2013-10-04, 13:30
Medlem
Sauce-Bamps avatar
Nå, fungerar onlindelen på PS3 än?
Citera
2013-10-04, 13:30
Medlem
Skullmunchers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Aggkaka
Tycker det är lite lökigt med passive mode, roligare att leva lite riskabelt tycker jag.

Som igår, hade 20 000$ på fickan, stack till en bankomat och satte in allt, hann precis sätta mig i min bil när jag blir skjuten av någon jävla tratt. Respawnar i närheten, kör ikapp den jäveln då han snott min bil och avslutar hans karriär som rövhål med uzi:n. Visade sig att någon satt en bounty på honom, så jag kom ut 3000$ rikare ur hela pärsen.

Håller med om det här. Såna här händelser gör upplevelsen extremt fartfylld, spännande och framförallt underhållande.

Skulle vara roligt om fler Xbox 360 snubbar joinade här - http://socialclub.rockstargames.com/crew/flashback_360_crew

Lägg gärna till min Gamertag också - The Vinnst
Kommer nog vara online lite senare idag.
Senast redigerad av Skullmuncher 2013-10-04 kl. 13:34.
Citera
2013-10-04, 13:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av VMO-J
Helt rätt!

Det var så jag tänkte men jag måste prata med dom två andra först
Citera
2013-10-04, 13:34
Medlem
Big Bosss avatar
Pengarna jag sätter in på banken försvinner ju. Har bara 11 tusen på banken men har satt in mycket mer än så. Jupp förlorade precis tusen dollar för ingenting på banken.
Citera
2013-10-04, 13:36
Medlem
Kickexs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Aggkaka
Tycker det är lite lökigt med passive mode, roligare att leva lite riskabelt tycker jag.

Som igår, hade 20 000$ på fickan, stack till en bankomat och satte in allt, hann precis sätta mig i min bil när jag blir skjuten av någon jävla tratt. Respawnar i närheten, kör ikapp den jäveln då han snott min bil och avslutar hans karriär som rövhål med uzi:n. Visade sig att någon satt en bounty på honom, så jag kom ut 3000$ rikare ur hela pärsen.
Ja, det är mer roligare emellanåt men efter man ha försökt åka till flera uppdrag men att sedan dö på vägen eller förlorat mer än halva livet pgd av andra spelare så man måste hitta någonstans att fylla på det så blir det till slut uttjatat man man egentligen hade kunnat vara på stället man ville inom 2 minuter. Fast senare blir en kvart.
Citera
2013-10-04, 13:36
Medlem
MachineHeadXXXs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Big Boss
Pengarna jag sätter in på banken försvinner ju. Har bara 11 tusen på banken men har satt in mycket mer än så. Jupp förlorade precis tusen dollar för ingenting på banken.

Ja, jag förstår inte heller detta. Dock förlorar du pengar om du dör men jag hade ca 5k när jag stänge av igår och dem har helt försvunnit nu .
Citera
2013-10-04, 13:41
Medlem
svartmarknads avatar
Citat:

Kan vara för du har dött o fått sjukhusräkningar eller att du blivit busted
Citera
2013-10-04, 13:44
Medlem
Big Bosss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av svartmarknad
Kan vara för du har dött o fått sjukhusräkningar eller att du blivit busted

Så mycket har jag inte dött. Pengar bara dras och försvinner. Kört några uppdrag med folk från FB-crew nu, det är jag som är Martinski.
Citera
2013-10-04, 13:47
Medlem
svartmarknads avatar
Citat:
Så mycket har jag inte dött. Pengar bara dras och försvinner. Kört några uppdrag med folk från FB-crew nu, det är jag som är Martinski.

Okeej du ska va glad då för att jag har inte kommit in överhuvud taget än sen de släppteszzzzzzz
Citera
2013-10-04, 13:49
Medlem
epiks avatar
När ni går in i banken genom mobilen så kan ni se en logg på hur mycket som har dragits och varför
Citera
2013-10-04, 14:02
Medlem
DAGGER-5s avatar
Hur fan stänger man av ljudet på andra spelare ? sjukt jobbigt oo höra alla andra
Citera
2013-10-04, 14:04
Medlem
Skullmunchers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DAGGER-5
Hur fan stänger man av ljudet på andra spelare ? sjukt jobbigt oo höra alla andra

Det är har nog frågats 30 gånger redan.. gå tillbaka ett par sidor så står det flera gånger.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in