Resultat: Valet 2018
SvP får min röst
0%
0 röster
SvP får inte min röst
0%
0 röster
2013-10-03, 16:28
  #11845
Medlem
NirvanAs avatar
Så han uteslöts pga ett inlägg på flashback? Korrekt, men frågan är om personen verkligen tyckte så eller om det var "trolleri", om det är sistnämnda så är det ju i vilket fall osmakligt och går inte att acceptera. Bra och snabbt agerat.
Citera
2013-10-03, 16:33
  #11846
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av NirvanA
Så han uteslöts pga ett inlägg på flashback? Korrekt, men frågan är om personen verkligen tyckte så eller om det var "trolleri", om det är sistnämnda så är det ju i vilket fall osmakligt och går inte att acceptera. Bra och snabbt agerat.
Partistyrelsen har givetvis kontaktat och pratat med medlemmen i fråga för att utreda det hela, och då kommit fram till att personen inte kan vara kvar i partiet.
Citera
2013-10-03, 16:57
  #11847
Medlem
TheBurdens avatar
Man kan inte göra annat än att beundra eran kämpaglöd.

Solidaritetsaktion för Gyllene Gryning vid grekiska ambassaden i Stockholm
http://youtu.be/cVRIcpHXigU
Citera
2013-10-03, 17:06
  #11848
Medlem
-Wasteland-s avatar
Vad var det för uttalanden den uteslutna snubben hade gjort? Eller var han pedofil? Hänger inte med riktigt.
Citera
2013-10-03, 17:08
  #11849
Medlem
TheBurdens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av -Wasteland-
Vad var det för uttalanden den uteslutna snubben hade gjort? Eller var han pedofil? Hänger inte med riktigt.

Jag är också nyfiken.
Citera
2013-10-03, 17:36
  #11850
Medlem
Linkinparkv23s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av -Wasteland-
Vad var det för uttalanden den uteslutna snubben hade gjort? Eller var han pedofil? Hänger inte med riktigt.

Bara kolla hans inläggshistorik så ser du vad han är för typ av människa. Den är bara två sidor långt.

https://www.flashback.org/find_posts_by_user.php?userid=550687
Citera
2013-10-03, 17:53
  #11851
Bannlyst
Den uteslutna medlemmen skrev följande till Dan Eriksson på twitter

"Jag fick min dörr sönderslagen av en yxa natten till i lördags. Utanför själva byggnaden stod de "Nazist och pedofil" och namn"

ca 2 veckor sedan.

tydligen delade han ut flygblad för partiet också

https://twitter.com/Vippen87/status/371702724426866688
Citera
2013-10-03, 18:14
  #11852
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av TheBurden
Man kan inte göra annat än att beundra eran kämpaglöd.

Solidaritetsaktion för Gyllene Gryning vid grekiska ambassaden i Stockholm
http://youtu.be/cVRIcpHXigU
Ja, det var en symboliskt viktig aktion, att visa solidaritet med våra grekiska kamrater.

Citat:
Ursprungligen postat av -Wasteland-
Vad var det för uttalanden den uteslutna snubben hade gjort? Eller var han pedofil? Hänger inte med riktigt.

Citat:
Ursprungligen postat av TheBurden
Jag är också nyfiken.

Citat:
Ursprungligen postat av ninjutsu
Antar att han bara gillade just vita småflickor..
Ja, han var pedofil (inte dömd vad jag förstår), men han gillade prepubertala flickor. Pga av regel 0,06 om skydd om användarnas anonymitet så vill jag inte gå in närmare på det hela. Eftersom jag då riskerar att bli avstängd.

Citat:
Ursprungligen postat av briska
Den uteslutna medlemmen skrev följande till Dan Eriksson på twitter

"Jag fick min dörr sönderslagen av en yxa natten till i lördags. Utanför själva byggnaden stod de "Nazist och pedofil" och namn"

ca 2 veckor sedan.

tydligen delade han ut flygblad för partiet också
De flesta av våra medlemmar delar flygblad och annat infomaterial för partiet. Det finns även ett stort antal personer som inte är medlemmar i partiet men som ändå delar ut vårt infomaterial.
Citera
2013-10-03, 18:28
  #11853
Medlem
ninjutsus avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Straybullet
Ja, han var pedofil (inte dömd vad jag förstår), men han gillade prepubertala flickor. Pga av regel 0,06 om skydd om användarnas anonymitet så vill jag inte gå in närmare på det hela. Eftersom jag då riskerar att bli avstängd.
Han verkar inte ha varit den vassaste kniven i lådan som hade samma användarnamn på Flashback och Twitter när han skriver om sina perversa fantasier.
Citera
2013-10-03, 18:44
  #11854
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Snauhi
Ser ut som att SvP drar till sig alla skitiga rekryter.

Jo, det är så när man är ensam kvar bland de bespottade. Många försöker ge liv åt nidbilden, att det räcker med att vara ett svin för att kalla sig "nationalist" et.al.

Men det är ju inte så stor skillnad mot vänstersidan som dras med trasproletärer, tiggare och livsstilsparasiter i allmänhet. Rensar vi ur skiten får vi utrymme att växa, rensar ni ut skiten upphör ni att existera.
Citera
2013-10-03, 19:31
  #11855
Medlem
ninjutsus avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Snauhi
Ser ut som att SvP drar till sig alla skitiga rekryter.
Citat:
Ursprungligen postat av Bananrepublikan
Men det är ju inte så stor skillnad mot vänstersidan som dras med trasproletärer, tiggare och livsstilsparasiter i allmänhet. Rensar vi ur skiten får vi utrymme att växa, rensar ni ut skiten upphör ni att existera.
Ja, anledningen till att vänstern ens uppmärksammade den här personen var enbart för att han var nationalist, han han sökt sig till vänstern från början hade han garanterat tagits upp i gemenskapen som en kränkt minoritet även efter att hans fantasier ertappats.
Citera
2013-10-04, 02:29
  #11856
Bannlyst
Citat:
Det börjar dra ihop sig för Svenskarnas partis årliga höstkonferens som arrangeras den 12 oktober. Vid årets konferens kommer representanter NPD och Danskarnas parti att finnas på plats för att berätta om deras respektive valrörelser.

Vid höstkonferensen som arrangeras i Västra Götaland den 12 oktober väntas det en redogörelse av partiets verksamhet på det nationella planet under det gångna verksamhetsåret, med allt från gräsrotsaktivism till de olika arbetsgrupper och projekt som innefattas inom partiet. Den ger också möjlighet för partiets medlemmar att föra fram sina idéer och tankar i ett större forum, detta genom att lämna in motioner eller ansöka om talartid.

Då valet 2014 står inför dörren och stort fokus under konferensen kommer att ligga på det, så har representanter från NPD och Danskarnas parti bjudits in för att tala om deras respektive valrörelser. Från NPD kommer Jens Pühse som sitter i partiledningen och är ansvarig för internationella relationer.

Danskarnas parti är mitt uppe i sin första valrörelse och därifrån kommer partiledaren Daniel Carlsen, som kommer att berätta om sina intryck och erfarenheter så här långt.

Konferensen är enbart riktad till medlemmar i Svenskarnas parti.
https://www.svenskarnasparti.se/2013/10/02/utlandskt-besok-pa-arets-hostkonferens/
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in