2013-10-04, 10:22
Medlem
techno_the_kings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PUSClFER
Vilken spelare som helst kan närsomhelst kicka dig från servern. Det krävs inga röster eller liknande. Det är ett helt idiotiskt system som Rockstar måste åtgärda snarast.
Var ju totalt värdelöst
då kan man ju kicka ut varenda jävel tills man har servern för sig själv.
Nej blir inget online mer för min del förrän de har fixat alla buggar och tagit bort det idiotiska kicksystemet, vad fan tänkte de med när de la in en sån idiotisk funktion.
Citera
2013-10-04, 10:33
Medlem
Raverlilys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av techno_the_king
Var ju totalt värdelöst
då kan man ju kicka ut varenda jävel tills man har servern för sig själv.
Nej blir inget online mer för min del förrän de har fixat alla buggar och tagit bort det idiotiska kicksystemet, vad fan tänkte de med när de la in en sån idiotisk funktion.

Arslet
Citera
2013-10-04, 10:42
Medlem
svartmarknads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Graver
Du fattar nada fastän det har förklarats 100 gånger i denna tråden?

För att jag känner mig snäll idag så skall jag förklara för dig ytterligare en gång och då så lättförståeligt som möjligt.

I flera spel (mest i online-spel) så har företag servrar som tar hand om och sparar spelares karaktärer, allt som denne har gjort, hur den ser ut osv.
Enda gången då du kan bestämma när den skall spara din karaktärs framsteg (när molnet är uppe och ej överbelastat) är genom att antingen byta från din online karaktär till någon utav singleplayer karaktärerna, då blir du tillfrågad om du vill spara dina framsteg, då trycker man givetvis ja.
Eller när man går in i pausmenyn och går in på online tabben och väljer att avsluta därifrån.

Annars så sparas det automatiskt med jämna mellanrum, när du gjort ett uppdrag, tdm, race osv.
Du kan se att den håller på att spara om det nere till höger är en orange symbol som snurrar (medsols tror jag det är).

Hoppas att du nu fattar så att vi slipper denna fråga igen.

Men så på första racet när de står waiting for other players så ska ja bara vänta? även ifall de är en timma eller två?
Citera
2013-10-04, 10:45
Avslutad
Kan man arbeta sig uppåt med effektivt expande när man spelar solo?
Citera
2013-10-04, 10:49
Medlem
NaZeRs avatar
Skulle vara guld värt om ni skrev här när uppdateringen har kommit, orkar int göra om en gubbe till och tappa han när man legat på lvl8 med båda
Citera
2013-10-04, 11:05
Medlem
Någon annan som har John Marston som farsa?
Citera
2013-10-04, 11:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Land3erg
Någon annan som har John Marston som farsa?

Bättre fråga vore väl om någon inte har Herr Marston som farsa.

Hoppas verkligen patchen som kanske kommer idag löser många problem. Iofs gör det inte mig något eftersom jag kommer att va borta över helgen. Men för er som planerat att spela hela helgen hoppas jag det börjar fungera.
Citera
2013-10-04, 11:13
Medlem
epiks avatar
Hur får ni ranks och pengar? Jag gör missions, de är dock så jävla tråkiga... Alltid att man skall hämta någon bil eller hämta knark, är snart 10....
Citera
2013-10-04, 11:14
Medlem
Någon annan som också blir utloggad från PSN hela tiden just nu?

Edit: NU KOM DET EN PATCH!
Citera
2013-10-04, 11:19
Medlem
Aggkakas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av epik
Hur får ni ranks och pengar? Jag gör missions, de är dock så jävla tråkiga... Alltid att man skall hämta någon bil eller hämta knark, är snart 10....

Själv har jag kör mycket races, rånat lite butiker, kört lite uppdrag osv
Citera
2013-10-04, 11:22
Medlem
epiks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av isirvera
Någon annan som också blir utloggad från PSN hela tiden just nu?

Edit: NU KOM DET EN PATCH!
Fick också en patch, installerar den nu
Citera
2013-10-04, 11:22
Medlem
Credzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av VMO-J
Är det någon som råkat ut för följande?
Gjorde en bil till min egen i det uppdraget där syftet var just detta. Efter jag gjort detta så stötte jag på en lirare som skulle hoppa in i min bil, när denne sedan satt sig i bilen så gick han automatisk ur flera gånger (kunde alltså inte sitta i min bil).
Jag provade då att lämna bilen, efter detta så var bilen låst och jag kunde ej komma in i den igen .

Om du håller in select och sen går ner lite så ska det finnas ett alternativ där du kan låta randoms sätta sig i din bil
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in