2013-05-24, 22:58
Medlem
RevolverRoffes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rabattfyllan
Har inget skvaller att tillföra tyvärr men tyckte mig se honom idag.

Gick på Drottninggatan för ett par timmar sen och såg honom tillsammans med en blond kvinna, de kom ut från en skoaffär och sen gick dom mot Sveavägen någonstans. Han var kort i rocken max 170 och väldigt mycket skägg. Tyckte han gick mycket försiktigt fram för att vara en känd man. Fick inte se någon klar blick.

Var det sannolikt Soran jag fick syn på?
Hade han svenskhat i blicken så var det mycket sannolikt Soran ja...
Citera
2013-05-25, 09:40
Medlem
Fred Friendlys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RevolverRoffe
Hade han svenskhat i blicken så var det mycket sannolikt Soran ja...
Har sett många som jag tror har svenskhat i blicken. Hur gör jag distinktionen mellan svenskhat och dålig dag? Behöver hjälp.
Citera
2013-08-19, 02:38
Medlem
Cristons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kontrapunkten
Visst är det svårt att förstå hur han självrationaliserar sin kognitiva dissonans. Om mångkultur är okej för Sverige, är det okej för Kurdistan? Om det är okej för Kurdistan, varför envisas med att göra Kurdistan självständigt? Jag trodde att landsgränser var ett utdaterat koncept som hörde hemma på medeltiden?

Precis varför hålla på och bråka med Turkarna och Iran om ett självständigt Kurdistan? Gränser skapar bara en massa problem enligt en mångkultur förespråkare som han? Vad är det för fel på Turkarna?
Citera
2013-09-24, 15:59
Medlem
Ja å mina polare har länge haft vetskapen om detta men har valt att vänta med spridningen mest pga konflikten i samband med SD skandalen,ville liksom inte ge SD medvind när den historien uppdagade sig.

Därför känns tajmingen rätt nu då det gått ett tag. Soran och sportjournalisten Johanna Garå har haft en affär ihop (total missmatch jag vet, men i "kändisvärlden" finns inget som heter omaka par) . Allt detta skedde i samband med förra sommarens fotbolls EM när d jobbade ihop på TV4. De hängde mycket ihop den perioden, på och efter arbetstid då det var utgång som gällde. Det intressanta är också att Soran bara några veckor innan flyttat ihop med sin nuvarande sambo när han valde att "följa" Johanna hem. Körde klassikern att han sov över hos någon polare efter kvällen. True story.

Osäker på om ja skulle göra en tråd på henne eller honom, singlade slant om det och det blev Soran.

Fyll på med mer skvaller om ni har något som kan toppa detta.
Citera
2013-10-04, 08:45
Medlem
Moltas666s avatar
Soran inleder idag sin stora, gemensamma Sverigeturné (tillsammans med Magnus Betnér) med den första av tre utsålda föreställningar i Lund.

Jag hittade ett uttalande av Soran som tyvärr säger rätt mycket...

"– Som det här polisregistret som dykt upp nu. Jag går upp och pratar bara, så får jag se vad publiken gillar."

Precis, prat och handling utan eftertanke är Soran i ett nötskal.

http://www.sydsvenskan.se/kultur--nojen/jag-tanker-i-skamt-hela-tiden/
Citera
2013-10-04, 10:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Criston
Precis varför hålla på och bråka med Turkarna och Iran om ett självständigt Kurdistan? Gränser skapar bara en massa problem enligt en mångkultur förespråkare som han? Vad är det för fel på Turkarna?

Håller med.
Ett fritt Kurdistan med egna gränser är ju INTE det PK mångkulturella.
Men då blir det liksom PK i alla fall på nåt sätt.

Jag såg Soran på Hornstulls T-station.
Talibanskägg hade han och pratade i sin mobil medan han gick fram
och tillbaka på perrongen.
Klart rastlös.
Citera
2013-10-21, 12:54
Medlem
soulfly82s avatar
Såg ett roast på berns avsnitt för ett tag sen. Tyckte fan Soran verkade jävligt sprallig o hade "tjackticks" hela tiden. Kan de varit så att han dragit några linor innan han gick in på rostade?
Citera
2013-10-22, 01:36
Medlem
Jooo det kan stämma. Vet att han drar i sig på fritiden iaf. Sen vet jag också att han håller inne med jävligt mycket av det som rör sig i hans hjärna. För att inte stöta sig med vissa och för att inte verka märkvärdig. Han är intelligent som få och han utnyttjar det på ganska bra sätt. Fast jag vill höra det han inte har att säga!

Citat:
Ursprungligen postat av soulfly82
Såg ett roast på berns avsnitt för ett tag sen. Tyckte fan Soran verkade jävligt sprallig o hade "tjackticks" hela tiden. Kan de varit så att han dragit några linor innan han gick in på rostade?
Citera
2013-11-11, 22:36
Medlem
Cristons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Discolampan
Håller med.
Ett fritt Kurdistan med egna gränser är ju INTE det PK mångkulturella.
Men då blir det liksom PK i alla fall på nåt sätt.

Jag såg Soran på Hornstulls T-station.
Talibanskägg hade han och pratade i sin mobil medan han gick fram
och tillbaka på perrongen.
Klart rastlös.

Det enda han gör när han håller en stand-up är att klaga på SD,invandringskritiker och islamofober. Detta börjar ju bli uttjatat och det kanske har någonting och göra med att han och Magnus kommer att starta en turné mot rasism. Vilket som Magnus var med på förut och givetvis så kunde han inte låta bli att spendera nästan hela showen åt att såga SD och invandringskritiker.
Citera
2013-12-03, 07:12
Medlem
Olegskis avatar
Grattis på födelsedagen Soran Ismail.
Citera
2014-02-12, 10:52
Medlem
Magnums avatar
Soran Ismail stängs av från SR under valet

http://unvis.it/www.aftonbladet.se/nojesbladet/article18346664.ab
Citera
2014-02-12, 10:56
Medlem
Enoch.Thulins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Magnum
Soran Ismail stängs av från SR under valet

http://unvis.it/www.aftonbladet.se/nojesbladet/article18346664.ab
Citat:
På frågan om fler programledare kan komma att tystna under valet svarar Caroline Pouron.

– Soran är ett speciellt fall. Han har pinpiontat ett specifikt politiskt parti. Vi drar gränsen vid partipolitiskt engagemang. Det är känsligt. SR har extra hårda regler under den här perioden.
Skulle Soran vara den enda på SR som har "pinpiontat" SD?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in