2013-10-05, 18:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av iamqueensblvd
Varför då? För att jag inte tycker som dig eller? Tycker bara det är illa att de väljer att visa en sida när det alltid finns två sidor till en historia. Vad du eller andra i tråden spottar ur er tar jag med en stor nypa salt. Jag vet inte vilka ni är eller om ni har någon relation till Henrik, därför vet jag inte om ni försvarar honom för att ni är partiska.

Efter att ha kollat lite på Lisas Facebook så kunde man läsa om hur många andra tycker att Henrik är helt dum i huvudet. Men det behöver ju inte stämma. Det kan ju bara vara ett mothugg. Men jag är nästan övertygad om att han inte är så jävla oskyldig som han vill få det att se ut i programmet.

Dessutom påstod jag ingenting - om du lärt dig läsa korrekt. Det var snarare mina tankar och observationer kring avsnittet. Jag känner ingen i programmet och nej, jag bor inte i Malmö. Verkade det som det eller? Jag tycker bara att tittaren borde fått se och höra hennes sida av allt - inte läsa om det från anonyma användare på ett forum.

1. Jag känner inte Henrik, men har umgåtts i samma krets (vänner) till Lisa, därav så är jag opartisk.
2. Ifall du tycker att Henrik är "inte så jävla oskyldig", varför har ingen anmält honom? Varför valde polisen att tro på han istället för "Lisa"? Ge lite fakta i dina påståenden också så du inte behöver se ut som en tomte utan något som bevisar att det du säger kan vara sant.
3. Okej, så du känner ingen i programmet och du bor inte i Malmö. Alltså, du har ingen förstahandsinformation utan du skriver bara en massa påståenden som du inte kan styrka, enbart på vad du "tror" och inte vad du vet. Testa att ta av foliehatten nästa gång du skriver dina påståenden.
4. Folk som skriver här kanske känner eller har mer information kring detta i tråden, exempelvis att "Lisa" är en alkolist som dricker lådvin och är full varje dag på sitt jobb. Detta kom inte ut i programmet men är relevant.
Citera
2013-10-06, 02:54
Medlem
catos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Harakash
1. Jag känner inte Henrik, men har umgåtts i samma krets (vänner) till Lisa, därav så är jag opartisk.
2. Ifall du tycker att Henrik är "inte så jävla oskyldig", varför har ingen anmält honom? Varför valde polisen att tro på han istället för "Lisa"? Ge lite fakta i dina påståenden också så du inte behöver se ut som en tomte utan något som bevisar att det du säger kan vara sant.
3. Okej, så du känner ingen i programmet och du bor inte i Malmö. Alltså, du har ingen förstahandsinformation utan du skriver bara en massa påståenden som du inte kan styrka, enbart på vad du "tror" och inte vad du vet. Testa att ta av foliehatten nästa gång du skriver dina påståenden.
4. Folk som skriver här kanske känner eller har mer information kring detta i tråden, exempelvis att "Lisa" är en alkolist som dricker lådvin och är full varje dag på sitt jobb. Detta kom inte ut i programmet men är relevant.
Känns som det är väldigt känsligt att inte tro att Henrik är det stora offret här!!!! Foliehatt eller inte, det här programmet håller inte, det bör även du inse trots dina intensiva försök att idiotförklara alla med annan åsikt, delar du säng med Henrik kanske??
Citera
2013-10-06, 03:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av cato
Känns som det är väldigt känsligt att inte tro att Henrik är det stora offret här!!!! Foliehatt eller inte, det här programmet håller inte, det bör även du inse trots dina intensiva försök att idiotförklara alla med annan åsikt, delar du säng med Henrik kanske??

Vad för bevis har ni då i era påståenden? Just det...

Tills dess är det bara en massa trams och konspirationsteorier.
Citera
2013-10-06, 09:22
Medlem
catos avatar
Det handlar om en känsla och avsaknaden av bevis, och hur programmet lades upp som en lång reklaminlaga för Henriks galleri som men både fick namn och i stort sätt adress till. Det är första gången det händer i Stalkers att men ger sådan reklam. Och tydligen finns den känslan hos många som sett programmet trots snyft storyn om Henrik.
Citera
2013-10-06, 10:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av cato
Det handlar om en känsla och avsaknaden av bevis, och hur programmet lades upp som en lång reklaminlaga för Henriks galleri som men både fick namn och i stort sätt adress till. Det är första gången det händer i Stalkers att men ger sådan reklam. Och tydligen finns den känslan hos många som sett programmet tr
ots snyft storyn om Henrik.

Så du tror också programmet fiffla med alla anmälningar som Lisa hade hos polisen?? Finns många här som känner henne på ett o annat sätt o jag har 2 st vänner som känner henne och en har t om bott i samma lägenhet med henne och dom säger hon inte är frisk. Så kan man sluta försvara den galna kärringen nu. Bli vän med henne på fb så kan du se va folk som har henne på sidan skriver om henne. Och som hon skyller ifrån sig på fb för att polisen och henrik har vatt elaka för dom tog hennes hund ifrån henne. Hon e en siick bitch
Citera
2013-10-06, 11:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av french.toast
Varför är det så viktigt för dig att veta var han jobbar?

Okej, han jobbar på ICA lagret.

Oj, man kanske skulle byta arbetsgivare då om ICAs lagerknegare har råd med hus och TJUGOTVÅ bilar!
Citera
2013-10-07, 19:30
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Harakash
Vad för bevis har ni då i era påståenden? Just det...

Tills dess är det bara en massa trams och konspirationsteorier.
Du skriver som en åsna så jag svarar på ett inlägg som är överskådligt. Det är just det som är grejen; jag har inga bevis på att det jag skriver är det som stämmer och har jag fel så har jag fel. Lär ju inte vara första gången eller sista heller för den delen. Faktum kvarstår dock att programmet är väldigt vinklat och sönderskuret för att få den ena att se bättre ut och den andra att se ut som en tok.

Sen spelar det inte någon som helst jävla roll om två personer i tråden har bott i samma lägenhet som henne, eller har vänner som känner till Lisa, för de har ju inga bevis för vad det de säger stämmer heller. De sitter ju bara i tråden och häver ut saker som de har hört om Lisa och du köper allt. Det här är liksom inte första jävla avsnittet av programmet där de vinklar en historia så att en ska se bra ut och den andra ska se dålig ut.

Någon i tråden som svarade mig skrev att de kunde bli stämda om de ljög i programmet. Nigga please, medier gör det hela tiden för fan. En privatperson vs Strix Television i en rättegång hade blivit en snabbt en. Kan ni inte istället presentera era bevis på att hon dricker på jobbet, är en usel hundskötare och att hon är en alkoholist. Tills dess att ni har lagt fram något mer stryktåligt så kommer jag fortsätta tro att hon hjälper döende barn i Afrika.
Citera
2013-10-07, 19:50
Medlem
Citat:
Kan ni inte istället presentera era bevis på att hon dricker på jobbet, är en usel hundskötare och att hon är en alkoholist. Tills dess att ni har lagt fram något mer stryktåligt så kommer jag fortsätta tro att hon hjälper döende barn i Afrika.

Om det är så sabla intressant med bevis får du väl helt enkelt ringa polisen & veterinären & undersöka om hennes hund var aggressiv?
Läsa de efterblivna sakerna hon skrivit i hundgrupper på facebook?
Fråga varför i helvete hon är polare med Barbro Bruhn? Bara DET är enligt mig att vara en dålig hundägare.
Citera
2013-10-07, 21:03
Medlem
Citat:
Du skriver som en åsna så jag svarar på ett inlägg som är överskådligt. Det är just det som är grejen; jag har inga bevis på att det jag skriver är det som stämmer och har jag fel så har jag fel. Lär ju inte vara första gången eller sista heller för den delen. Faktum kvarstår dock att programmet är väldigt vinklat och sönderskuret för att få den ena att se bättre ut och den andra att se ut som en tok.

Sen spelar det inte någon som helst jävla roll om två personer i tråden har bott i samma lägenhet som henne, eller har vänner som känner till Lisa, för de har ju inga bevis för vad det de säger stämmer heller. De sitter ju bara i tråden och häver ut saker som de har hört om Lisa och du köper allt. Det här är liksom inte första jävla avsnittet av programmet där de vinklar en historia så att en ska se bra ut och den andra ska se dålig ut.

Någon i tråden som svarade mig skrev att de kunde bli stämda om de ljög i programmet. Nigga please, medier gör det hela tiden för fan. En privatperson vs Strix Television i en rättegång hade blivit en snabbt en. Kan ni inte istället presentera era bevis på att hon dricker på jobbet, är en usel hundskötare och att hon är en alkoholist. Tills dess att ni har lagt fram något mer stryktåligt så kommer jag fortsätta tro att hon hjälper döende barn i Afrika.

1. Då har du alltså inga som helst bevis för dina påståenden. Därför är din trovärdighet noll och dina påståenden är inte något mer än trams. Du idiotförklarar dig själv.

2. Jo, det spelar roll ifall man har förstahandskällor som säger dessa saker om "Lisa" som även togs upp i programmet. Då jag själv bor i Malmö och umgås med denna "cirkel" av människor i olika sammanhang, så kan jag själv bekräfta det som påstås i tråden. Jag har dessutom sett henne själv för några månader sedan, dricka vitt lådvin inne i salongen när jag hade vägarna förbi. Eftersom jag själv är källkritisk så insåg jag att det faktiskt stämde att "Lisa" var en alkolist. Ifall du påstår att man inte är alkolist ifall man dricker alkohol sedan kl09 på morgonen tills kvällen på jobbet, då har du en mycket konstig verklighetsuppfattning. Inte bara jag, utan flertal andra i tråden har sagt samma sak och detta stämmer då jag själv har säkra källor på dessa påståenden, något som du däremot inte har och därmed faller dina argument platt som en pannkaka. Du bor inte i Malmö och har ens aldrig träffat kvinnan!

3. Denna kvinna har alltså 30 olika polisanmälningar på sig. Hon har blivit dömd för bedrägeri, skadegörelse och olaga hot. Dessutom så har hon låtit sina rottweiler-hundar attackera andra hundar, där en skadades så svårt att den dog. Eftersom du är en nöt, så ring gärna till polisen och begär protokollen på allt detta då det är en offentlig handling som vem som helst kan få ut. Tills dess, har jag sagt mitt så det är inte lönt att hålla på skriva mer till personer med foliehattar och vanföreställningar som du. Alla i tråden vet ju redan att du har idiotförklarat dig så det säger sig självt. Have a nice day.
Senast redigerad av Harakash 2013-10-07 kl. 21:07.
Citera
2013-10-07, 23:33
Medlem
catos avatar
Nu är det faktiskt inte så att alla håller med dig Harakirichy, faktiskt första Stalkerprogrammet som fött frågetecken, jag vet inte om Henrik är en publicitetsugen hycklare men nåt skumt tror jag det är. Programmet var inte alls lika starkt som tidigare program, och sista programmet i serien sänds på onsdag, hoppas det programmet är bättre och trovärdigare.
Citera
2013-10-08, 08:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av dinawez
Jag jobbar med Linas man och vet att han har ett företag i sitt land. Förresten jag vet hela den här historien och säkert att Valbone som förföljd Linas man flera år och hon som skaffade jobb åt honom. Valbone sixad med honom i två år och på slutet när Lina fick reda på det släppte han Valbone. Då hon hämnas på Lena och gjort massa anmälningar på Linas barn hos socialtjänsten " barn som får illa" och hos polisen att " Lina rivat henne" och bara hennes make som var vittne. Jag tycker synd om Lina i den här idiotiska dram. Hon är hel klar och offer av allt skit omkring hene

Tror inte Val*one anmält något till socialtjänsten. Det borde finnas många fler runt L*na och hennes man och deras 22 bilar som gjort det. Jag hoppas för barnens skull att socialtjänsten för en gångs skull agerar omedelbart för så skruvade i huvudet och kriminella de verkar vara så borde barnen helt uppenbart fara mycket illa av att vara kvar i det hemmet.
Citera
2013-10-08, 08:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av dinawez
Hur viste du att det är 75 timmar samhällstjänst. Så visar du dig att du är valbone haha

Dumskalle... Det är ju en offentlig uppgift som vem som helst kan ta del av.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in