2013-10-02, 22:53
Medlem
Albozs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rethen
Hur rånar man butiker för små pengar? Hann inte riktigt se hur jag skulle göra för råna min första, men jag gick in, drog pistolen, sköt butikschefen och sprejade lite på kassan, är det inte så man rånar? Eller gör jag helt fel? Hota (aima pistolen mot honom?) så han ger mig pengar? Men man får ju 3 stjärnor så fort man drar pistolen lite jobbigt :/

Ja. Det räcker med att du bara aimar mot kassören.
Citera
2013-10-02, 22:55
Medlem
SilentVictorys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Alboz
Han menade det engelska ordet "mute" kompis.
Hm, ja säger du det så.
Men det vad fan att folk ska hitta på egna ord till saker och ting... Finns inget engelskt ord som heter "mutar" som syftar på att dämpa eller tysta någon/några.
Citera
2013-10-02, 22:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SilentVictory
Hm, ja säger du det så.
Men det vad fan att folk ska hitta på egna ord till saker och ting... Finns inget engelskt ord som heter "mutar" som syftar på att dämpa eller tysta någon/några.

Eh jo, mute
Citera
2013-10-02, 23:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Alboz
Ja. Det räcker med att du bara aimar mot kassören.

Om man råkar vara lite väl trigger happy och knäppa snubben bakom disken så går det att tömma kassaapparaten själv...minns inte riktigt vilken knapp det var, men tror det var antingen höger på D-pad eller triangel/Y
Citera
2013-10-02, 23:01
Medlem
i.b.ms avatar
Är bortrest till Söndag så inget online för mig ännu, inte för att det ändå skulle fungera

Har inte sett några större reaktioner ännu över att man skall kunna köpa in-game $ för riktiga pengar. På något sätt gör det mig deprimerad även om att jag vet att jag förmodligen kommer att handla med tanke på min begränsade speltid.

Artikeln jag såg talade om 2 pund för 100k och ca 13.5 pund för 1.25M, lyxlägenhet med 10 bilars garage kostade 400k vilket innebär ca 50 kr om man köper största paketet $.
Citera
2013-10-02, 23:02
Medlem
HestDrickaColas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bullet^
Varför vill man göra det?
Roligt.

Jag ska tydligen råna något men hittar inget på kartan, är det lagg eller jag som gör fel? Lamar ringde och sa att jag skulle gå in och panga, men klädesbutiker går ej.
Citera
2013-10-02, 23:03
Medlem
HestDrickaColas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Metwally
"Launching session"... i hundra år... Antar att jag inte är den enda med problemet.. Ska jag bara prova igen eller prova imorgon?
Prova på, till slut funkade det för mig.
Citera
2013-10-02, 23:05
Medlem
SilentVictorys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sebbe89
Eh jo, mute
Eh nej? Mute och mutar är inte samma sak. För fan...

Det finns inget engelskt ord som heter mutar, men däremot finns det ett svenskt ord som heter mutar.
Citera
2013-10-02, 23:18
Medlem
HestDrickaColas avatar
Vem är Lurifax? Skitkul att träffa FB:are på stan, vi åkte runt och röjde innan jag blev skjuten i nacken av en man vi försökte döda.
Citera
2013-10-02, 23:20
Medlem
Aritzos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mineralvatten1
era Jävla Gubbar Sparas I Cloudet. När Ni Kan Ansluta Till Cloudjäveln Får Ni Tillbaka Tillgång Till Gubben

Vad fan är cloudjäveln för något?
Citera
2013-10-02, 23:23
Medlem
Masochistens avatar
Är det någon som kommer förbi det första missionet? Cypress Flats LTS.
Citera
2013-10-02, 23:23
Medlem
lassestefanzs avatar
Ingen som är sugen på lite nattlir? Heter "kjalle91" på xbox live
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in