Det görs automatiskt. Spelet kräver att du är uppkopplad till internet, och använder då uppkopplingen till att bl.a. lagra och hämta information och sparade filer.
Spelet startas om med jämna mellanrum. Skärmen bara slocknar, och efter några sekunder spelas introt upp. Därefter kommer ett meddelande som säger att det startades om p.g.a. problem med min "storage device".
Men, där är absolut inget fel på min lagringsenhet. Har gott om minne kvar på det (6.5 GB) och har genom åren spelat en mängd spel som alla haft sina sparfiler där. Och detta inträffar enbart när jag spelar GTA Online. Inte när jag spelar single player i samma spel, inte när jag spelar NHL, inte när jag spelar Battlefield o.s.v.
Har någon haft samma problem och som kan svara på vad som är fel? Otroligt tröttsamt att aldrig kunna slutföra ett uppdrag längre. Detta inträffar med ojämna intervaller; inte en enda gång igår, men fem gånger idag. Senaste halvtimmen har det inträffat tre gånger. Så jag har gett upp för kvällen.
Följdfråga, om det nu är så att något blev fel vid installationen av online-läget, och jag installerar om det. Försvinner då min karaktär och jag måste börja om från nytt? Har nämligen, inte än i alla fall, förlorat min karaktär och har rankat upp en hel del.
Det görs automatiskt. Spelet kräver att du är uppkopplad till internet, och använder då uppkopplingen till att bl.a. lagra och hämta information och sparade filer.
Men jag har varit det och levlat upp massa osv. Ändå sparades inte gubben. Man vågar ju för fan inte börja lira igen.
Står level 1 för mig, det är det första man får, nån tjomme ringer en efter att man har fixat med bilen i LS Costums. Fastnar på att searching for players.