2013-10-02, 21:44
Medlem
HestDrickaColas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av trig
Ja måste göra en ny karaktär varje gång ja ska spela
Som för alla andra, det står ju till och med när du skapar den att den bara är temporär
Citera
2013-10-02, 21:44
Medlem
HestDrickaColas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Graver
Det stämmer och har man ingen mikrofon så är det bara att skjuta bredvid kassören så skyndar han på.
"pick app the manny quicer!!"
Citera
2013-10-02, 21:47
Medlem
Jag lyckades komma in och spela lite idag efter att ha haft hela gårdagen med "Failed to Host a GTA Online Session" error message.

Dock vara det inte länge, efter ca 30 min, (jag blev inte klar med tutoritalen ) så fick jag någon form av crash. och sedan har det varit Rockstar Cloud Servers Unavailable" error message sedan dess.

Fler som har liknande problem?
Citera
2013-10-02, 21:48
Medlem
ShizzleNizzles avatar
Gillar att man kan stjäla bilar sedan sälja dom till Los Santos Customs för ca 5,000$ Man kan även stjäla en fet bil sedan åka dit och försäkra den, så är det din bil sen. Slipper man lägga ut svin mycket pengar på en egen bil.
Citera
Medlem
lassestefanzs avatar
Har fått alla ovanstående problem, men nu börjar jag få "times out joining session".
Någon annan?
Citera
Medlem
MrHeisenbergs avatar
Någon som kan förklara vad " molnet " är för något?
Citera
2013-10-02, 21:49
Medlem
Credzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kaejko
Lugna er lite. Jag vill själv spela så mycket att jag nästan förlorar jobbet.

GTA Online is infact currently the Online Game with the highest player count. The Current Estimation of the GTA Online Players is around 15 Millions (At Launch). No wonder the servers are crashing

Länk: http://wccftech.com/gta-online-rocks-player-count-online-game-server-problems-exist/#ixzz2gaqZQc00

Har själv försökt komma in idag, men inte lyckats. Jag ser hellre att det funkar på fredag då har man en helg på sig att nöta.

Jag kan ej hitta källan till det numret, ser du det eller räknar de bara sålda ex?
Citera
2013-10-02, 21:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MrHeisenberg

Men herrejävlar vad svårt de ska vara att syna några inlägg upp.
Citera
2013-10-02, 21:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ShizzleNizzle
Gillar att man kan stjäla bilar sedan sälja dom till Los Santos Customs för ca 5,000$ Man kan även stjäla en fet bil sedan åka dit och försäkra den, så är det din bil sen. Slipper man lägga ut svin mycket pengar på en egen bil.

Du kan bara sälja ett fåtal per dag/timme har jag hört
Citera
2013-10-02, 21:51
Medlem
Credzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ShizzleNizzle

Man kan inte försäkra de finare bilarna.
Citera
2013-10-02, 21:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MrHeisenberg

Molnet är helt enkelt ett namn för olika servrar där all information sparas online. Det är ganska lätt att förstå att den är överbelastad när över 10 miljoner människor vill spela samtidigt
Citera
2013-10-02, 21:53
Medlem
Nightfirees avatar
Citat:
Ursprungligen postat av trig
Ja måste göra en ny karaktär varje gång ja ska spela

Det kommer inte vara så hela tiden antar jag?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in