2013-10-02, 23:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av _Baste_
Inte ute efter att blåsa någon? Skärp dig, ni gjorde det medvetet för att ni trodde att ni aldrig skulle behöva betala tillbaka det.

Vilken förskola tror du vill anställa nån idiot full med tatueringar? Men så långt tänkte du förstås inte när du kladdade ner dig med bläck...

Men hallå joo. Förr eller senare skulle vi betala :s folk frågade oss "vad ska ni göra om ni kommer tillbaka"? Och då sa vi vi fpr ta det då.

what?!?! Har du fördommar eller vad. Asså jag har redan jobbar inom förskola NÄR JAG "SETT UT SÅHÄR" ?? och jag fick praktik nyss inom skola??? Men tro vad du vill. Alla är vi människor. Du är inte mindre männiaka för du har tatueringar. Eller om du rakar håret. Eller om du föds annorlunda. Men whatever! Tänker inte ta dwn diaakutionen. Jag vet att vi alla tycker olika och det är BRA! Så släpp det nu för jag bryr mig inte men som svar på din fördom, förskola är redan fixad
Citera
2013-10-02, 23:49
Medlem
Citat:
Inte ute efter att blåsa någon? Skärp dig, ni gjorde det medvetet för att ni trodde att ni aldrig skulle behöva betala tillbaka det.

Vilken förskola tror du vill anställa nån idiot full med tatueringar? Men så långt tänkte du förstås inte när du kladdade ner dig med bläck...

Och varför kalla någon du inte känner för idiot? Sprid kärlek istället så ska du se att ditt liv blir bättre
Citera
2013-10-03, 00:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LindaRomeroo
Och varför kalla någon du inte känner för idiot? Sprid kärlek istället så ska du se att ditt liv blir bättre
Visst, jag känner dig inte. Men jag har suttit i en timme och sett vilka jävla situationer du har försatt dig i, så i mina ögon är det befogat att kalla dig för idiot.
Citera
2013-10-03, 00:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LindaRomeroo
Btw, så tänkte jag också. Om det blir svårare med jobb efter lyxfällan. Men det återstår att se folk ser ju att vi VILL laga skadan så att säga. Och att vi tar tag i det, medans det sitter en annan bredvid på arb. Intervjun med skulder över öronen och skiter i vilket.

Men vi får se vad framtiden visar vi är iaf snart skuldfria och det är det viktigaste just nu

Såg programmet. Modigt av er att ställa upp, och det var kul att se hur ni satsar stenhårt på att reda ut era ekonomiska problem

Önskar er LYCKA TILL!
Citera
2013-10-03, 04:05
Medlem
Alltså fan Linda, det bor typ 7500 pers i Skurup enl. wikipedia. Tror du på fullaste allvar att någon kommer vilja lämna sina ungar till dig!? Det är ju inte så stor by och de flesta lär ju känna till dig nu. enligt det vi läst är verkar det ju relativt känt att du huggit josh också. Skulle inte gärna lämna mina ungar till någon som knivhuggit sin partner och lagt på sig en hejdundrans massa skulder för att sedan dra till Las Vegas för att sedan komma hem med svansen mellan benen. Som lärare behöver man en hel del mer än utbildning, trovärdighet är en av dem sakerna och jag tycker du tycks besitta rätt lite. Tror inte du ska satsa på det alltså för det kommer att bli i princip omöjligt för dig nu. Det går liksom inte sudda bort allt som hänt. Synd men så är det. Lycka till med resten, för ungens skull.
Citera
2013-10-03, 04:54
Medlem
BjeerNs avatar
Stämmer det att Linda från det senaste avsnittet är f.d prostituerad?
Citera
2013-10-03, 09:10
Medlem
pyttefnaxs avatar
Kommande avsnitt, drygt en påse ostbågar och drygt 2 liter sockrad cola per dag, plus andra onyttigheter, pengarna kan inte ha varit lika stort problem som magen. Programmet lär ses, om inte annat för att få se ett fall där en svenskt knubbis parasiterar på en Ahmed isf tvärtom.
Citera
2013-10-03, 09:32
Medlem
Citat:
Visst, jag känner dig inte. Men jag har suttit i en timme och sett vilka jävla situationer du har försatt dig i, så i mina ögon är det befogat att kalla dig för idiot.

Jaa mem som sagt. Tvn klipper mycket för att få folke att se korkade ut.
Jag har skrivit förr att de va oansvarligt och omoget det vi gjorde. Men vi har tagit tag i det och betalar plus ränta. Så vad är det som stör dig?:/
Citera
Medlem
gayatrimantras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BjeerN
fan du verkar ju va helt tappad mannen!!... varför sitta o skriva ut såna idiotiska frågor på flaschback?!! låt dom va vad faaaan!!!! jag har också vart med o det kommer visas i nov-dec, o jag lider verkligen med alla som ställer upp.... i vårat fall fick vi inte ens nån hjälp m.m och sen ska man tydligen behöva ta intelligens befriade komentarar från div ..som du.. löst folk!!
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JingJingLi
Såg programmet. Modigt av er att ställa upp, och det var kul att se hur ni satsar stenhårt på att reda ut era ekonomiska problem

Önskar er LYCKA TILL!

Tack så mycket! aldrig mer skulder
Citera
2013-10-03, 09:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jakeem
Alltså fan Linda, det bor typ 7500 pers i Skurup enl. wikipedia. Tror du på fullaste allvar att någon kommer vilja lämna sina ungar till dig!? Det är ju inte så stor by och de flesta lär ju känna till dig nu. enligt det vi läst är verkar det ju relativt känt att du huggit josh också. Skulle inte gärna lämna mina ungar till någon som knivhuggit sin partner och lagt på sig en hejdundrans massa skulder för att sedan dra till Las Vegas för att sedan komma hem med svansen mellan benen. Som lärare behöver man en hel del mer än utbildning, trovärdighet är en av dem sakerna och jag tycker du tycks besitta rätt lite. Tror inte du ska satsa på det alltså för det kommer att bli i princip omöjligt för dig nu. Det går liksom inte sudda bort allt som hänt. Synd men så är det. Lycka till med resten, för ungens skull.

mwn vad va det du inte förstod?? Jag har arbetat på förskolan och nu f0tt praktik på skola. Allting efter vi kom hem från usa! Om du teoe på allt som skrivs är det synd om dig. Men son sagt. Jag har det fixat! Vad gör du om dagarna?
Citera
2013-10-03, 09:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BjeerN

Haha what?! Nej det stämmer inte!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in