2013-10-02, 22:10
Medlem
ViperVens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pyttefnax
Kolla, en alldeles tom gästbok: http://modevisning.com/default.asp?pid=44

Oo.

Jag tror hon snart tar bort denna länk från sidan: http://www.rejta.se/omdome/238265/
Senast redigerad av ViperVen 2013-10-02 kl. 22:12.
Citera
2013-10-02, 22:24
Medlem
Jag har hört av säkra källor (kunder) till denna kvinna Eli*abet* S*reif*ert att hon är alkolist. Hon dricker alltid vitt vin inne i salongen från kl 9 på morgonen tills på kvällen, även när hon jobbar. Detta är något som man har både hört av många andra människor och man har ju också själv sett vinlådan stå inne i salongen och henne med ett vinglas i handen när man har gått förbi hennes ställe några gånger för några månader sedan

Hon måste ha grova problem i sitt liv... Kanske det är alkoholen som har gjort att hon blivit paranoid och det har orsakat "stalker" beteendet? För det i programmet var ju helt sjukt!!! Hur kan denna kvinna ens få lov att skaffa hund? Särskilt (flertal) rottweiler? särskilt när hon inte ens har kontroll över sin hund? fyfan vad vidrigt det var (särskilt jag som är djurvän) att se när hon låtit sin hundfan bita ihjäl andra små hundar. Tur att man aldrig valde att klippa sig hos denna person!!!
Senast redigerad av Harakash 2013-10-02 kl. 22:43.
Citera
2013-10-02, 22:47
Medlem
hennes nummer finns på eniro.
Citera
2013-10-02, 22:54
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av KalleSvartBoll
hennes nummer finns på eniro.
Finns på hennes blogg också. Hade du tänkt ringa eller?
Citera
2013-10-02, 22:58
Medlem
Hur kan denna människa få lov att skaffa nya hundar när hennes rottweiler blev omhändertagen pga. hennes oförmåga att kontrollera denna? Sjukt hur hon skratta samtidigt när hennes hund attackerade den andra lilla hunden i programmet. Såg också hennes blogg http://novabella.blogg.se/ precis... Läskigt!
Citera
2013-10-02, 23:00
Medlem
utopisknakenhets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av iamqueensblvd
Finns på hennes blogg också. Hade du tänkt ringa eller?

Kanske, svarar du?
Citera
2013-10-02, 23:02
Medlem
utopisknakenhets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Harakash
Jag har hört av säkra källor (kunder) till denna kvinna Eli*abet* S*reif*ert att hon är alkolist. Hon dricker alltid vitt vin inne i salongen från kl 9 på morgonen tills på kvällen, även när hon jobbar. Detta är något som man har både hört av många andra människor och man har ju också själv sett vinlådan stå inne i salongen och henne med ett vinglas i handen när man har gått förbi hennes ställe några gånger för några månader sedan

Hon måste ha grova problem i sitt liv... Kanske det är alkoholen som har gjort att hon blivit paranoid och det har orsakat "stalker" beteendet? För det i programmet var ju helt sjukt!!! Hur kan denna kvinna ens få lov att skaffa hund? Särskilt (flertal) rottweiler? särskilt när hon inte ens har kontroll över sin hund? fyfan vad vidrigt det var (särskilt jag som är djurvän) att se när hon låtit sin hundfan bita ihjäl andra små hundar. Tur att man aldrig valde att klippa sig hos denna person!!!

Kärringen lallar ofta omkring på gamla Väster salongsberusad, hon kör stilig lunch kring lillatorg varje dag för att synas.
Citera
2013-10-02, 23:07
Medlem
RobieBwois avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ViperVen
Oo.

Jag tror hon snart tar bort denna länk från sidan: http://www.rejta.se/omdome/238265/

"Hur kan människor vara så knäppa att de tror på allt som visas på skitprogram som Stalkers. Elizabeth är den bästa frisören, och har många avundsjuka fiender som vill förstöra för henne. Ni borde lyssna på den andra sidan av berättelsen innan ni dömer någon.

Förmodligen är de senaste kommentarerna skriven av samma person också.
HATERS GONNA HATE. Go Elizabeth! Bäst i Skåne. "

Undrar om det är Elizabeth själv?
Citera
2013-10-02, 23:10
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av utopisknakenhet
Kanske, svarar du?
Återstår att se.

Tycker att de som är stalkers i programmet ofta får ta emot onödigt massa skit från allmänheten pga hur de porträtteras i programmet. Lär ju vara ruskigt vinklat i alla avsnitt.
Citera
2013-10-02, 23:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av utopisknakenhet
Kärringen lallar ofta omkring på gamla Väster salongsberusad, hon kör stilig lunch kring lillatorg varje dag för att synas.

Ja och värst är väl hur manipulativa dessa personer kan vara. Ljuger och förvrider historien till sin egen fördel! Jag undrar vad alla kommer att säga nu efter programmet då sanningen har kommit fram och hela Malmö känner till vem denna sjuka person är!!! Hon borde väl inse att hennes rykte är förstört.

Seriöst, hon behöver professionell hjälp! Nästan lite synd om henne, men ändå inte då hon kan låta sin hund få bita ihjäl andras hundar och samtidigt skratta åt det. Jag har ingen respekt för dessa oansvariga hundägare som låter hundrasens rykte få ta skadan när det egentligen är den som håller i kopplet och uppfostrar hunden som varit oansvarig!

Hon hade också en gyllene guldbiljett att förklara och ge ut sin historia när hon blev konfronterad i TV-programmet, men valde istället att neka allt och gömma sig i sin salong! Ifall hon säger sig ha rätt, varför väljer hon inte att komma ut och säga sanningen när hon redan har berättat för alla sina kunder och på lilla torg om hur någon person aka "galleristen" har svartmålat/ljugit ihop allt och hon är med i någon stor konspiration? Låter nog mer som att kärringen har blivit skadad av alkoholen, är paranoid och har psykiska problem.
Senast redigerad av Harakash 2013-10-02 kl. 23:17.
Citera
2013-10-02, 23:19
Medlem
ViperVens avatar
Jag blir förbannad, nu tar de bort alla negativa omdömena om hennes salong som är lagda ikväll på Rejta.se.

Svårt att få bra betyg på den sidan...
Citera
2013-10-02, 23:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ViperVen
Jag blir förbannad, nu tar de bort alla negativa omdömena som är lagda ikväll på Rejta.se.

Svårt att få bra betyg på den sidan..............

Såg precis det! Hur kan det vara möjligt? Kärringen som ligger bakom det?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in