2013-10-03, 00:04
Medlem
Aritzos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PUSClFER
Det beror som sagt på att lagringssystemet inte finns tillgängligt just nu p.g.a. instabila servrar.

Citat:
Ursprungligen postat av antonaugustsson
Du får ju ett klart och tydligt meddelande före du börjar att det inte går att spara det du gör.

Nu kom jag in och började spela där det sparades förut

Hur säljer man bilar till LS Customs?

Kan man se när det sparas? Finns det inget man kan göra för den ska spara förutom mobilen?

och menar du snodda bilar? Isånafall måste man låsa upp det där ellerhur? För jag kunde inte sälja nån bil
Citera
2013-10-03, 00:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av joppe
Jeg tror inte någon vågar köpa in-game $ nu när det är ostabilt. Men det kommer att bli en stor hit. När det tar 2-3 dagars nötande för att skrapa ihop 20-30K, är det nog många som tröttnar och lägger ett par £ för att komma vidare.

Man ska låsa upp saker innan man kan köpa dem. Det gör man med rang. Men det är mycket lättare att öka i rang än att öka i $$$

Haha ja, GTA online är rent jävla pay-to-win spel.
Det är bisarrt att de gjorde SP som det var, bara för att locka fler spelare till online scenen och sedan nästan tvinga dem betala för att bli bra på det.

Men jag har fortfarande en fråga, kan man skapa sin egen server och köra ensam? Jag är mest intresserad av att göra uppdragen själv utan att bli dödad.
Citera
2013-10-03, 00:05
Medlem
JagHarHaftEnOpels avatar
Citat:
Jeg tror inte någon vågar köpa in-game $ nu när det är ostabilt. Men det kommer att bli en stor hit. När det tar 2-3 dagars nötande för att skrapa ihop 20-30K, är det nog många som tröttnar och lägger ett par £ för att komma vidare.

Man ska låsa upp saker innan man kan köpa dem. Det gör man med rang. Men det är mycket lättare att öka i rang än att öka i $$$

Går att fixa pengar fort genom att bara råna affärer.
Fixade ihop 35.000 på 2 timmar idag
Citera
2013-10-03, 00:08
Medlem
MASSAGATTIs avatar
Citat:

Har kört en 3-4 timmar totto och har en 25-30k så det tar inte så lång tid. Sålde nyss en stulen bil för 6500.
Citera
2013-10-03, 00:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av OughtaRapKing
Haha ja, GTA online är rent jävla pay-to-win spel.
Det är bisarrt att de gjorde SP som det var, bara för att locka fler spelare till online scenen och sedan nästan tvinga dem betala för att bli bra på det.

Men jag har fortfarande en fråga, kan man skapa sin egen server och köra ensam? Jag är mest intresserad av att göra uppdragen själv utan att bli dödad.

Jag det funkar, du kan välja att spela vanligt, med kompisar, med din crew eller solo.
Citera
2013-10-03, 00:14
Medlem
antonaugustssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Aritzo
Kan man se när det sparas? Finns det inget man kan göra för den ska spara förutom mobilen?

och menar du snodda bilar? Isånafall måste man låsa upp det där ellerhur? För jag kunde inte sälja nån bil
Det ser du nere i högra bildskärmen när det snurrar ett ''hjul''
Citera
2013-10-03, 00:18
Medlem
Gravers avatar
Citat:

Det går inte ens att köpa GTA$ just nu pga det är ostabilt, rockstar har stängt av det.
Citera
2013-10-03, 00:24
Medlem
rockstarkillas avatar
Mitt garage är borta, tror ni den kommer tillbaka eller ska jag köpa en ny?
Citera
2013-10-03, 00:27
Medlem
antonaugustssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rockstarkilla
Mitt garage är borta, tror ni den kommer tillbaka eller ska jag köpa en ny?
Kommer tillbaka om det sparades förut
Citera
2013-10-03, 00:32
Medlem
ilchino-ilsovranos avatar
ATM-automaterna - var hittar man dom? Inte utmärkta på min karta.. lite skakis av att gå runt med 20k på fickan.
Citera
2013-10-03, 00:37
Medlem
antonaugustssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ilchino-ilsovrano
ATM-automaterna - var hittar man dom? Inte utmärkta på min karta.. lite skakis av att gå runt med 20k på fickan.
Gå till internet i mobilen sedan går du till money och sätter in dom på en bank. luddigt förklarat

När kan man börja köpa lägenheter etc.?
Citera
2013-10-03, 00:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ilchino-ilsovrano

Tryck "Select" på PS3 och sen står det typ "Quick GPS" där kan du byta till ATM och får direktioner till närmaste ATM.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in