2013-10-06, 12:15
Medlem
Deferos avatar
Vad är grejen med passive mode? Betalade nyss för det men blev ändå dödad?
Citera
2013-10-06, 12:16
Medlem
Ratis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Awbett
Går väll inte? Det bästa du kan göra är att sätta på Passiv Mode och gömma dig någonstans där ingen kan köra över dig med bil

Lite trist när man är jagad av polisen och vill sätta ut en vägmarkering. I offline läget går det väl att pausa.
Citera
2013-10-06, 12:21
Medlem
PUSClFERs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rati
Lite trist när man är jagad av polisen och vill sätta ut en vägmarkering. I offline läget går det väl att pausa.
Men du spelar ju med upp till 15 andra spelare. Hur kul skulle det vara om spelare konstant pausade spelet?
Citera
2013-10-06, 12:23
Medlem
Eyedols avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rati

Ja men i online går det inte pausa då det är online, med andra spelare.

Fick förövrigt min connection att funka utmärkt idag genom att koppla mitt PS3 direkt till uttaget i väggen (ej router mellan). Lite träligt att ingen annan i mitt vackra hushåll kan ha internet när jag gör så :P
Citera
2013-10-06, 12:23
Medlem
Hummlers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Defero
Vad är grejen med passive mode? Betalade nyss för det men blev ändå dödad?

Hur blev du dödad?

Jag hade nyss passive mode igång då jag var AFK, kom tillbaka till att någon sköt på mig så jag sprang fram mot honom medans han slösade skott. Han fatta inte riktigt vad som hände då jag inte dog. Jag stängde av passive mode, vänta 5 sekunder på att det skulle avaktiveras när jag stod brevid honom, drog fram min UZI och sikta på honom. Han reagerade inte förrän jag började skjuta honom hahaha.
Citera
2013-10-06, 12:24
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av PUSClFER
Men du spelar ju med upp till 15 andra spelare. Hur kul skulle det vara om spelare konstant pausade spelet?

Skulle se ganska roligt ut dock ifall endast den spelaren och "tillhörande" npc's skulle pausas, gå fram och plantera lite c4 medans han leker i pausmenyn
Citera
2013-10-06, 12:25
Medlem
Deferos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hummler
Hur blev du dödad?

Jag hade nyss passive mode igång då jag var AFK, kom tillbaka till att någon sköt på mig så jag sprang fram mot honom medans han slösade skott. Han fatta inte riktigt vad som hände då jag inte dog. Jag stängde av passive mode, vänta 5 sekunder på att det skulle avaktiveras när jag stod brevid honom, drog fram min UZI och sikta på honom. Han reagerade inte förrän jag började skjuta honom hahaha.

En kille sköt mig när jag satt i min bil..
Citera
2013-10-06, 12:27
Medlem
Awbetts avatar
Hur gör man för att markeringen ska följa med ett fordon som rör sig på tex ett uppdrag? Hur gör man för att den stora kartan som man kan få upp temporärt genom att trycka på nedåtpilen stannar hela tiden och inte försvinner?
Citera
2013-10-06, 12:29
Medlem
Tobmeisters avatar
Är det bara jag som har problem med att man fastnar i loading screens? typ "launching session" och liknande, det borde finnas en knapp för att avbryta eller liknande, den enda lösning jag vet är att stänga av spelet och sätta på igen, någon som har något annat tips?
Citera
2013-10-06, 12:34
Medlem
Fooulzs avatar
hur hittar man e fucking jävla atm
Citera
2013-10-06, 12:35
Medlem
Awbetts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fooulz
hur hittar man e fucking jävla atm

Använd mobilen istället om du vill sätta in pengar?
Citera
2013-10-06, 12:37
Medlem
Krukmakarns avatar
Hur använder jag specialvapen under race?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in