2013-10-03, 10:59
Medlem
Yamals avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gosif
På deathmatch var det förbannat svårt att döda någon annan.
Indeed, körde mot 2 snubbar igår som verkligen våldtog mig, gjorde mitt bästa för att förstöra min Xbox kontroll utan effekt..

Vet ej om det är en bug, men igår när jag körde runt & lekte med 2 som jag antar var polare för båda jagade mig så var det en snubbe på en båge som hade modet i så man inte kan döda honom, men idioten dödade mig? Luddigt förklarat men någon som vet om det Ska vara så att han kan döda andra men ingen kan döda honom? Blev riktigt grinig iaf.
Citera
2013-10-03, 11:09
Medlem
Eyedols avatar
Fan nu har det buggat ur ordentligt.

Min karaktär har blivit en male till kroppen, female som huvud. "No jacket" eller "No tshirt" eller liknande alternativ gör så att min karaktär har nån ful jävla tröja på sig, men händer och mage har ingen textur. Ser helt jävla CP ut. Skitstor kropsshydda med ett litet flickhuvud. lol
Citera
2013-10-03, 11:17
Medlem
eribabsis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DrAg00nEn
Jepp.. hoppas verkligen dom får bättre ordning på Good Sport/Bad sport grejen.
Detta hände mig igår:
Står ganska långt ute på en pir och bara kollar läget när en annan spelare kommer mot mig i full fart med en bil, troligtvis med syfte att köra på mig, så jag sätter några skott i motorhuven på hans bil som varning. Spelaren väjer till och failar stort genom att köra av piren och ner i vattnet. Efter allt detta kom det upp en text för mig där det stod att jag fått Bad sport varning pga att jag förstört en annan spelares personliga bil, samt även måste betala 650 $ för försäkringskostnader på hans bil.

Finns det något sätt att se om en annan spelare kör sin "personliga" bil eller bara en bil som han/hon stulit?
Det här är ju löjligt alltså.
Citera
2013-10-03, 11:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av eribabsi
Det här är ju löjligt alltså.

Att det delas ut Bad sport om man lämnar en pågående deatchmatch runda eller annat gamemode är ju dock väldigt bra.

men skulle vilja se en lista över saker som gör att man får Good Sport/Bad sport poäng, så man vet på förhand vad man får och inte får göra...
Citera
2013-10-03, 11:21
Medlem
Hej jag kom äntligen in online på gtav och spelade som tjej. nu när jag spelar online igen så spelar jag som kille. kan man ändra kön?
Citera
2013-10-03, 11:30
Medlem
PUSClFERs avatar
Citat:
Att det delas ut Bad sport om man lämnar en pågående deatchmatch runda eller annat gamemode är ju dock väldigt bra.

men skulle vilja se en lista över saker som gör att man får Good Sport/Bad sport poäng, så man vet på förhand vad man får och inte får göra...
Du får även Bad Sport om du blir kickad från servern - något som inte kräver något sorts röstsystem. Om någon vill kicka dig kan han göra det på direkten. Den enda begränsningen är 1 kick i minuten(?).
Citera
2013-10-03, 11:30
Medlem
eribabsis avatar
Citat:

Jo, klart det är bra om man lämnar en DM. Tycker bara det är löjligt att få bad sport och böter bara för man skjuter på en bil när någon idiot försöker köra över en.
Citera
2013-10-03, 11:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av eribabsi
Jo, klart det är bra om man lämnar en DM. Tycker bara det är löjligt att få bad sport och böter bara för man skjuter på en bil när någon idiot försöker köra över en.

Troligtvis så fick jag Bad sport pga att jag sköt på bilen och strax efteråt så landade den i vattnet och reigistrerades på något märkligt sätt att det var jag, genom mina handlingar, som fått bilen att bli förstörd på ett eller annat sätt...

Ps. Ingen RPG eller dylikt, utan det var endast pistolen man får i början som användes. 3 skott totalt.
Senast redigerad av DrAg00nEn 2013-10-03 kl. 11:35.
Citera
2013-10-03, 11:36
Medlem
svartmarknads avatar
Någon som har hört något nytt från rockstar än, om dom har förklarat sig lite bättre?
Citera
2013-10-03, 11:45
Medlem
SavageRSs avatar
Vad heter flashback gruppen?
Citera
2013-10-03, 11:58
Medlem
Paladins avatar
Hur blir man mer delaktig i sitt crew? Jag är ju med i ett nu, Flashbacks, är nivå 7 men det känns ju inte direkt som att jag är med i något crew? Inget speciellt att göra, gör mina egna grejer bara liksom..... Hoppas ni förstår hur jag tänker.

Vill ju kunna samla crew medlemmar, råna grejer och hämnas på fiender!

Doch blev jag attackerad av en ryss som gjorde någon "gang attack" på mig? Var ju lite lustigt om inte annat......
Citera
2013-10-03, 12:07
Medlem
ImSoAwesomes avatar
Körde nyss roof deathmatch eller ngt, ledde hela gamet tills 2an får en triplekill i slutet och vinner med 27-26
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in