Citat:
Ursprungligen postat av
TheBurden
Man kan inte göra annat än att beundra eran kämpaglöd.
Solidaritetsaktion för Gyllene Gryning vid grekiska ambassaden i Stockholm
http://youtu.be/cVRIcpHXigU
Ja, det var en symboliskt viktig aktion, att visa solidaritet med våra grekiska kamrater.
Citat:
Ursprungligen postat av
-Wasteland-
Vad var det för uttalanden den uteslutna snubben hade gjort? Eller var han pedofil? Hänger inte med riktigt.
Citat:
Ursprungligen postat av
TheBurden
Jag är också nyfiken.

Citat:
Ursprungligen postat av
ninjutsu
Antar att han bara gillade just vita småflickor..
Ja, han var pedofil (inte dömd vad jag förstår), men han gillade prepubertala flickor. Pga av regel 0,06 om skydd om användarnas anonymitet så vill jag inte gå in närmare på det hela. Eftersom jag då riskerar att bli avstängd.
Citat:
Ursprungligen postat av
briska
Den uteslutna medlemmen skrev följande till Dan Eriksson på twitter
"Jag fick min dörr sönderslagen av en yxa natten till i lördags. Utanför själva byggnaden stod de "Nazist och pedofil" och namn"
ca 2 veckor sedan.
tydligen delade han ut flygblad för partiet också
De flesta av våra medlemmar delar flygblad och annat infomaterial för partiet. Det finns även ett stort antal personer som inte är medlemmar i partiet men som ändå delar ut vårt infomaterial.