2013-10-02, 19:16
Medlem
joppes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Saii158
Hej alla! Nu har jag spelat Gta online ett tag nu och har en crew med en polare. Blir väll en duo mer än en crew. Hur som haver. Jag känner inte så mycket folk att spela med. Så jag litar runt på idiotiska servrar där alla dödar alla... Jag letar efter att få spela med några vettiga personer. Jag heter Saii158 på social club och på xbox live. Messa mig om ni har förslag jag i är rank 18 när jag skrev detta inlägg.

Det hela blir bättre när spelets "Good sport" funktion börjar funka ordentligt. Så blir fjortisar som vill 'kötta' uppkopplade på sessions med andra fjortisar som vill 'kötta'. Så kan vi som vill spela spelet som GTA V och inte MoH, få sessions utan fjortisarna. Man får uppenbart även pengar som bonus om man inte åker runt och 'köttar'.
Citera
2013-10-02, 19:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Aztekiar
Tips, skippa spelet några dagar om ni vill behålla era karaktärer... spelade up en karaktär till level 8 sen stängde jag av när jag skulle käka nyss. Startar spelet så är karaktären borta

Jag gjorde min igår! men sen kunde jag inte spela mer under kvällen...
Sen fortsatte jag idag och allt var som de skulle! Hoppas jag har lika tur imon!
Men just nu känns spelet jävligt rörigt. Kanske för att allt inte funkar som de ska men aah!

Lyckats spela med dom i mitt crew iallafall så känns jävligt gött (Y)
Citera
Medlem
Santryss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Aztekiar
Tips, skippa spelet några dagar om ni vill behålla era karaktärer... spelade up en karaktär till level 8 sen stängde jag av när jag skulle käka nyss. Startar spelet så är karaktären borta
precis som hände mig. SPelar nog inte på ett tag.....
Citera
Medlem
Står bara "alert timed out bla bla bla " after jag har skapat gubbe.. Medan min polare kan spela felfritt (ps3)
Citera
2013-10-02, 19:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av nestel
Jag gjorde min igår! men sen kunde jag inte spela mer under kvällen...
Sen fortsatte jag idag och allt var som de skulle! Hoppas jag har lika tur imon!
Men just nu känns spelet jävligt rörigt. Kanske för att allt inte funkar som de ska men aah!

Lyckats spela med dom i mitt crew iallafall så känns jävligt gött (Y)

Kom du också direkt till att göra ny karaktär när du försökte igen samma dag? Eller kunde inte ansluta alls? Kan väl vara att deras servrar är mer belastade på kvällarna när alla är hemma från jobb och skola..
Citera
2013-10-02, 19:24
Medlem
Har joinat Flashback crew men vad händer nu?
Citera
2013-10-02, 19:25
Medlem
DieAntwoorders avatar
Mitt fungerar inte som det ska heller. Har aldrig kommit längre än till ladningssidan före racet. På något konstigt vis har jag 9k på banken och 2k i fickan. Märkligt!

Ni som är inne, är det värt tiden att sitta och starta om spelet hela tiden eller bör jag vänta tills imorgon?
Citera
2013-10-02, 19:28
Medlem
antonaugustssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DieAntwoorder
Mitt fungerar inte som det ska heller. Har aldrig kommit längre än till ladningssidan före racet. På något konstigt vis har jag 9k på banken och 2k i fickan. Märkligt!

Ni som är inne, är det värt tiden att sitta och starta om spelet hela tiden eller bör jag vänta tills imorgon?
Vänta
Citera
2013-10-02, 19:30
Medlem
spelat sen kl 13 utan problem. men det går inte att spara så det är rätt meningslöst att spela
Citera
2013-10-02, 19:30
Medlem
Santryss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DieAntwoorder

vänta. Risken finns att du inte har din gubbe efter du spelat. Den sparas typ inte på vissa
Citera
2013-10-02, 19:36
Medlem
Livsituations avatar
Känns nästan som det bara när jag som lyckats spela felfritt när man läser tråden. Har spelat sedan 13.00 och bara en gång har jag fastnat i en loadingscreen..

Men jaja, inte det jag skulle skriva. Utan, undrade mest om det är fler sorters bilar i online än vad det var i singleplayer? Känns även som det har tillkommit ny musik också?

Edit: Kan vi inte ändra vår crewtag också, känns lame med GTAV.
Citera
2013-10-02, 19:41
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Livsituation
Känns nästan som det bara när jag som lyckats spela felfritt när man läser tråden. Har spelat sedan 13.00 och bara en gång har jag fastnat i en loadingscreen..

Men jaja, inte det jag skulle skriva. Utan, undrade mest om det är fler sorters bilar i online än vad det var i singleplayer? Känns även som det har tillkommit ny musik också?

Edit: Kan vi inte ändra vår crewtag också, känns lame med GTAV.

kommer verkligen tycka synd om dig när du loggar in imorgon och inser att din gubbe inte finns kvar utan du måste skapa en ny.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in