2013-10-01, 18:48
Medlem
swe.traderss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av antonaugustsson
Spelade 3 timmar tidigare idag och tjänade ihop en del pengar och så. Sparar och stänger av min konsol. När jag startade den nu var ingenting sparat. Någon som råkat ut för detta? Kan det ha någonting med molnet att göra? att det inte är tillgängligt?

Exakt samma! Hade gjort några race och när det stämde ned förra gången förlorade jag allt.
Citera
2013-10-01, 18:49
Medlem
Awbetts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av antonaugustsson
Spelade 3 timmar tidigare idag och tjänade ihop en del pengar och så. Sparar och stänger av min konsol. När jag startade den nu var ingenting sparat. Någon som råkat ut för detta? Kan det ha någonting med molnet att göra? att det inte är tillgängligt?

Du svävar på ett moln av lycka, spela inte innan Rockstars har fått koll på sparningen!
Citera
2013-10-01, 18:49
Medlem
MIBRs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MortalDisease
På samma sida vill jag minnas, bytte kläder frisyr skägg keps osv.

Hittade inget där, så randomnized gubben.. fanns mest att man skulle ändra läggningar osv tror jag.
Citera
2013-10-01, 18:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Awbett
Du svävar på ett moln av lycka, spela inte innan Rockstars har fått koll på sparningen!

Men, vad är det ni inte förstår?
Rockstar har stängt av Molnet. Kommer du in så spelar du bara på en temporär gubbe, om du nu inte lyckades komma in bland dom hundra tusen första, då kanske du har någonting sparat, typ det första racet.
Citera
2013-10-01, 18:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MIBR
när jag gjorde min karaktär skulle man ju mixra med mormor, morfar, mamma pappa. Varför?

Och hur fan ändrar jag kläder, ansikte osv?? Fanns ju bara läggning och sådant :s

Du svarar på din egen fråga.
Ansiktet ändras allt eftersom du väljer hur dina föräldrar och deras föräldrar ser ut.
Du kan ju bestämma vem du ska brås på mest också. Kläderna ändras automatiskt när du väljer hur du vill spendera dina timmar. Vill du träna mycket så får du också tränings kläder. T.ex
Citera
2013-10-01, 18:53
Medlem
kennedy8s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bmwhoran
Aj då, finns det inget funktion som på singleplayer att du kan spara så det blir säkert sparat? Det som också kan vara är att nu när företaget eftersom de har massa problem med deras servrar så kan det va ett av problem de har

Jo det är molnet, har för mig det står det även när man startar spelet? Att det inte kommer gå att spara men man kan skapa en temporär gubbe att spela med? Rätta mig om jag har fel!
Citera
2013-10-01, 18:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Awbett
Veckor kanske är lite överdrivet? Allt borde fungera som en Schweizisk klocka imorgon

Har tagit 2-3 veckor i andra spel, med tanke på 15-20milj användare så..
Citera
2013-10-01, 18:54
Medlem
Vickejs avatar
Citat:
när jag gjorde min karaktär skulle man ju mixra med mormor, morfar, mamma pappa. Varför?

Och hur fan ändrar jag kläder, ansikte osv?? Fanns ju bara läggning och sådant :s

Därför att Rockstar ville tillföra nått slags "nytt" customisationsystem

Du ändrar kläder genom att köpa dom i klädaffärer

Kan du utveckla "ändra ansikte"?
Citera
2013-10-01, 19:08
Medlem
MortalDiseases avatar
Citat:
Hittade inget där, så randomnized gubben.. fanns mest att man skulle ändra läggningar osv tror jag.

Lirar du på ps3 som jag eller xbox?
Kan hända att det är lite annorlunda på xbox om du lirar på det.
Citera
2013-10-01, 19:11
Medlem
Har Rockstar kommit med något uttalande om den haltande MP?
Citera
2013-10-01, 19:12
Medlem
Santryss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Olepeter
Har Rockstar kommit med något uttalande om den haltande MP?
Nepp dom är tysta som möss
Citera
2013-10-01, 19:12
Medlem
RashanBashans avatar
alltså....Vet att *R* har varnat om detta, men ingen uppdatering någonstans om vad de gör eller dylikt????
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in