2013-10-01, 18:27
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Snuskiluskan72
Tänk att detta blir mitt allra första inlägg/svar på FB som jag läst i så många år. Förutom att det mesta som skrivs här får mig att vilja kräkas då nivån är så förbaskat låg så finns det ändå hopp.

Jag håller med, hoppas de raderar skiten och att gamarna tappar sina fjädrar.

Denna artikel är bland det jävligaste jag någonsin skådat, jag är så arg så jag skakar.
Fy fan för en tidning att hänga ut en mamma som mist sina barn på detta grymma sätt.

Drar in hennes facebook och i detalj informera allmänheten om vad som pågår där!
Och för att man absolut skall kunna gräva fram Mammans namn och besöka hennes
facebook ger tidningen sina läsarer hennes bakgrund. Det är bara att hoppas att
dom förstår att ta bort artikeln.

Citat:
Ursprungligen postat av Regnflingan
Nej jag använde mig inte av ett äldre reportage. Som jag skrev tidigare : I den senaste artikeln länkades det till den förra artikeln om erkännandet!
Läste du bara första raden i senaste artikeln??

Citat ur den senaste artikeln:
[/b]
Man måste läsa hela artikeln och inte bara rubriken!

Du får länka dig svettig för mig med olika versioner och reportage, det är lönlöst att försöka
förklara mer, du accepterar och hjälper till att sprida medias vinkling av en tragedi.
Jag gör det då fan inte.
Citera
2013-10-01, 18:29
Medlem
Flor-Idas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kaymano
Jag har 2 frågor som ni förhoppningsvis kan svara på.

1. Vad fick gm att åka till en avlägsen plats på Öland?
2. Varför åkte gm runt med sin telefon som går att spåra?

1. Enligt uppgifter i nån artikel stod att han hade varit på semester med barnen på just den platsen. I övrigt finns ingen koppling till Öland.

2. Tror helt enkelt inte att han tänkte så långt.
Citera
2013-10-01, 18:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Flor-Ida
1. Enligt uppgifter i nån artikel stod att han hade varit på semester med barnen på just den platsen. I övrigt finns ingen koppling till Öland.

2. Tror helt enkelt inte att han tänkte så långt.
Ok. Tack för upplysningen. Tänkte väl att gm hade någon slags koppling till platsen (Öland).
Att bara åka dit på måfå känns rätt osannolikt/konstigt.
Citera
2013-10-01, 18:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LKVN
Denna artikel är bland det jävligaste jag någonsin skådat, jag är så arg så jag skakar.
Fy fan för en tidning att hänga ut en mamma som mist sina barn på detta grymma sätt.

Drar in hennes facebook och i detalj informera allmänheten om vad som pågår där!

Du får länka dig svettig för mig med olika versioner och reportage, det är lönlöst att försöka
förklara mer, du accepterar och hjälper till att sprida medias vinkling av en tragedi.
Jag gör det då fan inte.

Nu får du väl ge dig!! Du hävdar att jag hänvisar till en gammal inaktuell artikel vilket är felaktigt!! Det är du som inte har läst hela artikeln, så du vet vad det står i den!! Ska jag länka mig svettig , för du inte läser dom ändå eller?? Eftersom du hävdade att Aftonbladet inte var någon tillförlitlig källa så länkade jag även till allehanda för att visa att det stod samma sak där (om erkännandet) men då kommer du gnällandes med att jag sprider medias vinkling för att det råkade stå lite annat där istället för att bemöta det!! Vilken jävla beskyllning!! Varför nämner du övht att artikeln har tagit upp hennes facebook om du vill bidra till att ingen ska veta att hon har fb?? Du gör ju samma sak!! Jag har endast pratat om en sak och det är det eventuella erkännandet från GM! Det är du som drar in allt annat ovidkommande för att du själv gjort en tabbe!! Fult gjort!
Senast redigerad av Regnflingan 2013-10-01 kl. 19:06.
Citera
2013-10-01, 18:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av -TheRiddle-
Lars Jonas Pontus Westerlund
C/O Stockholm Fastighetsfilm Ab
Gubbängsvägen 82
122 45 Enskede

Persnr. 730428-0477
Tel. 070-7911404

Ytterligare adress kopplat till företaget:

Stockholm Fastighetsfilm
Huggarvägen 45 Lgh1201, C/o Westerlund, Västerhaninge
08-712 00 25
Citera
2013-10-01, 19:38
Medlem
murbrukms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LKVN

-Que? Var det inte en vanlig sak att en pappa ballat ur? Jaha facebook, behålla ansiktet och sånt där, japanska sedvänjor? Well go on!
Citera
2013-10-01, 20:06
Medlem
Doftliljas avatar
Hur faan kan man hänga på facebook när man precis förlorat två barn?? Tänker på mamman. Verkar inte helt 100.
Citera
2013-10-01, 20:09
Medlem
Angående om de var drogade eller inte. Eftersom det stod i någon tidning att de hittats på olika ställen i stugan så talar väl det för att de försökt ta sig ut? " Det ena barnet hittades omgående (vid dörren?) Det andra efter 10 minuter (gömd under något, eller fått bråte över sig?) Så hemskt så man tror inte det är sant. Undrar om det fanns någon chans för flickan att kunnat få med sig pojkarna ut? Om så är fallet så kommer hon ju ångra att hon inte gjorde det när hon blir äldre. Hoppas verkligen alla i familjen får rätt hjälp och kan leva vidare. RIP.
Citera
2013-10-01, 20:09
Medlem
Maxipower1s avatar
Enligt tidningen Lokaltidningen Mitt i Stockholm mobilversion så är han förd till rättpsyk.

Lär väl stå snart på nätversionen också.
Citera
2013-10-01, 20:10
Medlem
Maxipower1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Doftlilja
Hur faan kan man hänga på facebook när man precis förlorat två barn?? Tänker på mamman. Verkar inte helt 100.

Har du sett att hon har gjort det ?
Citera
2013-10-01, 20:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Doftlilja

Vart läser du att mamman hänger på fejjan?

Jag uppfattar det som att mamman/syskonen får kondoleanser där, det kanske också är mammans fel?
Citera
2013-10-01, 20:13
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av murbrukm
-Que? Var det inte en vanlig sak att en pappa ballat ur? Jaha facebook, behålla ansiktet och sånt där, japanska sedvänjor? Well go on!

Tjabbel om ngn artikel och facebooksida lär väl vara den stackars mammans minsta problem just nu!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in