Jag lyckades komma in och spela lite idag efter att ha haft hela gårdagen med "Failed to Host a GTA Online Session" error message.
Dock vara det inte länge, efter ca 30 min, (jag blev inte klar med tutoritalen ) så fick jag någon form av crash. och sedan har det varit Rockstar Cloud Servers Unavailable" error message sedan dess.
Gillar att man kan stjäla bilar sedan sälja dom till Los Santos Customs för ca 5,000$ Man kan även stjäla en fet bil sedan åka dit och försäkra den, så är det din bil sen. Slipper man lägga ut svin mycket pengar på en egen bil.
Lugna er lite. Jag vill själv spela så mycket att jag nästan förlorar jobbet.
GTA Online is infact currently the Online Game with the highest player count. The Current Estimation of the GTA Online Players is around 15 Millions (At Launch). No wonder the servers are crashing
Gillar att man kan stjäla bilar sedan sälja dom till Los Santos Customs för ca 5,000$ Man kan även stjäla en fet bil sedan åka dit och försäkra den, så är det din bil sen. Slipper man lägga ut svin mycket pengar på en egen bil.
Du kan bara sälja ett fåtal per dag/timme har jag hört
Någon som kan förklara vad " molnet " är för något?
Molnet är helt enkelt ett namn för olika servrar där all information sparas online. Det är ganska lätt att förstå att den är överbelastad när över 10 miljoner människor vill spela samtidigt