Citat:
Ursprungligen postat av
Cinnabar
Som några upptäckt, gm hade troligen inte läst på riktigt, eller förstått, hur man ska ta livet av sig genom att skära sig i handlederna. Som jag sagt tidigare, så lätt är det inte, om man inte vet hur. Det en del hånfullt och narcissistiskt kallar för "rispa" kan mycket väl vara ett allvarligt självmordsförsök.
Allvarligt självmordsförsök?
Han hade alla chanser det dygnet, lägga sig i stugan, 45 mils väg att köra ihjäl sig, hoppa över bro, snitta på alla möjliga ställen på kroppen mm
Så väljer han handleder! Eftersom han kom gåendes till Polisen på morgonen kan det inte vara stora snitt.
Och det kallar du allvarligt?!
För mig betyder det -Titta, jag har också gjort illa mig! Det är synd om mig
Ja du är en empatisk godhjärtad själ som försvarar och förklarar och ursäktar småbarnsmördaren.
Sätt dig framför lillflickan och mamman, hans syskon och förklara för dem!
-Din pappa ville ju att du också.... han menade att ta sitt eget... Det är synd om pappa...
Han ska väl inte vältra över sin smärta på sin familj??
Tycker du att det är konstigt att man blir heligt förbannad?
Förstår inte du att man har inte rätt att ta andras liv speciellt inte sina barns liv? Det här hade ju ens ens med barnen att göra, vilket gör det hela ännu sämre.
Förstod inte hur man tar sig liv? Du är bara för mycket! Men han hade läst på eller förstod hur han skulle ta ungarnas liv. Så varför låg han inte bredvid?? Näru han skulle leva och se/veta mammans reaktion, han skulle förgöra henne.
Du är hånfull mot offren. Skäms på dig!