2013-10-05, 21:54
Moderator
Arne.Ankas avatar
The Chieftain's Guide: Depression

Apparently not having much else to do with their time, the British Army decided to cut one of its tanks in two. They chose a Centurion. Excellent idea, as it means that we can see the interior of the turret rather well.

As you can see, it’s a fairly tall tank, with plenty of room for the loader to stand. Quite comfortable, one may even say............................
http://worldoftanks.com/en/news/21/The_Chieftains_Guide_Depression/
Citera
2013-10-05, 22:05
Medlem
VagDags avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Arne.Anka
Den är scout klassad.

Hahaha gjort de också några gånger, riktigt kul att skriva i chatten att han måste försöka hårdare och exakt var weak points finns

Magiska skogen har varit många lags undergång.

Jo jag vet att den är scout klassad men känns som man hamnar ruskigt fel att scouta bland tier 9-10 men den jäkla härken, hamnade faktiskt i en match med 8 hög idag och den gjorde ganska bra ifrån sig, men det har blivit så jäkligt att jag inte ens ids kolla vad jag har emot mig utan bara stormar ut och scoutar för glatta livet....
Citera
2013-10-06, 03:01
Medlem
Out-of-Steps avatar
Är det någon som kan svara snabbt. Är rabatten för premium tanks endast idag eller imorgon också?
Funderar på att skaffa SU-122-44 trots en person mindre i tanken. För att sedan sälja Super Pershingen.

OM det endast är idag så är det lite bråttom

Edit: Verkar vara tills på tisdag (?)
Senast redigerad av Out-of-Step 2013-10-06 kl. 03:03.
Citera
2013-10-06, 03:03
Medlem
tjack i näsan!!s avatar
These bonuses and mission are available in game from Saturday 5th October 07:10 CEST (GMT +2) until Tuesday 8th October 07:10 CEST.

http://worldoftanks.eu/en/news/44/special-sputnik-space/

Citat:
Ursprungligen postat av Out-of-Step
Är det någon som kan svara snabbt. Är rabatten för premium tanks endast idag eller imorgon också?
Funderar på att skaffa SU-122-44 trots en person mindre i tanken. För att sedan sälja Super Pershingen.

OM det endast är idag så är det lite bråttom
Citera
2013-10-06, 03:04
Medlem
Out-of-Steps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tjack i näsan!!
These bonuses and mission are available in game from Saturday 5th October 07:10 CEST (GMT +2) until Tuesday 8th October 07:10 CEST.

http://worldoftanks.eu/en/news/44/special-sputnik-space/

Gött tack! Missande det nog i samband med att det stod tillsammans med missions.
Citera
2013-10-06, 16:38
Medlem
Inzaneclowns avatar
Körde precis ett par matcher efter några veckors uppehåll och tänkte dra ut E-75:an på en tur. Matchen fortgår och jag märker att den är segare än vanligt. Drar iväg ett par skott och märker att jag har riktigt låga damage-rolls. Vi förlorar matchen stort och sen i garaget efteråt så ser jag att alla moduler på E-75:an är stock och det är inte något jag gjort. Vaffan liksom?!

Någon annan som har stött på det här?

Edit: Såg att det var samma med min Jagdtiger också. Allt var stock på den också och alla moduler var avmonterade.
Citera
2013-10-06, 17:31
Medlem
det var några patchar sedan du körde va?

de gjorde nånting för ett tag sedan som gjorde att de avmonterade alla uppgraderingar samt gjorde om heat-ammunitionen har jag för mig så det såldes en massa sådant.. man blev rik på den patchen

men grejjerna ska du ha kvar i depot, bara att montera på dem igen, de flesta av mina vagnar blev påverkade har jag för mig... blev en del klickande....
Citera
2013-10-06, 17:50
Medlem
Cardiacs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av plastdunkk
Radialmenyn

Jag vet folk som enbart har förolämpningar och trollförsök i sin radial.
Citera
2013-10-06, 19:17
Moderator
Arne.Ankas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Inzaneclown
Många råkade ut för det när nazistpatchen(8.8) kom för ett par veckor sen, bl.a fick spelare som hade maybach hl 295 ausf a motorn framforskad 25.000 fri xp tillbaka, spelare som ägde motorn fick krediter tillbaka när den togs bort.
Senast redigerad av Arne.Anka 2013-10-06 kl. 19:21.
Citera
2013-10-06, 19:26
Medlem
Får psyk bryt på spelare som inte hjälper till att brawla utan bara tittar på på håll. Hände mig i Westfield senaste matchen. Vi torskade med 4-15. Just pga av avsaknaden av backup. Annars så gillar jag min IS-6 skarpt, med rätt lagkamrater kan den åstadkomma stor skada. 3-5 kill per match är ingen ovanlighet.
Citera
2013-10-06, 20:26
Medlem
VagDags avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Inzaneclown
Körde precis ett par matcher efter några veckors uppehåll och tänkte dra ut E-75:an på en tur. Matchen fortgår och jag märker att den är segare än vanligt. Drar iväg ett par skott och märker att jag har riktigt låga damage-rolls. Vi förlorar matchen stort och sen i garaget efteråt så ser jag att alla moduler på E-75:an är stock och det är inte något jag gjort. Vaffan liksom?!

Edit: Såg att det var samma med min Jagdtiger också. Allt var stock på den också och alla moduler var avmonterade.

Ja det kan stämma hände med min TigerII efter ett längre uppehåll, hade samma känsla som dig efter matchen, och upptäckte att allt var stock.
Citera
2013-10-06, 20:44
Medlem
Ace Venturas avatar
Kort fråga. Har just skaffat SU-152. Kör/körde ni 152 (tier VI) eller bästa 122 kanonen (tier VIII) på den? 152:an låter ju onekligen bra när man skjuter (och det lär inte vara mycket som står kvar efter man träffat) men mer skärpa och bättre rof brukar ju betala sig i längden. Eller?

Edit: Update. Har nu kört 2 matcher med 152:an. Skjutit 8 skott. Alla med siktet på en IS resp en KV-4. 0 damage. Noll fucking damage!?? wtf!!?? Det låter ju bra men man skjuter ju för fan bara luft? Eller ska man panga HE med den? (Heat är för dyrt).
Senast redigerad av Ace Ventura 2013-10-06 kl. 20:53.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in