2013-10-05, 19:52
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Kazim
hur vet man när molnet är uppe igen då ? =) spelar just ny solo så inget kommer att sparas tills det är uppe eller?
Det märker du när du väl är inne på en server och du ser att det är andra spelare inne.
Citera
2013-10-05, 19:53
Medlem
PUSClFERs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kazim
hur vet man när molnet är uppe igen då ? =) spelar just ny solo så inget kommer att sparas tills det är uppe eller?
Testa att ta en bild med Snapmatic och sedan spara den.
Spelet hänger sig tydligen om man försöker starta ett uppdrag medan servern är nere.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Graver
Går till en klädesbutik, välj en enfärgad t-shirt och sedan lägger du till emblemet igen.
Hur lägger du till det igen?
Citera
Medlem
Autoziones avatar
Hittade ett gratis garage på Dynasty8. Sweet!
Citera
2013-10-05, 19:54
Medlem
CommonKnowledges avatar
Vet att det inte går men hur fungerar det sen med cash packs? Kommer det vara via PS Store(alltså VISA) eller måste man köpa något kort i butik med kod som man verifierar?
Citera
2013-10-05, 19:55
Medlem
PUSClFERs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kassadin
Hur lägger du till det igen?
Om klädesplagget kan ha Crew Emblems på sig kommer det att vara det allra översta alternativet i listan för klädesplagg som täcker överkroppen - d.v.s. "Tops". Det ska stå "Crew Emblem".

Citat:
Ursprungligen postat av CommonKnowledge
Vet att det inte går men hur fungerar det sen med cash packs? Kommer det vara via PS Store(alltså VISA) eller måste man köpa något kort i butik med kod som man verifierar?
Du köper det via Playstation Store/Xbox Marketplace.
Citera
2013-10-05, 20:03
Medlem
Time out session när jag connectar till GTAO. Hela spelet fryser sig också. Inget GTAO ikväll då, surt som fan. Sjukt skumt att GTA har extremt många "farliga" buggar med servrarna. Spelet kraschar ska inte behövas för att servern inte kan nås eller liknande. Bara för fan att kolla om länken är uppe eller inte.
Senast redigerad av defactoretard 2013-10-05 kl. 20:10.
Citera
2013-10-05, 20:11
Medlem
Albozs avatar
Jag har 50 lax.

Vad bör man göra? Ska jag spara upp till 80k och köpa billigaste lägenheten eller ska jag köpa ett garage för 28k med plats för två fordon? Vad hade ni gjort?
Citera
2013-10-05, 20:16
Medlem
odditys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Alboz
Jag har 50 lax.

Vad bör man göra? Ska jag spara upp till 80k och köpa billigaste lägenheten eller ska jag köpa ett garage för 28k med plats för två fordon? Vad hade ni gjort?

Jag kommer nog spara ihop typ 140.000 och köpa en hyfsad lägenhet med ett garage för fler bilar. Jag ser inte riktigt meningen med att köpa något billigt kyffe eller garage. Man åker ju ändå bara runt och skrapar ihop pengar för tillfället.
Citera
2013-10-05, 20:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av oddity
Jag kommer nog spara ihop typ 140.000 och köpa en hyfsad lägenhet med ett garage för fler bilar. Jag ser inte riktigt meningen med att köpa något billigt kyffe eller garage. Man åker ju ändå bara runt och skrapar ihop pengar för tillfället.
Om man orkar spara till så pass mycket så kan man lika gärna spara ihop till 400.000 känner jag. Så har man det bästa.
Citera
2013-10-05, 20:20
Medlem
Någon som kan lira (:? Lr är det nere för alla?
Citera
2013-10-05, 20:21
Medlem
Dunderqvists avatar
Citat:
Ursprungligen postat av koskenkurva
Någon som kan lira (:? Lr är det nere för alla?

Skulle tro att det är nere för alla, btw någon som tror möjligheterna är stora för lir ikväll?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in