2013-10-01, 17:41
Avslutad
Min karaktär verkar borta nu, var ju för fan level 6
Citera
Medlem
Ger fan upp för idag nu, bara unavailable på deras skitservrar

Får bli CL kväll istället
Citera
Medlem
bmwhorans avatar
En kompis sa nyss att GTA Online inte fungerar för någon utan att de har problem och de kommer att fungera imorgon är det sant eller är det bara att servern är full?
Citera
2013-10-01, 17:42
Medlem
eribabsis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bmwhoran
En kompis sa nyss att GTA Online inte fungerar för någon utan att de har problem och de kommer att fungera imorgon är det sant eller är det bara att servern är full?
Varför skulle du tro på någon av oss om du inte tror på din kompis?
Citera
2013-10-01, 17:42
Medlem
Gagoffs avatar
Till er som upplevt problem med single player efter att ha kört online, kvarstår dessa fel om ni startar om spelet, alternativt hela spelmaskinen?
Citera
2013-10-01, 17:43
Medlem
therifs avatar
Citat:

Skit snack. Mina polare lirar för fulla muggar just nu, såväl på 360 som PS3. Jag å andra sidan kommer inte in, får bara upp att cloud-servrarna inte går att ansluta till och att jag kan spela, men med en ny karaktär och utan möjligheten att spara.
Citera
2013-10-01, 17:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gagoff
Till er som upplevt problem med single player efter att ha kört online, kvarstår dessa fel om ni startar om spelet, alternativt hela spelmaskinen?
det funka för mig fast då hade jag stängt av autosave innan
Citera
2013-10-01, 17:46
Medlem
SilentVictorys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Anonymiteten
Går inte.
Går visst. Genom att slänga i en tracker och modda den så är det din bil. Och den går sedan att försäkra.

Det går inte med finare bilar ännu (kanske inte kommer göra det alls), då står det "this is a premium car and can't be fitted with a tracker. Because it's already have one" något i den stilen.
Bl.a så går ett utav de första uppdragen ut på att du ska sno åt dig en bil, som du ska modda och sätta en tracker i så att den blir din.
Citera
2013-10-01, 17:52
Avslutad
Jag tror att de som kan spela, deras karaktärer kommer raderas tills onlineläget är stabilt. Så onödigt isf att ens försöka börja spela. Jag sätter femton fb-ören på den tesen.
Citera
2013-10-01, 17:53
Medlem
AllvarligtKompiss avatar
Citat:
Jo men det har ju med det här med att USAs regering stängde ner idag för första gången på många många år. Detta drabbade ju självklart R* vilket i sin tur leder till att de inte klarar att hålla uppe alla servrar som var planerade för oss spelare. Vi får nog vänta tills morgondagen, då bör allting fungera igen, vilket jag har hört från säkra källar (brorsans kompis kompis kusin var det som berättade detta för mig och han vet för han jobbar med massa amerikaner).
Citera
2013-10-01, 17:54
Medlem
Axezzs avatar
Jag kommer in men när jag ska göra första racet så fastnar jag på "waiting for other players"
Citera
2013-10-01, 17:55
Medlem
Online kommer iaf inte vara ''igång'' förens om typ 1 månad. Dom ska lägga in alla missions, heists osv under dom kommande veckorna. För att inte nämna fixa alla bugs osv.

När WoW: Pandaria drog igång så buggade/laggade det rätt friskt under dom första 2-3 veckorna iaf. Man ska aldrig förvänta sig en felfri launch.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in