2013-10-01, 14:14
Medlem
Lättare att bara vänta, kanske så länge som en dag till. Jag prövar ikväll iallafall.

Jag vill inte riskera att börja något, det fryser mitt i allt och sen måste jag börja om i något.

Det här är ju också förväntat. Händer ju nästan varje gång. Är väl såna där buggar som Rockstar inte kunnat fixa förrän dem blivit utsatta för ett sånt här tryck.
Citera
2013-10-01, 14:15
Medlem
Spela solo session. Jag ska testa nu men sitter ändå fast på en loading screen med kass musik :-P men som några skrivit tidigare så lättar det väl senare när folk slussats runt till olika servrar
Citera
2013-10-01, 14:15
Medlem
SebastianIngrossos avatar
Har någon testat online med Custom Firmware på PS3?

Har köpt spelet men har custom firmware på konsollen. Tänkte om det påverkar något? Någon som tankat spelet kanske har testat?
Citera
2013-10-01, 14:18
Medlem
Någon som har crew på ps3 man kan joina?
Citera
2013-10-01, 14:19
Medlem
Ghost.B.Cs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kyley
Helt överbelastat, kommer fan vara ännu värre ikväll när alla är hemma från jobb osv... Hoppas det blir lite lir iaf..

Jo, hela världen slutar ju jobbet samtidigt. Klockan är ju lika mycket i New York som i Hässleholm.
Citera
2013-10-01, 14:21
Medlem
Är det en annan story i multiplayer?
Citera
2013-10-01, 14:22
Medlem
Byxfuckers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ghost.B.C
Jo, hela världen slutar ju jobbet samtidigt. Klockan är ju lika mycket i New York som i Hässleholm.

Hela världen består inte av just New York och Hässleholm heller.
Tänk på att det är ganska många länder i Europa som delar Sveriges tidszon. Dessutom så "fylls det på" för varje timma som nästa tidszon slutar arbetet/skolan.
Citera
2013-10-01, 14:24
Medlem
PUSClFERs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Byxfucker
Hela världen består inte av just New York och Hässleholm heller.
Tänk på att det är ganska många länder i Europa som delar Sveriges tidszon. Dessutom så "fylls det på" för varje timma som nästa tidszon slutar arbetet/skolan.
Samtidigt som det töms när föregående tidszoner går till sängs eller börjar sina kvälls-, och nattskift eller helt enkelt ger upp och slutar försöka ansluta.
Citera
2013-10-01, 14:26
Medlem
Byxfuckers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PUSClFER
Samtidigt som det töms när föregående tidszoner går till sängs eller börjar sina kvälls-, och nattskift eller helt enkelt ger upp och slutar försöka ansluta.

Det har du ju helt rätt i.

Det skulle vara ganska intressant att se någon sorts statistik på hur många som är inloggade/försöker logga in i real-time.
Citera
2013-10-01, 14:27
Medlem
fan vad ni bryr er om hur gubbarna ser ut.. Som att spelet handlar om hur gubbarna ser ut?
Citera
2013-10-01, 14:27
Medlem
Santryss avatar
Börjar bli riktigt lack NU. Hur fan kan Xbox tollarna spela men inte vi som har ps3 ???. SNart skiter jag i detta alltså.
Citera
2013-10-01, 14:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Santrys
Börjar bli riktigt lack NU. Hur fan kan Xbox tollarna spela men inte vi som har ps3 ???. SNart skiter jag i detta alltså.

Jag kan inte spela och har xbox
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in