2013-10-01, 18:17
Medlem
Santryss avatar
gjorde online gubbe innan den är borta haha
Citera
2013-10-01, 18:22
Medlem
Foliekepss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ZoteX
Ni son har kommit in, har ni försökt frenetiskt eller bara ren tur?

Hit många är ni? Så man vet om man skall fortsätta att försöka

Jag vill inte starta falska rykten men nån i tråden sa att hans karaktär blev raderad, jag lyckades logga in så jag kunde skapa en karaktär men inte komma in i själva spelet. Startade om konsolen och min karaktär var också borta så d verkar som att de karaktärer som skapas nu inte kommer vara kvar tills d är helt stabilt..typ
Citera
2013-10-01, 18:22
Medlem
SilentVictorys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Awbett
Seriöst, var finns tråden där man kan klaga? så kan man få ur sig all ilska och den här tråden kan leva vidare?
Kan rekommendera dessa http://livokraft.se/samtalsterapi.html?gclid=CIf9lbeF9rkCFeR2cAodWAwA9 A blir du så arg över att servrarna för tillfället är överbelastade när alla gta v spelare i världen vill ansluta samtidigt så behöver du nog få hjälp med ditt humör.

Lär dig gilla läget helt enkelt. Tjänar absolut ingen till att hetsa upp sig och börja kasta skit mot Rockstar.
Citera
2013-10-01, 18:25
Medlem
SilentVictorys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Foliekeps
Jag vill inte starta falska rykten men nån i tråden sa att hans karaktär blev raderad, jag lyckades logga in så jag kunde skapa en karaktär men inte komma in i själva spelet. Startade om konsolen och min karaktär var också borta så d verkar som att de karaktärer som skapas nu inte kommer vara kvar tills d är helt stabilt..typ
Som sagt, med lite kunskap innanför pannbenet så är det så j*vla logiskt att ingenting finns kvar när det står "can't connect to cloud servers" vart tror du din karaktär och din framgång sparas? Ja inte lokalt i alla fall.

Kan det kanske vara så att det sker i molnet kanske?... Svarar du ja så har du helt rätt.
Och så länge du inte kan ansluta dit så kommer du varken kunna spara eller komma åt din sparfil.
Ganska logiskt va?
Citera
2013-10-01, 18:33
Medlem
Ger upp GTA online för idag, hann dock spela 2 timmar och märkte en lite besvärande sak så tänkte höra här om nån annan lagt märke till det. Jag rånade en mataffär/spritbutik eller nått sånt med 1 random snubbe online. Han tog pengarna, så fick jag en text "Stick with "playername" and loose the cops to split the take"(kommer inte ihåg exakt, men något liknande) Så jag hoppa in i bilen med han o när vi hade blivit av med snuten så fick jag upp en hjälp-ruta som beskrev att man skulle in i inventory och trycka på "Share take with crew" men snubben vägra ge mig några pengar, så då tänkte jag att jag slakatar väl mannen då o tar pengarna, rätt ska va rätt! men han var såklart i "passive mode".... så med det sagt, kan man utnyttja "Passive mode" om man är den som håller i pengarna vid en Heist/robbery/etc genom att bara behålla allt med "passive mode" på, eller bara bugg första dagen ?
Citera
2013-10-01, 18:34
Avslutad
Verkar vara mkt blåbär som aldrig har spelat "större" spel med onlineläge. Finns knapp ett enda som är problemfritt första tiden, iaf första dagen.
Citera
2013-10-01, 18:35
Medlem
swe.traderss avatar
Vill dela något som fungerat för mig,

Försök komma in, den kommer säga att det är unavailable, tryck x (Xbox) ett antal gånger.

Det kommer resultera att du antingen kommer in eller så "tröttnar" servera på dina försök och du får spela Offline någon minut. Repetera sedan.

Detta har fungerat för mig under dagen. Dock finns det mest race, death match och dyl. Samt free play tillgängligt. Stöter och sådan dröjer nog.
Citera
2013-10-01, 18:39
Medlem
MIBRs avatar
när jag gjorde min karaktär skulle man ju mixra med mormor, morfar, mamma pappa. Varför?

Och hur fan ändrar jag kläder, ansikte osv?? Fanns ju bara läggning och sådant :s
Citera
2013-10-01, 18:41
Medlem
Bohelmers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MIBR
när jag gjorde min karaktär skulle man ju mixra med mormor, morfar, mamma pappa. Varför?

Och hur fan ändrar jag kläder, ansikte osv?? Fanns ju bara läggning och sådant :s

Kläder köper du sen lika med frisyrer etc.

Jag har kommit in och skulle starta ett race men nu står det still med musik. Helvete vad det laddar..
Citera
2013-10-01, 18:45
Medlem
antonaugustssons avatar
Spelade 3 timmar tidigare idag och tjänade ihop en del pengar och så. Sparar och stänger av min konsol. När jag startade den nu var ingenting sparat. Någon som råkat ut för detta? Kan det ha någonting med molnet att göra? att det inte är tillgängligt?
Citera
2013-10-01, 18:47
Medlem
MortalDiseases avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MIBR

På samma sida vill jag minnas, bytte kläder frisyr skägg keps osv.
Citera
2013-10-01, 18:47
Medlem
bmwhorans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av antonaugustsson
Spelade 3 timmar tidigare idag och tjänade ihop en del pengar och så. Sparar och stänger av min konsol. När jag startade den nu var ingenting sparat. Någon som råkat ut för detta? Kan det ha någonting med molnet att göra? att det inte är tillgängligt?

Aj då, finns det inget funktion som på singleplayer att du kan spara så det blir säkert sparat? Det som också kan vara är att nu när företaget eftersom de har massa problem med deras servrar så kan det va ett av problem de har
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in