2013-10-03, 16:17
Medlem
Gergans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av svartmarknad
Låter som på folk nu att de verkar funka o komma in hyfsat bra på online? försökte senaste igår kväll o då var totalt dött. Kan någon berätta om de börja bli bättre eller om vissa har bara tur när dom kommer in?
Fungerar bättre än innan, försök själv
Citera
2013-10-03, 16:19
Bannlyst
Funderar seriöst på att slå sönder mitt ps3 och åka och köpa ett xbox. Jag vet att det inte är konsollens fel men jag har ingenting annat i närheten att skylla på. Så jävla drygt att behöva vänta.

Att man dessutom måste lyssna på massa elektronisk skitmusik gör inte saken bättre heller.
Citera
2013-10-03, 16:22
Medlem
Gergans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av iamqueensblvd
Funderar seriöst på att slå sönder mitt ps3 och åka och köpa ett xbox. Jag vet att det inte är konsollens fel men jag har ingenting annat i närheten att skylla på. Så jävla drygt att behöva vänta.

Att man dessutom måste lyssna på massa elektronisk skitmusik gör inte saken bättre heller.
Om det står Launching Session ska du bara vänta.. Kan ta ett tag men det är allt man kan göra :/
Citera
2013-10-03, 16:24
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Gergan
Om det står Launching Session ska du bara vänta.. Kan ta ett tag men det är allt man kan göra :/
Står "waiting for other players". Gick igenom den här skiten tidigare idag innan servern fuckade ur. Med alla miljoner $$$ som R* drar in på skiten så tycker man att de borde ha löst problemet redan efter ett dygn.
Citera
2013-10-03, 16:25
Medlem
Orjisols avatar
Nu vill jag förfan kunna spela!
Citera
2013-10-03, 16:27
Medlem
Fladdermasks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av oddity
Jag har försökt komma in titt som tätt minst 70-80 gånger, alla tidpunkter på dygnet sedan tisdag morgon fram till precis nu, men jag har inte varit i närheten av att starta det första racet ..och då har jag även testat alla tips om att rensa cache, radera och återinstallera uppdateringen, radera och skapa ny karaktär, starta online funktionen på alla tänkbara sätt, osv.
Extremt jävla tröttsamt.
Samma här, försökt sen i tisdags nu! Är så jävla trött på de, hade en kompis nu på xboxet som precis kom förbi racet å han har bara försökt typ 2 idag, och jag har suttit fler timmar varje dag!!! Vafan är detta för jävla skit!!!
Citera
Medlem
Någon som vill teamworka lite? Skjuta lite skallar och råna någon affär Adda mig på Ps3! SwigityWooty
Citera
Medlem
Tror GTA har kösystem, alltså dom som försökte ansluta till online kommer först osv.

Ni som det funnkar för (PS3) lust att köra?
Citera
2013-10-03, 16:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av tacoeater
Tror GTA har kösystem, alltså dom som försökte ansluta till online kommer först osv.

Ni som det funnkar för (PS3) lust att köra?

Adda mig! SwigityWooty
Citera
2013-10-03, 16:29
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Skrotoped
Någon som vill teamworka lite? Skjuta lite skallar och råna någon affär Adda mig på Ps3! SwigityWooty
Jag hör av mig till dig senare för det är lite det jag vill pyssla med nu i början. Om jag kan komma förbi den här jävla "waiting for other fucking mongoloids"-skärmen.
Citera
2013-10-03, 16:30
Medlem
Skullmunchers avatar
Äntligen möjlighet att posta i forumet.

Har försökt sedan det släpptes, utan resultat.
Spelar på Xbox 360.

Lägg gärna till min Gamertag; TheVinnst. Jag har mikrofon.
Ska försöka igen ikväll!

Har även försökt att joina Flashback Crew på social club men förstår inte hur det fungerar? Är det olika för Xbox 360 och PS3? Hela sidan känns väldigt ostabil.

Ni som har frågor angående spelet, eller helt enkelt inte kan komma in som jag, så har ni en VÄLDIGT lång stream här av en skön kille känd från youtube som spelar med ett par vänner. Det är lite Battlefield 4 Beta gameplay i början, men går att spola fram. http://www.twitch.tv/goldglove/b/466454903
Senast redigerad av Skullmuncher 2013-10-03 kl. 16:39.
Citera
2013-10-03, 16:33
Medlem
För helvete... Kommer fortfarande inte in i multiplayer... Har aldrig kommit förbi den där jävla tutorialen!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in