2013-10-01, 17:55
Medlem
nilleboys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SilentVictory
Går visst. Genom att slänga i en tracker och modda den så är det din bil. Och den går sedan att försäkra.

Det går inte med finare bilar ännu (kanske inte kommer göra det alls), då står det "this is a premium car and can't be fitted with a tracker. Because it's already have one" något i den stilen.
Bl.a så går ett utav de första uppdragen ut på att du ska sno åt dig en bil, som du ska modda och sätta en tracker i så att den blir din.

Verkar som att jag missat något helt och hållet, hur sätter man tracker på bilen? Finns det som alternativ i verkstan, har jag missat isf...
Citera
2013-10-01, 17:56
Medlem
Bernt-Bennys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cameljockey
Online kommer iaf inte vara ''igång'' förens om typ 1 månad. Dom ska lägga in alla missions, heists osv under dom kommande veckorna. För att inte nämna fixa alla bugs osv.

När WoW: Pandaria drog igång så buggade/laggade det rätt friskt under dom första 2-3 veckorna iaf. Man ska aldrig förvänta sig en felfri launch.

Någon sida eller källa som stöder det fetstilda
Citera
2013-10-01, 17:58
Medlem
SilentVictorys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nilleboy
Verkar som att jag missat något helt och hållet, hur sätter man tracker på bilen? Finns det som alternativ i verkstan, har jag missat isf...
Jepp, i verkstaden har du både gps-trackern samt bilförsäkringen.
Citera
2013-10-01, 17:58
Medlem
2bi9s avatar
Jag har spelat sen kl 13:00 ungefär, är lite småsegt när man väntar på folk som ska connecta osv men annars flyter det på helt okej. Lirar på 360.
Citera
2013-10-01, 18:00
Medlem
Kickexs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gosif
Jag tror att de som kan spela, deras karaktärer kommer raderas tills onlineläget är stabilt. Så onödigt isf att ens försöka börja spela. Jag sätter femton fb-ören på den tesen.
En del av mig vill satsa och höja på det men igentligen så vill jag att ingen ska kunna spela förens alla kan det Vi köpte ju alla spelet liksom.
Citat:
Ursprungligen postat av AllvarligtKompis
Jo men det har ju med det här med att USAs regering stängde ner idag för första gången på många många år. Detta drabbade ju självklart R* vilket i sin tur leder till att de inte klarar att hålla uppe alla servrar som var planerade för oss spelare. Vi får nog vänta tills morgondagen, då bör allting fungera igen, vilket jag har hört från säkra källar (brorsans kompis kompis kusin var det som berättade detta för mig och han vet för han jobbar med massa amerikaner).
Citat:
Ursprungligen postat av ImSoAwesome
Varför stänger man ner sin regering? Behövde dom semester eller blev dom attackerade på något vis?
Och hur påverkar detta Rockstars release?
Vänd på steken så förstår ni varför regeringen tar en paus
http://img.jesper.nu/17/141.jpg
Senast redigerad av Kickex 2013-10-01 kl. 18:03.
Citera
2013-10-01, 18:05
Medlem
Hawxs avatar
Detta må vara väntat på något vänster, försökt komma in sen kl 16 med jämna mellanrum helt utan framgång. Kom dock att tänka på en sak nu efter att ha läst igenom de senaste sidorna. Säg att jag kommer in och matar sönder skiten, känns inte det ändå som lite waste när det verkar vara bugg med att spara? Visst jättekul och spela online bla bla bla men fan inte om man inte kan spara sina framgångar.
Citera
2013-10-01, 18:06
Medlem
Foliekepss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sprutnik
Min karaktär verkar borta nu, var ju för fan level 6

Lyckades precis skapa en karaktär men kunde inte logga in och börja spela. Startade om ps3an och mycket riktigt, karaktären var borta.
Citera
2013-10-01, 18:13
Medlem
Jag har kommit in och spelat några timmar och är level 4. Hoppas att man får behålla gubben
Citera
2013-10-01, 18:14
Medlem
majxstros avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tacoeater
Så sjukt kul när du gör dig rolig över att andra skriver värdelösa oneliners, när du, precis gjorde samma sak en sida bak.

"Jag kommer in men när jag ska göra första racet så fastnar jag på waiting for other players"

Det är ju inte riktigt samma sak. Att skriva "Jag kommer in men när jag ska göra första racet så fastnar jag på waiting for other players" jämfört med att fråga varför man inte kommer in eller dylikt är absolut inte samma sak då det "citatet" är en uppdatering av hur det går för personen.

Behöver man ha svar på en fråga som "Varför funkar det inte? När funkar det?" så kan man läsa ca. 100 sidor bak i tråden. På varje sida lär man hitta minst 3-4 svar på de frågorna.
Citera
2013-10-01, 18:14
Medlem
Awbetts avatar
Finns det inget crew för bara xbox? kom igen nu!
Citera
2013-10-01, 18:15
Medlem
odditys avatar
Jag gör nog det sundaste genom att ge upp tills senare ikväll/inatt.
Jag har förlorat alla mina vapen i single player, skapat flera karaktärer som inte sparas och är inte i närheten av att komma online. Man gör nog mer skada än nytta för tillfället, även om man skulle komma online.

Gah!
Citera
2013-10-01, 18:17
Medlem
konstigkille93as avatar
Varför stod det att man får en temporary gubbe? Och att rockstars cloud (någonting) inte fungerar för tillfället? Spelade iofs på morgonen så vet inte så mycket. Var det så för er också?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in