
Är det värt att betala för att få dejta (typ match.com)?

Jag är ny i en stad där jag inte har några vänner så vet inte riktigt hur jag ska få in foten hos männen här eller vart jag ska träffa dom så tänkte köra nätdejting. Jag vill träffa någon kille att ha ett skönt förhållande med under tiden jag är här åtminstonde...ingen kk såvida han inte kan tänka sig att ses för mer än att ligga, jag vill ha mer än ett ligg helt enkelt men har inget emot öppna förhållanden. På ställen som BC får man ju napp lätt men där är det ju mera knull av ganska uppenbara skäl.

Här på flashback går det ju också att träffa män men vill inte det eftersom jag vill hålla det här kontot anonymt för alla i min omgivning.
2013-10-06, 12:50
Medlem
MartinStLouiss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lagomsmart
Okej, om det nu är dött på HP vart ska man då söka sig?
Är det värt att betala för att få dejta (typ match.com)?

Jag är ny i en stad där jag inte har några vänner så vet inte riktigt hur jag ska få in foten hos männen här eller vart jag ska träffa dom så tänkte köra nätdejting. Jag vill träffa någon kille att ha ett skönt förhållande med under tiden jag är här åtminstonde...ingen kk såvida han inte kan tänka sig att ses för mer än att ligga, jag vill ha mer än ett ligg helt enkelt men har inget emot öppna förhållanden. På ställen som BC får man ju napp lätt men där är det ju mera knull av ganska uppenbara skäl.

Här på flashback går det ju också att träffa män men vill inte det eftersom jag vill hålla det här kontot anonymt för alla i min omgivning.

Jag har hört från en vän att Badoo ska funka bra.
2013-10-06, 13:02
Medlem
lagomsmarts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MartinStLouis
Jag har hört från en vän att Badoo ska funka bra.

Jag tycker badoo verkar spamma så mycket men ska testa med det då
2013-10-14, 17:53
Det är stööööörda tjejer på happypancake! Riiiktigt sjuka.
Testade lägga ut en bild på en amerikansk dejtingsida, en annan på happy.
Hagalde galna komplimanger över den amerikanska, på happypancake blev tjejer arga och klagade på att jag var för vältränad etc.

En skrev "Jag tänker INTE dejta ngn som är så vältränad!" som om det var något fel.
Hon var ganska tjock och braaa mycket längre under min liga.

Har sett personer som säger de får ligga ofta på happy, fungerar inte för mig iaf.
Det är inte fel på mig för går jag ut på krogen får jag flockvis av tjejer runt mig.

Jag har även pratat med tjejer på happypancake som ger svar på tal, och slutar man inte medelandet med en fråga så skriver de helt enkelt inte mera.
Det varkar vara många socialt missanpassade tjejer på happysh*tten, som har allvarliga psykiska störningar.
De som skriver "Sök vidare." eller "Inte intresserad." då man endast HÄLSAT, och inte ens vet om man själv gillar den här blåsta bruden är mina favoriter! =D
De har fått mig avstängd tre gånger från sajten då jag lagt fina kommentarer som:
"Du ser inte ens bra ut, varför beter du dig stroppigare än en Hollywood celeb då du knappt är SÖT?!
Hur kan du ens ha en sån självbild när du ser ut som du gör? Det kan omöjligen fungera för dig att bete dig sådär i verkligeheten...", etc.

Det är ju sjuuuukt störande med ngn äcklig skit-tjej som beter sig störigt mot en då man själv är trevlig och tjejer som är 1000 ggr hetare än shitten man skriver till stöter på en ute.
:S
Har lagt ner happy pancake för jag vill ha kvar mitt internetabbonemang.
Känns som jag kommer anmälas om fler av dessa bondmoror stör mig med sin sterila, asociala inställning till sex och socialt umgänge.

"Sök vidare.".
2013-10-14, 19:39
Medlem
MrFishboys avatar
Och nu dog tråden, finns tråd; https://www.flashback.org/t1691214

Hänglås..

/Mod
  • 2
  • 3

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto