2013-10-02, 21:53
Medlem
ImSoAwesomes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Snapslaban
Har nu requestat invite till flashback crew. Redo för att krossa existenz crew m.m
Har Existenz ett crew?!!? Vadfan har jag gjort dem här dagarna!
Citera
2013-10-02, 21:54
Medlem
Fooulzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sebbe89
Molnet är helt enkelt ett namn för olika servrar där all information sparas online. Det är ganska lätt att förstå att den är överbelastad när över 10 miljoner människor vill spela samtidigt

Då äre väl bara att utöka servrarna?
Citera
2013-10-02, 21:54
Medlem
Fooulzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ImSoAwesome
Har Existenz ett crew?!!? Vadfan har jag gjort dem här dagarna!

Till och med Brazzers har ett crew
Citera
2013-10-02, 21:56
Medlem
RangBiskits avatar
Nu crashade mitt spel men min gubbe sparades iallafall och jag och min kompis kan joina varandra.. Så verkar som att det faktiskt funkar nu :P
Citera
2013-10-02, 21:58
Medlem
Credzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fooulz
Då äre väl bara att utöka servrarna?

Fan att R* inte tänkte på det!

Nej men det är inte så lätt då det måste köppas in och installeras plus att det finns mjukvare limitationer.
Citera
2013-10-02, 22:02
Medlem
epiks avatar
Ärligt talat så är online överhypat. Har spelat i ca 3 timmar idag, vet inte om det inte är så roligt p.g.a att många inte kan logga in, dock är det ganska enformigt. Man går upp i rank (level) genom att få RP (Reputation points), detta får du genom att göra "missions", nästan alla "missions" är att hämta bilar, droger eller något annat, alltså att hämta något. Hittills iallafall. Ganska segt att gå upp i rank, endast 16 personer per mapp också

Så fort man börjar skjuta mot någon som kommer polisen och stör, alltså måste man nästan alltid bli av med dem efter man skjuter mot andra spelare i free roam vilket jag tycker är ganska störigt.

Efter man har uppnått rank 5 får man småjobb från Simeon och några andra, tog mig ganska lång tid att uppnå rank 5

Helt okej hittills, hoppas det blir roligare när alla kan komma in
Citera
2013-10-02, 22:04
Medlem
ShizzleNizzles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Credz
Man kan inte försäkra de finare bilarna.

Har försäkrat ett gäng sportbilar som jag hittat uppe vid vinewood området där michael bor. Vet inte vad för "finare" bilar du menar? Dessa sportbilar duger fint åt mig
Citera
2013-10-02, 22:06
Medlem
antonaugustssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ShizzleNizzle
Gillar att man kan stjäla bilar sedan sälja dom till Los Santos Customs för ca 5,000$ Man kan även stjäla en fet bil sedan åka dit och försäkra den, så är det din bil sen. Slipper man lägga ut svin mycket pengar på en egen bil.
Hur säljer man bilarna dit?
Citera
2013-10-02, 22:07
Medlem
Citat:
Har försäkrat ett gäng sportbilar som jag hittat uppe vid vinewood området där michael bor. Vet inte vad för "finare" bilar du menar? Dessa sportbilar duger fint åt mig

Vilken level är du?

Jag vet att jag försökte mig på att ta någon finare sportbil och dra till LS Customs, men då stod det något i stil med "This car is a Premium-car bla bla" Då gick det inte ens att köra in med den i LSC.
Citera
2013-10-02, 22:07
Medlem
Credzs avatar
Citat:

Sportbilar går inte att försäkra, när du kommer nära LS Customs så står det typ "This Car is to Hot to sell" och man kan inte köra in.
Citera
2013-10-02, 22:08
Medlem
odditys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av epik
Ärligt talat så är online överhypat. Har spelat i ca 3 timmar idag, vet inte om det inte är så roligt p.g.a att många inte kan logga in, dock är det ganska enformigt. Man går upp i rank (level) genom att få RP (Reputation points), detta får du genom att göra "missions", nästan alla "missions" är att hämta bilar, droger eller något annat, alltså att hämta något. Hittills iallafall. Ganska segt att gå upp i rank, endast 16 personer per mapp också

Så fort man börjar skjuta mot någon som kommer polisen och stör, alltså måste man nästan alltid bli av med dem efter man skjuter mot andra spelare i free roam vilket jag tycker är ganska störigt.

Efter man har uppnått rank 5 får man småjobb från Simeon och några andra, tog mig ganska lång tid att uppnå rank 5

Helt okej hittills, hoppas det blir roligare när alla kan komma in

Då får du ju tänka på att MP inte är fullständigt ännu. Under de kommande veckorna så tillkommer ett flertal nya funktioner och uppdrag. Bl.a. så ska man kunna göra heists på samma sätt som i single player, inklusive speciella rum för planering, etc.
Citera
2013-10-02, 22:11
Medlem
Gravers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mrwong
Vilken level är du?

Jag vet att jag försökte mig på att ta någon finare sportbil och dra till LS Customs, men då stod det något i stil med "This car is a Premium-car bla bla" Då gick det inte ens att köra in med den i LSC.
Du måste köpa premium cars.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in