2012-11-28, 21:31
Medlem
Knegares avatar
Hmmm, tror här ligger en "gravad hund".
Kan han ha knullat på tjejen ifråga kanske?
Jag vet inte men det känns som att vi inte får reda på allt.
Citera
2012-11-28, 21:31
Medlem
wonderlands avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 730221
Alltså, han måste väl gjort dem någonting, varför skulle de annars vilja vara så jävla taskiga mot honom utan anledning.
Är det möjligen så att han knullat fel person vid fel tillfälle, kanske.

Eller så dissade han deras inbjudan om trekant..tror inte det behöver vara så avancerat, räcker nog med att han dissar dom i allmänhet. Fans kan ta det fel.
Citera
2012-11-28, 21:32
Medlem
NuLugnarDuNerDigs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Myrkotte
vill också gärna veta lite mera om paret, tjejen har tagit bort blogg och slutit sin facebook. Det vore spännande att se vad det är för trevliga människor!
Jag minns dock från hennes facebook att hon hade mängder av snuskgubbar som kommenterade hennes bilder med du vet "kjamiz! Kyss på dig!" "Du är så jävla sexig", vanligt snuskgubbe-snack.
Citera
2012-11-28, 21:32
Medlem
Amorzes avatar
Vilka dårar som åker 154 Mil för o se ett dansband... haha
Citera
2012-11-28, 21:33
Medlem
alrajts avatar
Ren gissning men kan det vara dem?

http://www.upplysning.se/person/?x=748&a=Maglarpsv%e4gen+183-3&z=23193&c=Trelleborg
Citera
2012-11-28, 21:33
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av asswombat
Kanske inte ett högkvalitativt program, men lite underhållande var det.

Cecilia Arvidsson och David Arvidsson verkar det som.
Finns en del att läsa om dem på Andreas Wistrands blogg: http://www.andreaswistrand.se/index.php?option=com_content&view=category&layout= blog&id=1&Itemid=2
Citera
2012-11-28, 21:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hummla
Han behöver inte alls ha gjort dem någonting, kan tänka mig att paret på ett sadistiskt sätt gillar att förstöra för honom, finns faktiskt rakt igenom onda människor här i världen också, allt behöver inte ha ett motiv.

Finns gott om psykiskt instabila människor också. Behövs absolut inte någon reell relation för att folk ska inbilla sig saker. Tror inte heller att han har gjort något, tror bara att det är ett par psykiskt väldigt knepiga människor.
Citera
2012-11-28, 21:35
Medlem
730221s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Algieba
Jag snubblade över Stalkers ikväll och kände igen killen, Andreas, som ett ex till en person jag känner.

Hon berättade såklart om hans problem som tas upp i programmet men hon sa att det var hans ex.
Hon återgav ju vad han sa till henne och hon sa faktiskt ordagrannt att det var hans ex som jävlades.
I programmet låter det som att han inte ens känner den här kvinnan som stalkar honom?

Har jag fått allt om bakfoten? (varför bryr jag mig ens??)

Han är själv en svartsjuk och osäker person av sig så någon mild liten pojkvasker han framstår som här är han fan inte. Han blev sur när hon åkte å hälsade på vänner och familj.
Ogillar den där typen.
Känns ju som att något måste ligga bakom detta och jag tror ju inte han är den fromma ovetande killen som han framställs som, han borde rimligen gjort dem något.
Har han haft ihop det med Cecilia eller kanske har han knullat med dem båda och det nu är något där som gick snett och de hatar honom.
Citera
2012-11-28, 21:37
Medlem
marijachis avatar
Lite detektivarbete om paret i kvällens program. Hon heter i alla fall Cecilia Arvidsson. Detta ser man i en av Andreas screenshots han lagt upp från FB på sin blogg:

http://www.andreaswistrand.se/images/blogg/7.jpg

Googlar man på Cecilia Arvidsson så hittar man bl.a. hennes myspace där det finns lite bilder m.m.

http://www.myspace.com/406922618
Citera
2012-11-28, 21:38
Medlem
730221s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Amorze
Vilka dårar som åker 154 Mil för o se ett dansband... haha
Lika knäppt som de som åker land och rike runt och följer sitt sportlag.
Citera
2012-11-28, 21:38
Medlem
wonderlands avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Algieba
Jag snubblade över Stalkers ikväll och kände igen killen, Andreas, som ett ex till en person jag känner.

Hon berättade såklart om hans problem som tas upp i programmet men hon sa att det var hans ex.
Hon återgav ju vad han sa till henne och hon sa faktiskt ordagrannt att det var hans ex som jävlades.
I programmet låter det som att han inte ens känner den här kvinnan som stalkar honom?

Har jag fått allt om bakfoten? (varför bryr jag mig ens??)

Han är själv en svartsjuk och osäker person av sig så någon mild liten pojkvasker han framstår som här är han fan inte. Han blev sur när hon åkte å hälsade på vänner och familj.
Ogillar den där typen.

Nja, när man tittar på programmet tycker jag det verkar som ostabila fans. Hade det varit ex hade det väl ändå kommit fram, så bra kan man nog inte dölja det.

Om de varit ihop borde det väl rimligvis finnas "kärleksbilder" på dem under deras tid tillsammans, eller bara random vardagsbilder där de typ käkar middag ihop? Missade början dock.
Citera
2012-11-28, 21:40
Medlem
730221s avatar
Är Cecilia neger? Ser ut så på den pixlade bilden.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in