Citat:
Varför då? För att jag inte tycker som dig eller? Tycker bara det är illa att de väljer att visa en sida när det alltid finns två sidor till en historia. Vad du eller andra i tråden spottar ur er tar jag med en stor nypa salt. Jag vet inte vilka ni är eller om ni har någon relation till Henrik, därför vet jag inte om ni försvarar honom för att ni är partiska.
Efter att ha kollat lite på Lisas Facebook så kunde man läsa om hur många andra tycker att Henrik är helt dum i huvudet. Men det behöver ju inte stämma. Det kan ju bara vara ett mothugg. Men jag är nästan övertygad om att han inte är så jävla oskyldig som han vill få det att se ut i programmet.
Dessutom påstod jag ingenting - om du lärt dig läsa korrekt. Det var snarare mina tankar och observationer kring avsnittet. Jag känner ingen i programmet och nej, jag bor inte i Malmö. Verkade det som det eller? Jag tycker bara att tittaren borde fått se och höra hennes sida av allt - inte läsa om det från anonyma användare på ett forum.
Efter att ha kollat lite på Lisas Facebook så kunde man läsa om hur många andra tycker att Henrik är helt dum i huvudet. Men det behöver ju inte stämma. Det kan ju bara vara ett mothugg. Men jag är nästan övertygad om att han inte är så jävla oskyldig som han vill få det att se ut i programmet.
Dessutom påstod jag ingenting - om du lärt dig läsa korrekt. Det var snarare mina tankar och observationer kring avsnittet. Jag känner ingen i programmet och nej, jag bor inte i Malmö. Verkade det som det eller? Jag tycker bara att tittaren borde fått se och höra hennes sida av allt - inte läsa om det från anonyma användare på ett forum.
1. Jag känner inte Henrik, men har umgåtts i samma krets (vänner) till Lisa, därav så är jag opartisk.
2. Ifall du tycker att Henrik är "inte så jävla oskyldig", varför har ingen anmält honom? Varför valde polisen att tro på han istället för "Lisa"? Ge lite fakta i dina påståenden också så du inte behöver se ut som en tomte utan något som bevisar att det du säger kan vara sant.
3. Okej, så du känner ingen i programmet och du bor inte i Malmö. Alltså, du har ingen förstahandsinformation utan du skriver bara en massa påståenden som du inte kan styrka, enbart på vad du "tror" och inte vad du vet. Testa att ta av foliehatten nästa gång du skriver dina påståenden.
4. Folk som skriver här kanske känner eller har mer information kring detta i tråden, exempelvis att "Lisa" är en alkolist som dricker lådvin och är full varje dag på sitt jobb. Detta kom inte ut i programmet men är relevant.