Citat:
Ursprungligen postat av
Cinnabar
Varför blandar du in blod och genetik? Brott måste tyvärr ses utifrån vad som är accepterat i samhället, med betoning på tyvärr. Alla samhällen är inte välutvecklade. Jag förstår vart du vill komma, men om du är på ett rasistforum ska du inte tro att alla är rasister eller fångar dina bollar. Jag gör det inte. Dessutom är inte alla gm psykotiska. Du ställer liksom två dumma utsagor mot varandra. Inte mycket till val.
Föreslår att du läser Hamilkars inlägg angående hedersmord. Du blandar ihop allt. Läs också gärna mina inlägg igen, långsammare.
Det är du som är fördomsfull och rasist. Du verkar tydligen inte fatta så läs gärna mitt förtydligande nedan till Remark
Citat:
Ursprungligen postat av
Remark
Ursäkta, men jag förstår inte din slutsats av Cinnabars inlägg.
Att döda sitt barn måste vara lika allvarligt och smärtsamt oavsett orsak. Det är min åsikt.
Cinnabar har bestämt sig för att denne gärningsman dödar i ett psykotiskt tillstånd.
Cinnabar förenklar hedersmordet genom att framställa att GM dödar på ett "naturligare" sätt pga ett kulturellt grupptryck.
Det är därför jag ställer frågan till Cinnabar om hen tror att svenska män bara kan döda i ett psykotiskt tillstånd medan utländska män är psykiskt friska vid mordtillfället.Det är en förskönande bild av den svenske mannen mao.