Och du vet inte vad svenskt är för något. Vad är Sverige om inte all den tid ett visst homogent germansk folk har haft tid på sig att utveckla landet till vad det är idag från första början? Sverige hade med all säkerhet inte sett likadant ut idag om en miljon mena-svartingar kom hit för 2000 år sen. Då hade sånna som du säkert gnällt om något nytt som hotade det "svenska" och att vi måste skydda "det svenska" fastän det hade varit ljusår ifrån det som du anser vara svenskt idag. Låter du en massa blattar och negrer drälla omkring i landet och blanda ut sig så kommer det traditionella svenska du vill skydda inte existera i framtiden ändå och du förlorat dubbelt.
Tar du ur det svenska folket, dvs det riktiga genetiska folket ur ekvationen har du inget svenskt att bevara längre för dom är oskiljbara.
Citat:
Jag vill inte slänga ut alla invandrare som finns här då väldigt många av dem är födda här och inte har nåt "hemland" att slänga dem till... Om de sköter sig och betalar skatt istället för att leva på bidrag m.m så har de enligt mig förtjänat att vara här.
En adekvat kvanitet kan gott stanna. Om de så stiftas lagar som förbjuder dessa att blanda sig med svenskar, röstförbud och tvång att inneha ett arbete. Det ska inte vara en mänsklig rättighet att bo i Sverige och leva på det det tog svenskar tusentals år att bygga.
Citat:
Vi vet att den materialistiska människofientliga pervoliberala synen styr dig helt.
Jag är en av de många här i världen som anser att vi lever i ett fritt land och har man råd att bo nånstans så får man bo där om man vill ^^ oavsett hudfärg :P
Citat:
Sen kan jag absolut hålla med om att vi tagit in åt helvete för mycket de senaste åren men det ska gå att "assimilera" dem och ge dem jobb så de bidrar till Sverige och svenskarna om vi bara slutar ta in sådana ofantliga mängder :P
"Ge dem jobb". Tar du alla dina argument direkt från nån jävla EXIT-föreläsning från 90-talet eller? Varför behöver vi inte och har egentligen aldrig behövt "ge" sydostasiatiska och kinesiska invandrare jobb? För att det är stor skillnad mellan albaner, somalier, kurder, araber, turkar och allsköns negerfolk och dessa. Men jag tvekar du är kapabel att räkna ut dessa solklara bevis som vi andra kan se med ena rövhålet överallt. Du är fast i nån sorts antisvensk folkmordsloop från när invandringen var ny och exotisk och man kunde faktiskt komma med sånt här i debatter o tro det kunde funka, för man hade just ingen erfarenhet utav det än. Men det har vi ju med råge idag.
Citat:
Integrationen kommer "bevara" ett svenskt Sverige genom att blanda ut de invandrare som finns här tills de är helt bortblandade ^^ Med tanke på att svenskar är en majoritet i landet så kommer det inte bli så att det är vi som blir bortblandade som ni SvP:are tror utan det kommer bli raka motsatsen och alla "kreoler" försvinner ^^
Den här skiten är inte ens värt ett svar. Typ som lera "försvinner och assimileras" i ett glas vatten?