Citat:
Ursprungligen postat av
ninjutsu
Mja skulle nog sga att ingen vettig mnniska r feminist ht och att det allt som oftast handlar om indoktrinering eller att man r politisk korrekt.
Jaha, tolkade det som att du sjlv var srartsfeminist. Det var ju trkigt att hra, beklagar.
Fast i Baywatch har du ven mn som springer runt i badbrallor och flexar med musklerna s det r nog ingen strre skillnad. Nr det kommer till hoes som shakar ass s r det ofta vita brudar med en stor neger. r det ingen neger s r det ofta en whigger som apar efter negern. Det tar det hela till en ny niv men skulle nog inte sga att det r vit kultur eller kan jmfras med rockkultur.
Ja precis, fr indoktrineringen kan bara ske t ett hll, eller? Gosh.
Jag tenderar att luta t det hllet, men delas i vissa frgor med sr- och likartsfeminismen, men det r en helt annan frga.
Sa jag ngonstans att serien bara var sexistisk t ett hll? Projicera inte massor nu. Nu talade jag om att the typical booty shake-hiphopdans inte r en hudfrgsfrga, d avkldda kvinnor frekommer i ven vit kultur. Att sen hela serien r sexistisk fr bde mn och kvinnor r en annan sak. Men nu var det inte det vi diskuterade.
Njae okej, fr rockstjrnor som snortade koks p brudars rvar, knullade skiten ur stackars unga groupies och behandlade dem som skrp r inte hemskt eller sexistiskt. Eller? Nu gr vi off topic dock.