Citat:
Ursprungligen postat av
LKVN
Lugn, jag antog att AB var den källan som passade dig och därför bjöd jag på ett citat ur den
senast artikeln eftersom du använde dig av ett äldre reportage.
Förutom igenspikade fönster så informerar denna tidning, du just länkade oss läsare om att Mamman tog exameni Ådalsskolan i mitten av 19901-talet. Inte nog med det, allehanda, uppmanar allmänheten
också att hon har facebook, in och skriv kondoleanser där nu alla eller så försöker du
inse att media gjort ett grovt övertramp. Hoppas dom raderar denna artikel som du länkat till
snarast möjligt! Gamar är vad dom är.
Tänk att detta blir mitt allra första inlägg/svar på FB som jag läst i så många år. Förutom att det mesta som skrivs här får mig att vilja kräkas då nivån är så förbaskat låg så finns det ändå hopp.
Jag håller med, hoppas de raderar skiten och att gamarna tappar sina fjädrar.
Att gräva fram uppgifter, relevanta uppgifter är en sak men att hänga ut mammor, barn, syskon och brottsoffer är så onödigt. Att hänga ut GM är väl en sak men att hänga ut innan man vet riktigt säkert och nästan bråka om en bild som påstås visa GM för att i nästa sekund påstås vara någon annan och alla källor är så säkra.
Fy satan... De flesta kallar aftonbladet för horan men vad kallar ni de medlemmar som gör övertramp på övertramp och som dras som flugor till händelser som dessa...
Säg vad ni vill, sänk mig om ni vill, skriv vad i helvete som helst till mig, ni som kanske någonstans innerst inne blir en aning träffade, om empatin och självinsikten överlevt era uppmärksamhetssökande tvålsjälar.
Jag kommer inte ta åt mig ändå