• 1
  • 2
2013-06-17, 21:00
Medlem
lossnuss avatar
Är det någon annan som också tycker att det är ovanligt svårt att få kontakt på happypancake senaste halvåret typ ?
Alltså jag har i stort sett samma profil och skriver samma saker men fan heller att man får kontakt med kvinnorna Har inte haft detta problem tidigare kan tilläggas...
2013-06-17, 21:06
Medlem
Ja du, jag har ingen erfarenhet ång sidan som så men sägs det är en sida för sex o inget seriöst
2013-06-17, 21:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lossnus
Är det någon annan som också tycker att det är ovanligt svårt att få kontakt på happypancake senaste halvåret typ ?
Alltså jag har i stort sett samma profil och skriver samma saker men fan heller att man får kontakt med kvinnorna Har inte haft detta problem tidigare kan tilläggas...

Kanske dags att skriva något nytt ?
Personligen så la jag ner den sidan för länga sen av just samma anledning. Bättre att köra på krogen istället, alkoholen sänker ju kraven rejält också hehe
2013-06-17, 21:16
Medlem
JellyJansens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lossnus

ANvänd badoo ffs.
2013-06-17, 22:10
Medlem
Nominis avatar
badoo is the shit.
2013-06-18, 00:16
Bannlyst
Dött ?
Där är de ju full rulle, flirta lite här och flirta lite där sen har man att göra
2013-06-18, 13:22
Medlem
Killar för tjejer är som mode. De går endast ute efter "vad som är inne"... då är du ba inte inne... de säger ju insidan räknas mer än utseendet, ja de menar ju det också men det betyder inte att de ställer krav på utseende under en 9-10a.. även de tjocka feta fula tjejer får på nätet 50mail om dagen så dom tror själva de kan välja en 24 årig kille med inkomst på över 120 000 i månaden. Tjejer är totala idioter, de förtjänar bli nermalda i köttkvarn. Så är de bara.

O ps... bado suger åt helvette också.
2013-06-18, 13:29
Medlem
AnotherBricks avatar
Tycker internet dating är så jävla tråkigt, inga tjejer vill adda en på skype eller camma eller något, jag menar dom letar efter en pojkvän men dom vågar inte snacka med dom?

Man måste tydligen ha en bild där man ser ut som Brad Pitt........ jag pallar fan inte fota mig i spegeln och sånna saker, jag är inte den typen av kille. Jag har en profilbild det räcker, sen får dom fan ta å lära känna den trevliga kille jag är!!!!!!!!!! GAAAAAAAAAH BRUDJÄVLAR!!!!!!!!!!!

Men ibland får man ju prata lite med dom det är ju kul, men då märker man att dom är så jävla tråkiga så man vill skjuta sönder sitt huvud med en hagelbössa.

2013-06-18, 13:39
Medlem
t
Citat:
Ursprungligen postat av AnotherBrick
Tycker internet dating är så jävla tråkigt, inga tjejer vill adda en på skype eller camma eller något, jag menar dom letar efter en pojkvän men dom vågar inte snacka med dom?

Man måste tydligen ha en bild där man ser ut som Brad Pitt........ jag pallar fan inte fota mig i spegeln och sånna saker, jag är inte den typen av kille. Jag har en profilbild det räcker, sen får dom fan ta å lära känna den trevliga kille jag är!!!!!!!!!! GAAAAAAAAAH BRUDJÄVLAR!!!!!!!!!!!

Men ibland får man ju prata lite med dom det är ju kul, men då märker man att dom är så jävla tråkiga så man vill skjuta sönder sitt huvud med en hagelbössa.

Preeeecis... såna sidor är så mansdominerade o alla killar ba försöker o försöker driva något o allt så tjejer är fan bara passiva mammaknullare som inte har något att komma med... sen undrar nån varför man munknullar dom o raderar dem?

De ba sitter där svarar "okej.. sj då.. inte mkt.. tv o så... musik... " ööööver tråkiga!!! Ni killar är själva så patetiska att ni fått tjejer o bli helt förlamade när de kommer till att vara allmänt social... ta bort era ko
2013-06-18, 13:43
Medlem
AnotherBricks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kanzaki
t
Preeeecis... såna sidor är så mansdominerade o alla killar ba försöker o försöker driva något o allt så tjejer är fan bara passiva mammaknullare som inte har något att komma med... sen undrar nån varför man munknullar dom o raderar dem?

De ba sitter där svarar "okej.. sj då.. inte mkt.. tv o så... musik... " ööööver tråkiga!!! Ni killar är själva så patetiska att ni fått tjejer o bli helt förlamade när de kommer till att vara allmänt social... ta bort era ko

Antar att du är tjej, förstod inte så mycket.

But anyways, jag är social och pratar mycket och jag vill få tjejen att prata mycket, för annars tycker jag poängen med att lära känna varandra försvinner?

Sen finns det en annan orsak till det också, att chatta och skriva till varandra är inte så tillfredsställande. Man vill gärna se personen i ögonen, skratta tillsammans, röra på sig, göra något.
2013-06-18, 14:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AnotherBrick
Antar att du är tjej, förstod inte så mycket.

But anyways, jag är social och pratar mycket och jag vill få tjejen att prata mycket, för annars tycker jag poängen med att lära känna varandra försvinner?

Sen finns det en annan orsak till det också, att chatta och skriva till varandra är inte så tillfredsställande. Man vill gärna se personen i ögonen, skratta tillsammans, röra på sig, göra något.
Det kan ta i lite innan poletten åker ner. Mitt inlägg påpekade på att tjejer saknar den egenskap du precis beskrev dig själv ha.
2013-06-18, 14:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kanzaki
Det kan ta i lite innan poletten åker ner. Mitt inlägg påpekade på att tjejer saknar den egenskap du precis beskrev dig själv ha.
Ingen idé, du försöker argumentera med en idiot. F.ö. tycker jag att du gjorde en väldigt bra poäng, det är skönt att läsa sånna inlägg för det dyker oftast upp saker som man aldrig tänker på annars. Gåtan på mysteriet kan lika väl vara så att kvinnor helt enkelt är riktiga idioter. Jag nekar inte den möjligheten. Vi män tror att det ska finnas något till det hela men sanningen är att de bara driver med oss, kvinnor har inget att komma med, annat än deras sexuella tjänster. Just därför ska man utnyttja det och sedan dra, det finns inget moraliskt fel eller taskigt med det.
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in