Citat:
Så trevligt då är vi två med bakgrund inom psykologin.
Jag har inte funnit stöd för det du säger.
Du får visst skriva om fall du känner till, men att återberätta ett antal fall ger inte nödvändigtvis stöd för det du påstår.
Om jag berättar om två personer som kallar sig Gitte och som är psykopater innebär det då att det bevisar att väldigt många som kallar sig Gitte är psykopater?
Det du påstår är att det finns en över representation av psykisk ohälsa bland JV vilket jag inte finner troligt.
Dessutom påstår du att det kommer av att de är JV.
Min syn på det är att JV är ett tvärsnitt av samhället när det gäller psykisk ohälsa.
Det med blodet kommer, bara för att jag inte skickat det här betyder det inte att det inte finns sådana fall. Du såg väl hon som bara hade HB 14 och överlevde?
Jag ska få mera information om detta så jag återkommer.
Jag har inte funnit stöd för det du säger.
Du får visst skriva om fall du känner till, men att återberätta ett antal fall ger inte nödvändigtvis stöd för det du påstår.
Om jag berättar om två personer som kallar sig Gitte och som är psykopater innebär det då att det bevisar att väldigt många som kallar sig Gitte är psykopater?
Det du påstår är att det finns en över representation av psykisk ohälsa bland JV vilket jag inte finner troligt.
Dessutom påstår du att det kommer av att de är JV.
Min syn på det är att JV är ett tvärsnitt av samhället när det gäller psykisk ohälsa.
Det med blodet kommer, bara för att jag inte skickat det här betyder det inte att det inte finns sådana fall. Du såg väl hon som bara hade HB 14 och överlevde?
Jag ska få mera information om detta så jag återkommer.

Nja, jag har väl inte riktigt uttryckt det som att det finns en överrepresentation bland JV, men att det definitivt inte är ovanligare bland JV, vilket JV gärna hävdar, och att när Psykiska sjukdomar dyker upp, så ser ofta fd JV själva Organisationen som den stora anledningen till problemen.
Och eftersom du återigen fegt väljer att gå till personangrepp, så upprepar jag en annan fråga som du aldrig gav svar på:
Hur kan det komma sig att JV minskar i Sverige trots att en del fortfarande blir döpta, och du dessutom hävdade att de flesta uteslutna kommer tillbaka?
) trots att allt visar på det motsatta.